Skocz do zawartości

masmisza

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O masmisza

  • Urodziny 08.06.1983

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW [E39] 530d 1999r.
  • Lokalizacja
    Czechowice - Dziedzice

Osiągnięcia masmisza

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak się udzielałem w tym temacie i prawdopodobnie mnie też dopadła ta przypadłość. Po odpaleniu słychać odgłos - coś ala bzyczenie w okolicy prawego tylnego koła czyli tam gdzie jest bak. Na razie mam pełny bak więc problemów z odpalaniem nie ma ale w związku z tym mam pytanie - czy ktoś wie jakie ciśnienie powinna dawać pompa paliwa w baku?? jak ten parametr nazywa się w INP-ie - czy to jest może rate pre - injection???
  2. dokładnie przy własnym kanale 15 minut roboty:) a co do numerów jeżeli dobrze sprawdziłem to BMW: 16126756157 PIERBURG: 7.28217.51.0 jest ten numer na aukcji z allegro. Tu masz jeszcze inną aukcję http://allegro.pl/item798402588_pompa_paliwa_bmw_diesel_728217510.html tam podają numery PIERBURGA i BMW pozdrawiam
  3. sprawdź sobie pompę paliwa w baku i wężyki które do niej idą czy nie ma w nich nieszczelności
  4. tego Ci nikt nie powie:) może paść jutro a możesz pojeździć jeszcze kilka tygodni miesiąc... jak nie będziesz mógł odpalić zawsze możesz uderzyć parę razy nogą w podłogę na kilka razy pomoże ale czy jest sens :) a co do numeru pompy z profilu nie wiadomo jaki masz samochód wiec musisz sobie sprawdzić np. na www.realoem.com
  5. możesz też regenerować swoją pompę np tutaj http://allegro.pl/item812106675_pompa_paliwa_bmw_e38_e39_e46_opel_rover_landrover.html Wszystko zależy od tego ile masz kasy. Ja osobiście polecam oryginał Pierburga.
  6. dokładnie odma trzyma się na 4 imbusach, u mnie po odkręceniu bardzo ciężko schodziła więc może u ciebie tez w jakiś sposób się zapiekła. Jeszcze jedna mała uwaga - jak wymieniasz odmę możesz wstawić w jej miejsce odmę z modelu E60 gdzie zamiast materiałowego filtra jest plastikowy separator, którego później nie trzeba wymieniać a jedynie przeczyścić:) i przy wymianie nie zapomnij posmarować uszczelek olejem życzę powodzenia
  7. Witam, mam pytanie czy takie regulatory występują także przy przedliftowych światłach ksenonowych??? Jedno światło świeci troszkę niżej - chwyciłem za oprawę żarówki i rzeczywiście jest luźna - można nią swobodnie ruszać na wszystkie strony. Sprawdzałem według realoem i nie ma przy moim samochodzie numeru części 63 12 0 027 924, ani innej która odpowiadałaby regulatorom. Pozdrawiam
  8. Dziś troszkę posiedziałem z Inpą nad Webasto i oto co wyszło. Najpierw co do rodzaju Webasto i bezpieczników. Bezpiecznik który obsługuje Webasto w bagażniku jest sprawny - drucik nie jest przerwany. Jednakże z tego co widzę po rozpisce (niestety w języku włoskim) bezpiecznik webasto powinien mieć wartość 15A a u mnie wsadzony jest bezpiecznik 20A. Nie wiem czy to może mieć jakieś znaczenie. (poniżej tabliczka webasto, rozpiska oraz widok bezpiecznika) http://images37.fotosik.pl/220/ec4dbc02c2a43c3am.jpg http://images44.fotosik.pl/225/5e36e4ee827e07f9m.jpg http://images42.fotosik.pl/137/72a7db8cc3961f40m.jpg Znalazłem jeszcze w rozpisce bezpieczników, że w schowku jest jeszcze drugi bezpiecznik odpowiadający za ogrzewanie postojowe - nr. 23. U mnie miejsce bezpiecznika jest puste. (poniżej rozpiska i widok bezpieczników w schowku) http://images48.fotosik.pl/225/16d41505991ccfadm.jpg http://images35.fotosik.pl/79/08bd60ef6ba89e9dm.jpg Następnie zdiagnozowałem błędy. Standardowo pojawił się błąd: 41 Additional heater Error frequency : 10 Open circuit Error present Po wejściu w INPI-e w opcje Webasto zdiagnozowałem błędy. Pojawił się błąd którego nie da się skasować. 3 Circulation pump Error frequency : 255 Water pump ON 48.00 0-n Cooling temperature 43.00 degrees Celsius Open circuit Po naciśnięciu READ STATUS pokazuje się taki ekran: http://images40.fotosik.pl/220/b7fcd92da815dce8m.jpg Następnie wszedłem w opcję ACTIVATE i po kolei wywoływałem opcję: METERING PUMP. Pojawił się test 45 sekundowy w tym czasie słychać było pykanie a po chwili pojawił się zapach paliwa. Po wciśnięciu w czasie testu READ STATUS pokazał się taki widok: http://images39.fotosik.pl/221/c194dc5e9d6b75c3m.jpg Następnie po zakończeniu testu wcisnąłem ADDITIONAL HEATER ON: Po wciśnięciu READ STATUS pokazał się taki widok: http://images50.fotosik.pl/225/a56cfbeabdc2ffb4m.jpg Następnie wcisnąłem STAR COUNTER SAVING. W READ STATUS nic się nie zmieniło. Mam nadzieję że w miarę dokładnie to opisałem. Co do Dis-a to przymierzam się do jego instalacji bo widzę jakie to potężne narzędzie ale powiem szczerze nie mam tak dużej wiedzy o diagnostyce i po prostu boję się żeby czegoś nie popsuć jak będę używał tego programu. No ale chyba będzie trzeba się z tym zmierzyć :) Pozdrawiam
  9. sprawdzę jeszcze dokładnie opis błędu i wkleję na forum a narazie z góry dzięki za odpowiedź
  10. Witam, widzę że powstał podobny temat więc podepnę się z moim problem, po diagnozie INP-ą pojawił się następujący błąd: 41 Additional heater Error frequency : 10 Open circuit Error present Wszedłem w opcje Webasto na Inp-ie i jak daję activate na poszczególne moduły to wszystko działa: Webasto się włącza, przy teście pompy słychać stukanie a potem zapach paliwa, na wykresach w opcji status też widać że działa. Po teście pompy i diagnozie pojawił się błąd 3 circulation pump (nie było go przy pierwszej diagnozie). Z tego co mi się wydaje – nie wiem czy dobrze myślę - są dwa błędy. Pierwszy webasto w ogóle się nie załącza przy uruchamianiu samochodu wobec czego przy pierwszej diagnozie nie pojawił się błąd pompy. A drugi to błąd samej pompy, który pojawił się po uruchomieniu jej z poziomu INP-y. Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją i wie jak sobie z tym poradzić. Dzięki z góry z odpowiedzi pozdrawiam
  11. co do polerki możesz robić ją na samochodzie bez wyciągania całych lamp, możesz też je wyciągnąć - rozebrać umyć od wewnątrz, wypolerować zewnętrzną stronę - efekt będzie bardziej widoczny - Twój wybór jeżeli nie chcesz robić polerki nie musisz wymieniać całej lampy, możesz wymienić szkło reflektora który w samochodach przedliftowych jest rozbieralny (na zatrzaski) np. http://allegro.pl/item773157319_szkla_reflektorow_nowe_bmw_5_e39_96_00_bialy_wwa.html
  12. masmisza

    lift

    Tu masz wszystko dokładnie opisane: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=57726&highlight=liftem&sid=d433a754ed51c6c528394a29bf3f304b
  13. Ok dzięki za dokładną instrukcję:) spróbuję i będę obserwował. pozdrawiam
  14. Dzięki wielkie za odpowiedź. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem mam zrobić identycznie jak w przypadku podanego na forum sposobu na zaślepienie EGR-a - przewód który idzie od elektrozaworu do EGR-a przeciąć (odłączyć) i zaślepić końcówki śrubkami???
  15. hmmm z tego co wiem to silnik krokowy w dieslach nie występuje a co do odmy wymieniałem ją tak z 3 miesiące temu wiec chyba jest jeszcze sprawna ale sprawdzę, posłucham:) na razie obstawiam elektrozawór - chociaż dziwie się że takie mało ustrojstwo może tak głośno buczeć:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.