Skocz do zawartości

Komunikat "Restraint systems"


ToyoPaw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

bez powodu dzis wyswietlił sie taki komunikat, dotyczący napinacza pasów

 

http://img121.imageshack.us/img121/8750/20091115121.jpg

 

auto bezwypadkowe, wszystko 100 % fabryczne,co sie takiego stało? miał ktoś moze taką przygode?

jutro podjade do Fusa niech zoabczą co sie dzieje

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może coś nie styka, może cos sie poluzowało, może jest niewłaściwe napięcie na jakimś obwodzie, różne rzeczy. Sprawdzić i tyle, wątpie zeby było coś poważnego.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najczestsza przyczyna takiego bledu jest mata pasazera. Powody moga byc rozne: za male napiecie akumulatora, brak kontaktu na stykach, uszkodzenie maty.

 

Tak jak muwisz,sam juz to mialem kilka razy to SBSR a dokladnie SBER ( SitzBelegundsErkanungsmatte Rechts ) Mozna to tez pzez NCS-Experta wylaczyc

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

dziekuje za odpowiedzi, własnie ostatnio uzywam podgrzewania siedzien, w ten dzien gdy pojawił sie komunikat pogrzewanie bylo załaczone, akumulator sprawdzilem fabryczny z 2005 roku, napiecie 12,2 V wiec niby ok,

 

wiec tylko zostaje mi jechac do serwisu

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=113917

Poajwił sie po wymianie akumulatora i do tej pory szukalem przyczyn w tym obszarze. Jednak zaczynam miec podejzenia, ze blad sie pojawia dopiero jak jade z pasazerem. Czyli obstawiam uszkodzoną mate a raczej to urzadzenie, ktore wykrywa obecnośc pasazera (nie mam podgrzewanych foteli). Nie wiem czy wylaczenie tego nie spowoduje dezaktywacji poduszki paseżera a tego raczej chcial bym uniknąc.

 

SERATO, mozesz cos wiecej napisac jak to wylaczyc NCSem

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NCS wiesz co to jest mysle?

To jest napewno mata u mnie tez tak jest bylo.

Wszystko dziala jak siedzisz cicho i sie nieruszasz ( czyli pasazer hehehe ) zamochod zapalony pasazew wysiada itd. za chwilke lub po ponownym zapaleniu silnika ping ping juz znow blad!!!!

Z NCS-Expertem w chodzisz w komputer ktory zajmuje sie fotelem poduszka pazazera i wylaczas mate.

A co do wystrzalu poduszek,nawet jak jest blad poduszki wywala bo poto sa. Jest tylko jeden minus! gdy jest blad wywala wszystkie bo system niewie dokladnie jakie maja wywalic i wywala wszystkie czy ktos siedzi obok czy nie.

Ale wywalic zawsze wywala poniewaz to sa uzadzenia bezpieczenstwa,nawet jak blad w systemie sie raz przez mini sekunde pojawi kompter sam go nieusunie jak np. hhhhhmmmmmm z bateria lub zarowka itd.

wszystie bledy w systemie bezpieczenstwa musza byc kasowanw w BMW albo za pomoca Ediabas/inpa albo DIS,Carsoft itd.

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INPE znam i bledy kasuje ale jest to juz troche meczace.

Z NCS-Expertem w chodzisz w komputer ktory zajmuje sie fotelem poduszka pazazera i wylaczas mate.

NCSa posiadam ale nie umiem urzyc, dlatego prosba o opis, ktory umożliwi wyłaczenie tego ustrojstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niema sprawy kazdy by to zrobil :cool2:

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

 

koledzy usterka ustalona , napinacz pasa kierowcy ,dokładnie tak - "Zbyt duza rezystancja obwodu"

auto 1000% pewne, bezwypadkowe, fabryczne

 

miał juz ktos taką przygode? jaki orientacyjny koszt naprawy?

jezeli koszt naprawy bedzie dosc duzy to pojazde do Niemiec Koln, mam gwarancje od salonu wystawioną przez Dekre, ale znalesc czas, paliwo :(

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Skoro uważasz że auto jest bezwypadkowe a napinacze są sprawne na 100 %, proponuję podpięcie do INPY, ja miąłem podobny problem związany z fotelem kierowcy i pomogło, powód okazał się identyczny.

 

Usterka była spowodowana regulacją fotela na włączonym zapłonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo za pierwszym razem podjechałem do Aso Bmw i powiedzieli że "mata fotela pasażera" -jak jadę sam nic się nie dzieje dopiero jak ktoś wsiądzie i się powierci to jest-bęęę i błąd,choć nie zawsze teraz mam już 2tygodnie spokój.Ktoś to naprawiał i z jakim efektem?.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wylaczyc to w .... softem

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...
Kilka dni temu wyskoczył mi taki sam komunikat, dla pewnosci sprawdziłem klemę - była wporządku. Auto zaraz pod kompa i ukazał się błąd fotela kierowcy więc rozłączyłem wszystkie wtyczki fotela napinacza itd. w celu sprawdzenia ich połączeń. Wszystko poskładane do kupy, błąd skasowany i na razie jest dobrze...widocznie elektronika ma jakieś kaprysy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.