Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, że ten temat poruszany był już z milion razy ale jestem całkiem zielony w tej kwesti. Chodzi mi o to gdzie dokładnie znajduje się silnik krokowy w BMW 318i E30 z 1988r i jak się do niego dobrać i jak go wyczyścić ?? Czy wystarczy wymoczyć go w benzynie ??

Za odpowiedzi z góry dziękuje. 8)

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

a dokładnie szukaj po miedzy kolektorem ssącym a ścianka grodzi kabiny!

wymocz go kilka lub kilkanascie godzin w jakimś dobrym środku penetrującym ale smiało go w tym utop!!! nic sie nie stanie!!

Opublikowano

Nie mocz go w WD40, raczej w benzynie ekstrakcyjnej albo specjalnym środku, na przykład do tarcz hamulcowych. Jak natłuścisz silniczek WD40 to ten syf ci się po tygodniu osiądzie.

 

Poza tym wogóle nie wiem czy coś to da.

Mówię z własnych doświadczeń.

M40 to syf. Jeszcze się z nim męcze.

Albo swap albo mnie szlag trafi na tego muła garbatego.

pozdro

JUST HT
Opublikowano

 

Poza tym wogóle nie wiem czy coś to da.

Mówię z własnych doświadczeń.

M40 to syf. Jeszcze się z nim męcze.

Albo swap albo mnie szlag trafi na tego muła garbatego.

pozdro

 

a co ci sie dokładnie robi ?

Opublikowano
Nie mocz go w WD40, raczej w benzynie ekstrakcyjnej albo specjalnym środku, na przykład do tarcz hamulcowych. Jak natłuścisz silniczek WD40 to ten syf ci się po tygodniu osiądzie.

 

Poza tym wogóle nie wiem czy coś to da.

Mówię z własnych doświadczeń.

M40 to syf. Jeszcze się z nim męcze.

Albo swap albo mnie szlag trafi na tego muła garbatego.

pozdro

Witam

Jesli chodzi o WD 40 to popieram .Nie bardzo sie nadaje do kroka .Dzisiaj nabylem jakis aerozol do przepustnic i gaznikow a jak wyprobuje to dam cynk :D pozdrawiam

Opublikowano

Lego - dzieje się tak >>

 

Nie wkręca mi się ten silniczek powyżej 4500 obr. Poprostu chrapie powyżej.

Czasem to mu nawet się od 4200 tak kicha.

+ falujące obroty, choć odpukać po ostatnimczyszczeniu krokowego i przepływomierza - ok pół roku temu - to w sumie mam z wachlarzem spokój.

A poza tym to pewnie wiesz, że z dynamiką bejcy na M40 jest kiszka.

 

Z plusów to nie narzekam na gaz - zero strzałów itp. Wogóle to lepiej na gazie jakoś chodzi.

pozdro

i szerokiej [OO\ [][] /OO]

JUST HT
Opublikowano

czyściłem środkiem WURTH do gaźników, wtrysków itp

Czyściłem ten pręcik i to co ma kształt literki U

Wyczyściłem też klapkę bo przy krawędziach trochę syfu było - pewnie z gazu. Po czyszczeniu klapka chodziła bez żadnego oporu.

JUST HT
Opublikowano
Co do obrotów to okazało się że głównym winowajcą był filtr paliwa oryginalny z 88 roku !!!! Jednak jeszcze trochę faluje i chciał bym wyczyścić krokowca nie wiem jednak gdzi gadzina się mieści. Mam M10 1.8i

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.