Skocz do zawartości

525 TDS E39 Automat, Gasnie gdy jest ponizej 15 litró Ropy


koroner64

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć jestem nowy na forum chciał bym się przywitać ze wszystkimi, posiadam BMW 525 TDS w automacie od jakiegoś miesiąca mam taki problem że jeśli wskażnik paliwa pokaże ponizej 15 litrów ropy auto odrazu gasnie i nie chce odpalić, następnie zalewam 20 litrów do zbiornika autko odpala bez żadnego problemu, byłem na diagnostyce sprawdzili na komputerze nic nie wykazało żadnego problemu czy błędu, co może być przyczyną waszym zdaniem? bo niechciał bym żeby na warsztacie wymieniali częsci na chybił trafił pozdrawiam Paweł ps. przepraszam za chaotyczne opisanie usterki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się udzielałem w tym temacie i prawdopodobnie mnie też dopadła ta przypadłość. Po odpaleniu słychać odgłos - coś ala bzyczenie w okolicy prawego tylnego koła czyli tam gdzie jest bak. Na razie mam pełny bak więc problemów z odpalaniem nie ma ale w związku z tym mam pytanie - czy ktoś wie jakie ciśnienie powinna dawać pompa paliwa w baku?? jak ten parametr nazywa się w INP-ie - czy to jest może rate pre - injection???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam,

Mój problem wyglada tak, że tuz po wymianie akumulatora autko (e39 520d) odpaliło 1 raz normalnie, drugi raz po dłuższym kreceniu złapał. I jadę sobie jadę, stanąłem na skrzyżowaniu i auto zgaslo - już nie odpalilo ;/ Kreci akumulatorem ale nie odpala. Dodam ze mam ok 14- 16 litrów ropy w baku. Czy będzie to pompka w baku tak jak piszą koledzy powyżej? Dodam ,że silnik pracował normalnie bez oznak dolegliwości. Samochód mam 3tyg i po kupnie wlałem do pełna i wszystko śmigało ładnie. Pomijająć fakty wymiany akumulatora :) Bo oryginalny z 2002 roku padł po 11 latach hehe.

 

Czy ktoś może się wypowiedzieć? Czy jest szansa,że padła pompa wtryskowa vp44? (czego bardzo bym nie chciał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Tylko nie kupujcie żadnych zamienników tych pomp :)pochodzą gora 3 miesiące :) ja za 100zł robię regenerację nierozbieralnych pomp pierburga :) po regeneracji auto z tą popą przejedzie kolejne ponad 200 tys.

 

jak by ktoś był zainteresowany dzwońcie 509253171

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mój problem wyglada tak, że tuz po wymianie akumulatora autko (e39 520d) odpaliło 1 raz normalnie, drugi raz po dłuższym kreceniu złapał. I jadę sobie jadę, stanąłem na skrzyżowaniu i auto zgaslo - już nie odpalilo ;/ Kreci akumulatorem ale nie odpala. Dodam ze mam ok 14- 16 litrów ropy w baku. Czy będzie to pompka w baku tak jak piszą koledzy powyżej? Dodam ,że silnik pracował normalnie bez oznak dolegliwości. Samochód mam 3tyg i po kupnie wlałem do pełna i wszystko śmigało ładnie. Pomijająć fakty wymiany akumulatora :) Bo oryginalny z 2002 roku padł po 11 latach hehe.

 

Czy ktoś może się wypowiedzieć? Czy jest szansa,że padła pompa wtryskowa vp44? (czego bardzo bym nie chciał)

 

Wymiana akumulatora nie ma tu chyba nic do rzeczy, ja też się tak zdziwiłem na szczęście w miejscu, gdzie mogłem polecieć po "walizkę" ropy :) a objawy miałem dokładnie takie same, zanim padł to na rozruch kręcił tak jakby dłużej, a potem dead :) już nie gadał :) ja pompki nie wymieniałem, bo nie mam czasu na to, jeżdże po prostu na minimum 30 l :)

E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok a jak to jest, niedawno miałem w baku coś około 18 litrów i na ukrytych funkcjach OBC wyświetliło mi że paliwo jest tylko

w jednym zbiorniku a drugi był pusty, oczywiście według wyświetlacza, czy to tak ma być http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif bo jak jest więcej paliw to dzieli je w miarę na połowę da każdego.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ok a jak to jest, niedawno miałem w baku coś około 18 litrów i na ukrytych funkcjach OBC wyświetliło mi że paliwo jest tylko

w jednym zbiorniku a drugi był pusty, oczywiście według wyświetlacza, czy to tak ma być http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif bo jak jest więcej paliw to dzieli je w miarę na połowę da każdego.

 

Do ok 25l wszystko paliwo ucieka do prawej komory, i jest to prawidłowe zachowanie.

 

Co do problemów z paleniem, jak wyciągałeś akumulator, mogłeś zruszyć lub uszkodzić przekaźnik tej pompy, jest on zaraz nad akumulatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
U mnie jest coś takiego jak paliwo jest powiedzmy powyżej 15L to wszystko jest ok nie ma żadnego problemu pali ładnie czy zimny czy ciepły a jeśli spadnie już poniżej 15 L to w wężyku od fitlra do pompy wtryskowej pojawia się powietrze no i występuje problem z chwilowym kręceniem silnika do momentu jego odpalenia... Nieważne czy zimny czy ciepły.. Jest to objaw kończącej się pompy w baku czy czegoś zapchanego ??

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko powiedz mi co tam najlepiej posprawdzac?? I do ktorej komory sie dostac?? Za pasazerem?? Czy kierowca??

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pompe masz za pasażerem, za kierowcą masz pompkę strumieniową.

W zasadzie wewnątrz baku lecą przewody z prawej na lewą, także ja bym się dobrał do obu stron, latarka w łapkę, poświecić czy na dnie coś nie zalega, w razie nadmiaru paliwa odciągnąć trochę, wyjąc pompkę i przejrzeć drożność przewodów.

Poszukaj sobie mojego tematu z bakiem, tam masz fotki z rozbiórki całości, będziesz wiedział o które rurki mi chodzi. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to w 3.0d jest tak samo jak i u mnie?? Musze to ogarnac bo juz mnie drazni temat jak paliwo spada ponizej 15stu litrow to sa jaja z paleniem auta....

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Też zazwyczaj tankuję jak paliwo spada poniżej 30, przy 15 to już prawie że konieczność, nie czekam do rezerwy jak nie muszę :wink:

Ale jak bak ma 70 to też trzeba z tego korzystać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.