Skocz do zawartości

Komentarze do "diesel czy benzyna"


M330d

Rekomendowane odpowiedzi

w zasadzie to potrzebuje pomocy ,poradźcie co jeszcze waszym zadaniem eksperci od disli jeżdżacy benzynami - co jeszcze mam wymienić ???

naprawde wasze opinie są dla mnie bezcenne

Ja bym Ci napisał, co jeszcze powinieneś wymienić, ale to nie będzie związane ani z Twoim samochodem, ani nawet z tematem motoryzacyjnym, raczej dotknęlibyśmy tematów z pogranicza Sci-Fi :)

Jakub pisze o swoich doświadczeniach. Od czapy? Może trochę, ale i tak Tobie do pięt nie dorasta.

Jak już benzyna mało pali, to znowu nie ryczy, jak ryczy, to za dużo pali. Zawsze znajdziesz jakiś głupi argument, który odpowiednio zmanipulujesz. Tyle tylko, że tu wszyscy Twoją prostacką retorykę doskonale znają i nikogo oprócz samego siebie do niej nie przekonasz.

Twój "śmierdziuch" nie ryczy ani przy 2000, ani przy 3000, ani przy 4000. Objeżdża go każda BMW z silnikiem benzynowym od 3L w górę. I nikogo z posiadaczy 3-litrówek nie obchodzi, że tankujesz taniej na stacji.

 

Nikt Tobie nie życzy awaryjnego auta. Więc nie zachowuj się jak prostak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeżeli chmura czarnego dymu za autem albo czarne bąki przy każdym dodaniu gazu jest jakąś usterką w dieslu to większość diesli jakie spotykam na drodze mają problemy z silnikami. Tyle, że zapewne większość użytkowników tych aut wyznaje zasade, leje i jade póki nie stane.

diesel kopci, choc nie bierze oleju - ma usterkę

benzyna wcina olej, ale nie kopci - jest zdrowa jak nic

 

Sąsiad dał ni na przejażdżkę swoje auto osobowe z 3 litrowym dieslem V6. Skasowaliśmy licznik i jazda zgodnie z przepisami trasa 30 km, miasto, obwodnica, trochę trasy. Wynik powalil mnie na kolana 11,2 (!) Następnego dnia jadę tą samą trasą, ten sam styl tyle, że 330xi. Wynik 9,8. Nikt w to nie uwierzy, ale ja mogę.

90% wybiera diesla...no coż, 6% slucha Polskiego Radia program III. Jestem wsród nich i uważam to radio za najlepsze na świecie. Myślę, że 80% zna RMF i tego typu gó..na, których jest zakaz włączania w mojej obecności. Czy warto kierować się gustem innych?

 

co do spalania diesla i benzyny - nie ma sensu komentować

 

co do kolejnej części wypowiedzi zestawiasz:

[90% ludzi wybiera diesla] - decyzja zwiazana z pragmatyką,

do [6% wybiera Radio Program III] - gusta i guściki

Bezsensowny dowód/wywód

Ja bym Ci napisał, co jeszcze powinieneś wymienić, ale to nie będzie związane ani z Twoim samochodem, ani nawet z tematem motoryzacyjnym, raczej dotknęlibyśmy tematów z pogranicza Sci-Fi :)

...

Rado jest kosmitą? :wink:

....

Twój "śmierdziuch" nie ryczy ani przy 2000, ani przy 3000, ani przy 4000. Objeżdża go każda BMW z silnikiem benzynowym od 3L w górę. I nikogo z posiadaczy 3-litrówek nie obchodzi, że tankujesz taniej na stacji.

...

No i co? Myśle że posiadacze diesli nie płaczą z tego powodu. Jeśli chodzi o posiadaczy benzyn, niektórzy mogą uronić łezkę pod dystrybutorem. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeżeli chmura czarnego dymu za autem albo czarne bąki przy każdym dodaniu gazu jest jakąś usterką w dieslu to większość diesli jakie spotykam na drodze mają problemy z silnikami. Tyle, że zapewne większość użytkowników tych aut wyznaje zasade, leje i jade póki nie stane.

 

diesel kopci, choc nie bierze oleju - ma usterkę

 

Nie zrozumiałeś bo to było pytanie, moje było tylko stwierdzenie że jeżeli kopcenie jest usterką to większość diesli które widuje mają jakiś problem bo kopcą. Teraz rozumiesz?

 

benzyna wcina olej, ale nie kopci - jest zdrowa jak nic

 

Każdy silnik wcina olej, taka jest jego konstrukcja i taka też rola oleju i proszę nie polemizuj z tym bo każdy kto wie jak działa silnik zdaje sobie z tego sprawe. To ile dany silnik zużywa oleju to odrębny temat i napewno 1l/1000km nie jest oznaką że silnik jest OK ale już 1/10000 nie jest niczym nadzwyczajnym. Szczególnie, że obecne normy jakie przyjmują producenci i wpisują do instrukcji to jakiś kosmos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiałeś bo to było pytanie, moje było tylko stwierdzenie że jeżeli kopcenie jest usterką to większość diesli które widuje mają jakiś problem bo kopcą. Teraz rozumiesz?

 

Zrozumiałem to jako stwierdzenie dzięki zdaniu nr 2

... Tyle, że zapewne większość użytkowników tych aut wyznaje zasade, leje i jade póki nie stane.

 

w domyśle - kopci, ale jade póki nie stane - czyli jeżdże z awarią

 

ale ok. zrozumiałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie zrozumiałeś bo to było pytanie, moje było tylko stwierdzenie że jeżeli kopcenie jest usterką to większość diesli które widuje mają jakiś problem bo kopcą. Teraz rozumiesz?

 

Zrozumiałem to jako stwierdzenie dzięki zdaniu nr 2

... Tyle, że zapewne większość użytkowników tych aut wyznaje zasade, leje i jade póki nie stane.

 

w domyśle - kopci, ale jade póki nie stane - czyli jeżdże z awarią

 

ale ok. zrozumiałem

 

Ale to jak jest w koncu, jak diesel przy każdym depnięciu kopci to jest to oznaka awarii czy nie? Bo u brata w X5 nie ma czegoś takiego więc o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co? Myśle że posiadacze diesli nie płaczą z tego powodu. Jeśli chodzi o posiadaczy benzyn, niektórzy mogą uronić łezkę pod dystrybutorem. :wink:

No i tu się mylisz. Bardzo często spotykam się z sytuacją, kiedy kierownik diesel'a wyciska z tego biednego klekota ile fabryka dała i zapewniam Cię, że smutno mu, kiedy nagle ktoś okazuje się szybszy :) Posiadacze benzyn ronią łezkę pod dystrybutorem, za to posiadacze klekotów ryczą rzewnymi łzami po wizytach w serwisie. I tak możemy w kółko Macieju :) Zmień płytę, bo to już się dawno nudne zrobiło :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
a Twój brat w X5 ma DPFa?

jeśli ma to wiesz dlaczego nie kopci...

 

Nie takie było pytanie, więc powtórze: czy kopcenie przy każdym depnięciu na gaz czasami tak że nic więcej nie widać to usterka w dieslu czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli jest wielka chmura za autem to na pewno jest coś nie tak..... ale to nie znaczy że silnik za chwilę się rozpadnie .... ktoś po prostu nie dba o auto , lub mu to nie przeszkadza....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jeśli jest wielka chmura za autem to na pewno jest coś nie tak..... ale to nie znaczy że silnik za chwilę się rozpadnie .... ktoś po prostu nie dba o auto , lub mu to nie przeszkadza....

 

No właśnie, tylko że tak ma wiele dieseli z tych co spotykam. Więc czego to jest oznaka, nie dbania, niskiej świadomości wlaścicieli czy po prostu awaryjności którą właściciele traktują jako norme 'bo wszystkie diesle kopcą'. Jeszcze rozumiem jak to 15 letni trup ale te w miare nowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli jest wielka chmura za autem to na pewno jest coś nie tak..... ale to nie znaczy że silnik za chwilę się rozpadnie .... ktoś po prostu nie dba o auto , lub mu to nie przeszkadza....

 

No właśnie, tylko że tak ma wiele dieseli z tych co spotykam. Więc czego to jest oznaka, nie dbania, niskiej świadomości wlaścicieli czy po prostu awaryjności którą właściciele traktują jako norme 'bo wszystkie diesle kopcą'. Jeszcze rozumiem jak to 15 letni trup ale te w miare nowe?

 

A ja rzadko oglądam diesle "z tyłu"

...a jak kupię 550i to nie będę ogladal ich wcale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

:duh:

i potem sypią się ostrzeżenia dla „wkręconych” którzy komentują tego typu wypowiedzi...

brak słów

 

Mod jeździ benzyną :norty: więc są równi i równiejsi ....

Spasuj, OK?

Więcej modów na tym forum ma diesla.

Równych i równiejszych nie ma - gdyby tak było Rado_! kilka razy widziałby bana.

A nie tylko On w tym wątku dostawał ostrzeżenie.

Ostrzeżenia nie dostaje się za inne zdanie, wszyscy to wiedzą. No dobra, jeden nie wie. Ale On niczego nie wie.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
w zasadzie to potrzebuje pomocy ,poradźcie

To bezczelne prosić o pomoc samemu będąc niekoleżeńskim.

Ale my nie jesteśmy niekoleżeńscy, więc

co jeszcze mam wymienić ???

forum, najlepiej.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tu się mylisz. Bardzo często spotykam się z sytuacją, kiedy kierownik diesel'a wyciska z tego biednego klekota ile fabryka dała i zapewniam Cię, że smutno mu, kiedy nagle ktoś okazuje się szybszy :) Posiadacze benzyn ronią łezkę pod dystrybutorem, za to posiadacze klekotów ryczą rzewnymi łzami po wizytach w serwisie. I tak możemy w kółko Macieju :) Zmień płytę, bo to już się dawno nudne zrobiło :mad2:

 

Zauważyłeś " :wink: " za zdaniem?

 

Nawiasem mówiąc piszemy o E46!

Przy założeniu że 330i ma podobne osiągi co 330d (jeśli sie mylę to przepraszam, nie znam się)

Jakie masz silniki na myśli? pisząc

... Objeżdża go każda BMW z silnikiem benzynowym od 3L w górę. I nikogo z posiadaczy 3-litrówek nie obchodzi, że tankujesz taniej na stacji.

...

no i ile ich jest w polsce?

[pamiętajmy o E46]

są jeszcze 316i itd. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to jak jest w koncu, jak diesel przy każdym depnięciu kopci to jest to oznaka awarii czy nie? Bo u brata w X5 nie ma czegoś takiego więc o co chodzi?

Powiedziałeś bratu, ze jest głupi bo kupił diesla ??

MOD: takich wstawek już nie tolerujemy w tym wątku... następnym razem proszę się powstrzymać.

 

Panowie benzynowcy, niektórzy robią duże przebiegi i dlatego wybierają diesla (ja tak mam). Zakładając przebieg rzędu 35-40 tyś rocznie trzeba przygotować się w przypadku benzyny o większej pojemności na wydatki roczne rzędu 18-20 tyś. Miesięcznie to minimum 1500 zł :duh:.

Skoro dla was Panowie benzynowcy takie pieniądze to niewielki wydatek w zamian za "bezawaryjny" samochód, to wasza sprawa. Jak człowiek jest dorosły, ma swój własny dom i rodzinę to ma dużo więcej spraw na głowie niż tylko utrzymywanie auta. Na paliwo można wydać wg. mnie10-20% miesięcznego budżetu, więc jak będę zarabiał 15tys zł miesięcznie pomyślę o benzynie, ale skoro będę zarabiał 15tyś to czym będzie dla mnie np: zakup/naprawa turbo za 2-3tyś zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ale to jak jest w koncu, jak diesel przy każdym depnięciu kopci to jest to oznaka awarii czy nie? Bo u brata w X5 nie ma czegoś takiego więc o co chodzi?

Powiedziałeś bratu, ze jest głupi bo kupił diesla ??

 

Rozumiem, że przerasta Cie odpowiedź na proste pytanie i musisz się dowartościować personlanymi wstawkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie to potrzebuje pomocy ,poradźcie

To bezczelne prosić o pomoc samemu będąc niekoleżeńskim.

Ale my nie jesteśmy niekoleżeńscy, więc

co jeszcze mam wymienić ???

forum, najlepiej.

 

:) w zasadzie nie chce mi się z tobą gadać ale skoro mi kolejny raz coś zażucasz na ogólnym forum i mnie wywołujesz to ci odpisze

rady ludzi co jeżdżą benzyną (tłuczą 200kkm ) i udają ekspertów od disli - powiem najbardziej delikatnie jak potrafie - biorę z przymrużeniem oka ,

skoro nie potrafisz zrozumieć tekstu pisanego i wyciągasz bzdurne wnioski ......- widzę że u ciebie GR to norma

 

cenie sobie rady ludzi co mają disla a nie tylko o nim słyszeli z opowiści , cenie sobie rady ludzi co mieli podobny problem i w jaki sposób je rozwiązali itd , więc czytaj uważnie ze zrozumieniem !!!

 

dalej nie bede ciągnął bo według między innymi twoich rad Baxa Webera i kolegium własnej adoracji stuknie mi niedługo 200 tys , napewno mi padnie więc turbo , wtryski dwumas :) tylko coś mi nie bierze olej , z tułu jak dodam gaz to według waszego kolegium nie widać nic itd :duh: a i pali mi tyle co wam 3l benzynach :duh:

 

kolegium własnej adoracji jeżdżący benzyna wiecie wszystko o dislach , wieć podzielcie się swoją wiedzą co jeszcze mi padnie po 200 tys w dislu :)

zazucasz :arrow: zarzucasz

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jeszcze mi padnie po 200 tys w dislu :)

 

 

Nie masz szans na taki przebieg :)

 

powiedz to właścicielom M57 którzy mają po 500-600 tysiecy. maja druga turbine i czesto drugi komplet wtryskiwaczy, ale sam silnik nie wykazuje zadnych sladow zuzycia.

 

btw, pozdro z włoch, trasa 1374km, średnie spalanie na całej trasie autostradami z prędkościami średnio 140km/h:

6.3l - 330d M57

4.5l - 320d M47TU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jeszcze mi padnie po 200 tys w dislu :)

 

 

Nie masz szans na taki przebieg :)

 

powiedz to właścicielom M57 którzy mają po 500-600 tysiecy. maja druga turbine i czesto drugi komplet wtryskiwaczy, ale sam silnik nie wykazuje zadnych sladow zuzycia.

 

btw, pozdro z włoch, trasa 1374km, średnie spalanie na całej trasie autostradami z prędkościami średnio 140km/h:

6.3l - 330d M57

4.5l - 320d M47TU

 

Ja myślalem, że tam jest tak fajnie że nie trzeba już na forum zaglądać....

 

Nie próbujcie sprzedawać beemek we Wloszech bo tam są niskie ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
w zasadzie nie chce mi się z tobą gadać

Weź się w końcu zdecyduj.

 

mnie wywołujesz

Nie pochlebiaj sobie zanadto... dla mnie jesteś z kategorii "zgiń, przepadnij", a nie "zapraszamy do rozmowy".

 

udają ekspertów od disli - powiem najbardziej delikatnie jak potrafie - biorę z przymrużeniem oka ,

skoro nie potrafisz zrozumieć tekstu pisanego i wyciągasz bzdurne wnioski

Nikt nikogo udawać nie musi, bo i do niczego nie pretenduje, oprócz Ciebie. Ale widać, chcesz pokonać samego siebie, bo w opisywanych kategoriach i tak już jesteś niekwestionowanym królem.

 

cenie sobie rady ludzi co mają disla a nie tylko o nim słyszeli z opowiści , cenie sobie rady ludzi co mieli podobny problem i w jaki sposób je rozwiązali itd , więc czytaj uważnie ze zrozumieniem !!!

Dzięki w końcu za przyznanie, że cenisz sobie moje rady.

Może zastosuj tę najważniejszą.

 

kolegium własnej adoracji

Znowu pomyliłeś forum, to od kółek różańcowych nie jest pod tym adresem.

Pisz sobie tam, lub tu zamilcz, skoro już nie wiesz gdzie piszesz, nie tylko co.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Panowie benzynowcy, niektórzy robią duże przebiegi i dlatego wybierają diesla (ja tak mam). Zakładając przebieg rzędu 35-40 tyś rocznie trzeba przygotować się w przypadku benzyny o większej pojemności na wydatki roczne rzędu 18-20 tyś. Miesięcznie to minimum 1500 zł :duh:.

Skoro dla was Panowie benzynowcy takie pieniądze to niewielki wydatek w zamian za "bezawaryjny" samochód, to wasza sprawa.

No i o to chodzi.

Kupiłeś co Ci pasuje (diesel) i tyle.

Ktoś kupił benzynę, bo mu pasowała i tyle.

Resztą jest Rado_!

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Puszczenie bączka przy mocniejszym przyspieszaniu to moim zdaniem nie usterka tylko natura diesla bez DPFa- ludzie przyzwyczajeni do "elastyczności" diesla po prostu wciskają głebiej gaz a że robią to na 5tce przy 60-70, to komp podaje więcej paliwa tyle że brakuje w pierwszej chwili powietrza do jego spalenia więc wylatuje chmurka.

Natomiast jak regularnie kopci w całym zakresie obrotów to moim zdaniem jest usterka/awaria itd, ale można z nią jeździć, tylko jak długo? :duh:

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puszczenie bączka przy mocniejszym przyspieszaniu to moim zdaniem nie usterka tylko natura diesla bez DPFa- ludzie przyzwyczajeni do "elastyczności" diesla po prostu wciskają głebiej gaz a że robią to na 5tce przy 60-70, to komp podaje więcej paliwa tyle że brakuje w pierwszej chwili powietrza do jego spalenia więc wylatuje chmurka.

Natomiast jak regularnie kopci w całym zakresie obrotów to moim zdaniem jest usterka/awaria itd, ale można z nią jeździć, tylko jak długo? :duh:

 

 

Nie no bez jaj. Silnik roku wszechświata , naszpikowany czujnikami pozwoli na to aby komputer był tak głupi żeby przedawkować?

Wtryski leją, egr uszkodzony, przepływka do bani lub po prostu zapchany filtr powietrza... i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.