Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 232
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Zaciski podeszly z bmw 135i sa to zaciski brembo 6 tloczkow

Takie:

http://www.mforum.com.pl/viewtopic.php?t=2664 ?

Poza tym przeleciałem się po wszystkich tematach pod kątem "Brembo E36" i czytałem jakie kombinacje alpejskie, wszędzie byłeś ;-). No i właśnie jak jest z tą kwestią % przód/tył. Zwyklaki ATE z tyłu i 6 tłoczkowe na przód. Można tak ?

 

U mnie kumpel dał dupy z Hartami i zamówiłem rano tarcze z Mikody GT. Tydzień w plecy. Będą na poniedziałek. Czujnik na przód już mam. Też TRW.

Mały off top bo się zabieram nie długo za zawieszenie z tyłu, łącznik może się skrzywić ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CL31&mospid=48080&btnr=33_0998&hg=33&fg=30

pozycja 4

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano

NIE MA BREMBO w zadnej E39, ani nawet zadnej ///M (nawet E92) . Wszystkie maja 1 tloczkowe zaciski zeliwne ;) troche kibel jak na obecne czasy wg mnie ze w E92 sa takie hample .

 

Brembo w starszych bmw bylo tylko w E31, E38 od 728 do 730.

 

Zaciski z 135i sa najlepszymy obecnie seryjnie montowanymi zaciskami do BMW (jako jedyne maja 6 tloczkow). X5M tez ma BARDZO konkretnie hample ale tam sa 4 tloczki jesli sie nie myle .

 

Te zaciski co wrzuciles link Marqz tez wyszyly odemnie, koles mial je montowac do 330Cd ale wolal kupic orginalne felgi BBS LM ;). Wlasnie mam takie tyle ze bez napisu BMW a za to logo brembo.

 

Da sie jezdzic tak jak piszesz ...wlasnie tak jezdze obecnie juz ze 2 tys. km i jest dobrze. Ale tyl wyglada zabawnie w porownaniu do przodu ...

 

Wania byloby pieknie jakby przod od z3m/m3 dal sie podpasowac do ori zwrotnic z e36 p&p ...ale niestety nie daje sie podpasowac za nic (potrzeba zwrotki z ///m) ;) . A tyl to juz wogole odpada bez alpejskich kombinacji. Takze hample z ///M E36 nie nadaja sie do Z3 nonM.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Wania byloby pieknie jakby przod od z3m/m3 dal sie podpasowac do ori zwrotnic z e36 p&p ...ale niestety nie daje sie podpasowac za nic (potrzeba zwrotki z ///m) ;) . A tyl to juz wogole odpada bez alpejskich kombinacji. Takze hample z ///M E36 nie nadaja sie do Z3 nonM.

 

 

niestety ale zawsze to taniej niz dorabianie do 6 tloczkow ;) przyznam sie ze te Twoje robia wrazenie i chcialo by sie miec takie u siebie :cool2:

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

MOD GR: Prośba o nie cytowanie całej wypowiedzi przy bezpośrednim odpowiadaniu na nią. Tworzą się przez to, zupełnie niepotrzebnie, długie posty, czasami tylko z jednym zdaniem odpowiedzi. Dzięki.

 

Jesli ma byc tanio to i tak taniej bedzie kupic zaciski i tarcze od 330 e46 bo te jak wszyscy wiedza pasuja p&p do normalnej E36. Tarcze sa 325mm wiec 10mm wieksze nawet jak w ///M E36. Nie wiem jak z rozmiarem tloczka coprawda ...

 

No hample robia wrazenie jak sie je 1 raz widzi, zdjecia napewno dobrze nie oddaja ich wielkosci ...jak je wyjmowalem z paczki to zrobilem :shock: :shock: :shock: , choc juz wczesniej zaciski z e38 brembo tez zrobily na mnie takie wrazenie swoim rozmiarem - :shock: . Teraz juz sie przezwyczailem do nich i nie szokuja.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Mały off top bo się zabieram nie długo za zawieszenie z tyłu, łącznik może się skrzywić ?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CL31&mospid=48080&btnr=33_0998&hg=33&fg=30

pozycja 4

 

 

Ale o co Ci chodzi ? nr 4 skrzywic ? To jest tylko taka przykrecana cienka blaszka ktora usztywnia punkty przykrecenia tylnej belki. Nie ma ona wplywu na geometrie jesli o to Ci chodzi.

 

Widzialem jeden przypadek ze szpilki (nr2 na schemacie) byly krzywe i to faktycznie moze miec wplyw na geometrie. Ale nie sadze zebys mial krzywe , bo nie wiem jak trzeba jezdzic zeby je pokrzywic :shock: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

No Piotres ja sie nie dziwie ze zrobily wrazenie :D ja zmienilem na te 300mm od e46 328 i tez wrazenia mialem pozytywne :D zwlaszcza ze mialem 286mm i to jednolite :]

A Piter tylnie jakie podchodza P&P ? orientujesz sie ?

Sprzedam: tylnie lampy od Z3
Opublikowano

A Piter tylnie jakie podchodza P&P ? orientujesz sie ?

 

Zadne nie podchodza P&P.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Co do spryskow lamp to jednak nie jest tak prosto, trzeba jak sie okazalo zmienic moduł WI-WA na taki dedykowany do spryskow lamp zeby te spryski dzialaly jak fabryka nakazala :), bo poki co to wogole nie chce mi pompeczka dzialac ;) .

 

THX madmarx & wania za pomoc ! Bez was pewno nie predko bym doszedl w jakim kierunku musze isc zeby to dzialalo.

 

No i przerobka org. zbiorniczka nie do konca sie udala, tzn udala sie ale troche mi to pachnie drutem, bo musialem to uszczelnic klejem wokol przepustu do dolozonej pompki. A i tak w 100% nie jestem pewny czy nie bedzie przeciekac. A ze zbiorniczki na 2 pompki zaczynaja sie juz od 15zl to postanowilem zakupic takowy :mrgreen: .

 

Podsumowujac ...juz ida do mnie w 1 paczce modul do spryskow lamp i zbiornik na 2 pompki :).

 

BTW czy ktos sie orientuje czy da rade przelozyc klosze od tych lamp "soczewek" z allegro do zwyklych lamp orginalnych z3 ? I czy to bedzie szczelne i "bez drutu" ?

 

pozdro

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Jest tak:

 

http://img24.imageshack.us/img24/452/35551083.jpg

http://img688.imageshack.us/img688/1079/91527094.jpg

 

 

A moze byc tak:

 

http://i54.tinypic.com/ooaw2.jpg

http://i53.tinypic.com/289yb7k.jpg

 

lub tak:

http://i52.tinypic.com/avh7xl.jpg

http://i54.tinypic.com/sde93c.jpg

 

Jak wam sie najbardziej podoba ?

 

Jesli nie widzicie roznic ...podpowiem...chodzi o swiatla ;).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Ignoranci :oops: :mad2: ...
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Zgadzam sie z wami, mi tez na virtual tuningu z czarnymi podoba sie najbardziej ...wiec chyba wleca te "ringi" w czarny mat ! :cool2:

 

Mam do was pytanie: kto w z3 w zbiorniczku do spryskiwacza ma z tylu zbiorniczka czujnik poziomu plynu ? jak sie spojrzy z tylu zbiornika to powinien byc taki okragly czujnik o srednicy ok 30mm wsadzony w tylna scianke zbiornika.

Ktos go ma u siebie ?? :roll: :roll: :roll:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
ja wyciagalem swoj zbiorniczek zeby go umyc i uszczelic wezyk idacy do pompy i sobie nie przypominam zebym mial cos takiego... jest na zegarach taka kontrolka czy mialo by to pokazywac na OBC?
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
No wlasnie nie ma ani na desce ani na obc chyba ...wiec nie wiem dlaczego w realoem ten czujnik niby jest w kazdej z3 ...
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

nr 4 ...jak widzisz kazda Z3 ma to "teoretycznie" ...

 

Pytam sie bo kupilem zbiorniczek na 2 pompki z e36 i mam w nim wlasnie ten czujnik i zastanawiam sie czy da sie go jakos podlaczyc ?? :|

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czegos szukalem i przy okazji ...

 

http://img245.imageshack.us/img245/6396/36518137.jpg

http://img267.imageshack.us/img267/7004/97387340.jpg

 

Kto da wiecej ? :mrgreen:

 

Tu sa same z ASO, oczywiscie kwitkow ze sklepów także troche mi sie nazbierało ;-).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Ja moge konkurowac na najwieksza sume a nie ilosc faktur ;) tylko wszystko u ksiegowej lezy wiec nie mam co tego wyciagac :-/
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
Ja jednak dla spokoju wewnetrznego wole nie zliczac sum z tych rachunków ;).
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.