Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
może coś nie styka, może cos sie poluzowało, może jest niewłaściwe napięcie na jakimś obwodzie, różne rzeczy. Sprawdzić i tyle, wątpie zeby było coś poważnego.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Najczestsza przyczyna takiego bledu jest mata pasazera. Powody moga byc rozne: za male napiecie akumulatora, brak kontaktu na stykach, uszkodzenie maty.

 

Tak jak muwisz,sam juz to mialem kilka razy to SBSR a dokladnie SBER ( SitzBelegundsErkanungsmatte Rechts ) Mozna to tez pzez NCS-Experta wylaczyc

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

Opublikowano

Witam

 

dziekuje za odpowiedzi, własnie ostatnio uzywam podgrzewania siedzien, w ten dzien gdy pojawił sie komunikat pogrzewanie bylo załaczone, akumulator sprawdzilem fabryczny z 2005 roku, napiecie 12,2 V wiec niby ok,

 

wiec tylko zostaje mi jechac do serwisu

 

pozdr

Opublikowano

Mam taki sam problem.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=113917

Poajwił sie po wymianie akumulatora i do tej pory szukalem przyczyn w tym obszarze. Jednak zaczynam miec podejzenia, ze blad sie pojawia dopiero jak jade z pasazerem. Czyli obstawiam uszkodzoną mate a raczej to urzadzenie, ktore wykrywa obecnośc pasazera (nie mam podgrzewanych foteli). Nie wiem czy wylaczenie tego nie spowoduje dezaktywacji poduszki paseżera a tego raczej chcial bym uniknąc.

 

SERATO, mozesz cos wiecej napisac jak to wylaczyc NCSem

 

pozdrawiam

Opublikowano

NCS wiesz co to jest mysle?

To jest napewno mata u mnie tez tak jest bylo.

Wszystko dziala jak siedzisz cicho i sie nieruszasz ( czyli pasazer hehehe ) zamochod zapalony pasazew wysiada itd. za chwilke lub po ponownym zapaleniu silnika ping ping juz znow blad!!!!

Z NCS-Expertem w chodzisz w komputer ktory zajmuje sie fotelem poduszka pazazera i wylaczas mate.

A co do wystrzalu poduszek,nawet jak jest blad poduszki wywala bo poto sa. Jest tylko jeden minus! gdy jest blad wywala wszystkie bo system niewie dokladnie jakie maja wywalic i wywala wszystkie czy ktos siedzi obok czy nie.

Ale wywalic zawsze wywala poniewaz to sa uzadzenia bezpieczenstwa,nawet jak blad w systemie sie raz przez mini sekunde pojawi kompter sam go nieusunie jak np. hhhhhmmmmmm z bateria lub zarowka itd.

wszystie bledy w systemie bezpieczenstwa musza byc kasowanw w BMW albo za pomoca Ediabas/inpa albo DIS,Carsoft itd.

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

Opublikowano

INPE znam i bledy kasuje ale jest to juz troche meczace.

Z NCS-Expertem w chodzisz w komputer ktory zajmuje sie fotelem poduszka pazazera i wylaczas mate.

NCSa posiadam ale nie umiem urzyc, dlatego prosba o opis, ktory umożliwi wyłaczenie tego ustrojstwa.

Opublikowano

Dzieki pomocy SERATO udalo mi sie wyłączyc mate w fotelu pasażera. Wygląda, że to właśnie mata była przyczyną pojawiania błędu "Restraint systems".

 

SERATO

dzieki za pomoc :cool2:

pozdrawiam

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

 

koledzy usterka ustalona , napinacz pasa kierowcy ,dokładnie tak - "Zbyt duza rezystancja obwodu"

auto 1000% pewne, bezwypadkowe, fabryczne

 

miał juz ktos taką przygode? jaki orientacyjny koszt naprawy?

jezeli koszt naprawy bedzie dosc duzy to pojazde do Niemiec Koln, mam gwarancje od salonu wystawioną przez Dekre, ale znalesc czas, paliwo :(

 

pozdr

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Skoro uważasz że auto jest bezwypadkowe a napinacze są sprawne na 100 %, proponuję podpięcie do INPY, ja miąłem podobny problem związany z fotelem kierowcy i pomogło, powód okazał się identyczny.

 

Usterka była spowodowana regulacją fotela na włączonym zapłonie.

Opublikowano
Mam to samo za pierwszym razem podjechałem do Aso Bmw i powiedzieli że "mata fotela pasażera" -jak jadę sam nic się nie dzieje dopiero jak ktoś wsiądzie i się powierci to jest-bęęę i błąd,choć nie zawsze teraz mam już 2tygodnie spokój.Ktoś to naprawiał i z jakim efektem?.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dziś pojawił mi się komunikat "Restraint system".Po podłączeniu do kompa pojawił się błąd na -Pod.pow.centrum poj.2.1-"B1AFF Rozłączanie akumulatora Za duża rezystancja".Co możę być przyczyną tej usterki?
Opublikowano
Poczytałem trochę postów na temat błędu poduszek .Niektórzy piszą że winę za to ponosi klema.Jedni twierdzą żę plusowa klema priotechniczna, a drudzy że"inteligentna" klema minusowa.Jak to w końcu jest?
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
Kilka dni temu wyskoczył mi taki sam komunikat, dla pewnosci sprawdziłem klemę - była wporządku. Auto zaraz pod kompa i ukazał się błąd fotela kierowcy więc rozłączyłem wszystkie wtyczki fotela napinacza itd. w celu sprawdzenia ich połączeń. Wszystko poskładane do kupy, błąd skasowany i na razie jest dobrze...widocznie elektronika ma jakieś kaprysy.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Mama ten sam problem pali mi sie kontrolka od poduszek i od pasów ale jeszcze w dodatku nie dziala mi oswietlenie w kabinie jest zupelna ciemnosc, wskoczylo wszystko razem i nie znam powodu nie wymienialem aku. Co to moze byc?? Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.