Skocz do zawartości

M54B25 - minimalnie opóźniona reakcja na gaz.


ShakeIt

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 816
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tylko ze to automat i tam konwerter może zmulać silnik ale zobacze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 2.5 13 54 7 502 444

do 3.0 13 54 7 502 445

tam były zmiany w obudowie,póżniejsze są nierozbieralne czyli mają metalową opaske

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przespałem się i śniłem że moja bmw jeździ jak nowa nie falują obroty :mrgreen:

wstałem rano i zamówiłem krokowy z przebiegiew 60tyś km niby jak nowy zmienię w pakiecie z przepustnica za 12zł :8)

dam znac jaki efekt a moją wezmę do testów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema przepustnica założona i [BAD] , chyba że muszę pojeździć :duh: jutro ma dojechać zawór krokowy .

powiedz mi czy badałeś przepustnice od 3,0 , jutro planuję moją zawieść do elektronika może coś mi powie .

myślę jeszcze żeby założyć od kumpla komputer od e39 m54b22 ciekawe czy podejdzie jeśli nie to ja nie mam pomysłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten silnik i jego sterowanie to niemiecka ENIGMA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie bo 3.0 jest narazie w proszku i czekam na częsci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja narazie walcze z klekotem w moim bo przysłuchiwałem się tej 3.0 i krew mnie zalewa bo taka cicha a moja to :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie wiem nic o tym. Moje auto jest z lipca 2002, więc pewnie tuż przed zmianami...

 

UPDATE CCV DELETE :wink:

Przejechałem "już" 4000 km na moim rozwiązaniu odpowietrzania... 11 miesięcy minęło od zmiany. Nawet się nie zorientowałem kiedy... :duh: śmiech na sali... wychodzi nieco ponad 4 tys rocznie :8)

W każdym razie patent działa bezbłędnie :D Nie mam wycieków oleju, spalanie oleju zmniejszyło się z ponad litra na 1 tys. km do 0,2l albo nawet mniej, cały czas odczuwam lepszą reakcję na gaz a zawahania obrotów występują rzadziej. 700 km temu wymieniłem olej i teraz będę monitorował dokładnie zużycie.

 

i jak tam kontrole ? spalanie oleju nadal niskie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć dziś jechałem rano do pracy i naprawdę jest poprawa obroty prawie nie skakały i jakoś inaczej te obroty tak płynniej ustawiają się na 800 obrotów . zobaczymy czy tak będzie długo :mrgreen:

Czyli po wymianie samej przepustnicy? a zdjęcia częsci zrobiłeś :cry: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc nie robilem zdjęć , ale ewidentnie widać różnice w pracy przepustnicy miałem dwie obok siebie i w tej nowej jakby mocniejsza sprężyna . ta przepustnica co kupilem jest od e60 i ma te same numery co moja tylko na końcu 3 rzymska . dziś mogę powiedzieć bo przejechalem po samym mieście 150 km i jest fajnie . obroty co prawda jeszcze czasami spadną niżej niż 800 ale jest to tylko jak auto się nagrzewa i nie zawsze . uważam ze dobrze wydał em 12 zita . młody kupuj od e60 i zobaczysz sam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżeli już kupie to raczej nowa ale nie teraz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak zachowuje sie przepustnica podczas jazdy? Próbowałem ja poobserwować na wykresie w INPIE, ale ruch jest raczej jakiś znikomy. Denerwuje mnie ciagle przyduszanie silnika przy dohamowywaniu silnikiem, gdy sprzegło wduszam chwile przed osiagnieciem 700. Krokowiec niedomaga? Nie otwiera sie? Ogladalem go niedawno i chodzi bardzo płynnie i jest lekko przybrudzony.

Może spróbuje wyjechać na szybka trasę. Przy spokojnej jeździe to przepustnica jest niemal zamknięta. Czy jest mozliwa sytuacja, w której powinna otworzyć sie na max biorąc pod uwagę, że M54 sporo ogranicza moc ze wzgledu na emisje spalin ? Co może byc niepokojące w zachowaniu przepustnicy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruchy przepustnicy możesz zaobserwować pod obciążeniem np 3 bieg i gaz w podłogę.

Otworzy się wtedy na max jakie pozwala sterownik.

Nie będzie to maksymalne możliwe wychylenie, tylko wg. INPA okolice 80st.

Ręcznie da się ją przestawić w okolice 90st.

MS43 nie otwiera przepustnicy na maksimum.

Dlaczego? Nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za wskazówkę, sprawdzę dzisiaj w drodze do domu. i teraz pytanie: gdzie szukać prblemu, gdy przepustnica mi sie nie otworzy do tych 80st, tylko znacznie mniej? Mam podejrzenie że coś "przycina" mi moc silnika. Moge wykluczyć nieszczelności, odmę, niesprawna instalacje wtryskową, iskre i lambdy na kolektorach. Badam jeszcze przeplywomierz, ale totalnych głupot nie pokazuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.