Skocz do zawartości

[Z3] 2.8 Roadster by piotres


piotres

Rekomendowane odpowiedzi

rewelacja :lol: a tak na marginesie po co sie pucujesz na tym forum? Macie swoje forum wiec nie ma potrzeby abys sie dowartosciowywal i tu..hahahaha... :mad2:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 232
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

rewelacja :lol: a tak na marginesie po co sie pucujesz na tym forum? Macie swoje forum wiec nie ma potrzeby abys sie dowartosciowywal i tu..hahahaha... :mad2:

 

posty pokasowałem, użerać się z wami nie mam zamiaru, bo jak widać nie wiele to wnosi. Nic mnie tak nie ucieszyło, jak info o nowym, Waszym, zapewne elitarnym forum, więc proszę Cię Swistar swoje komentarze wrzucaj tam a nie tu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszku sobie podlubalem ;) tyle ze wczesniej nie bylo czasu wrzucic fot:

 

 

 

http://img535.imageshack.us/img535/5851/tn1gj.jpg

 

Pozazdroscilem Wani i kupilem podswietlana galke . Chyba nie jest ona identyczna jak u Wani, bo jest dedykowana wlasnie jako retrofit do non M Z3. Ciekawe czy czyms sie rozni ?

Juz zalozona, zasilanie podpiete do podswietlenia przycisku awaryjnych - zgodnie z oficjalna instrukcja BMW.

 

http://img193.imageshack.us/img193/3620/tn2os.jpg

 

 

http://img687.imageshack.us/img687/898/tn3v.jpg

 

Org. gasnica - znajdzie sie na fotelu kierowcy czyli tam gdzie jest dedykowane jej miejsce.

W sumie drugi raz bym jej nie kupil, bo kosztowala 10x tyle co gasnica Gloria 1kg z allegro, a jest w 100% identyczna z nia, rozni sie tylko "oprawa graficzna" i kolorami wykonczenia :? . Pozatym po zalozeniu jej uchwyt wcale nie widac ze to ori BMW :lol: :lol: :lol: .

 

 

http://img716.imageshack.us/img716/4981/tn4ht.jpg

 

 

http://img27.imageshack.us/img27/9183/tn5b.jpg

 

 

http://img852.imageshack.us/img852/1636/tn6j.jpg

 

 

http://img847.imageshack.us/img847/7203/tn7.jpg

 

Nowe akku - wspieram polska wytworczosc (szkoda ze nie bylem tak madry przy zakupie gasnicy :? ) wiec kupilem Exide Premium 74Ah, czyli Centra Futura w innej oprawie graficznej ;). Przy okazji umylem plastik z bagaznika.

 

 

http://img8.imageshack.us/img8/4599/tn8c.jpg

 

 

http://img838.imageshack.us/img838/5237/tn9hm.jpg

 

 

http://img156.imageshack.us/img156/8928/tn10.jpg

 

Wzialem sie za naprawde regulacji w lampach z soczewkami - a raczej lampie, lewej, bo co do prawej to czekalem na pewien przedmiot z nia zwiazany, ale i tak w tym tygodniu ja planuje zrobic .

 

Okazalo sie ze wklad "trzymal" tylko za maly otwor na soczewke w kloszu wew. Wkrety regulacji nie byly urwane jak myslalem. Wiec powiekszylem otwor dremelkiem, do tego pomalowalem "ringi" na czarny mat jak to mialem w planach na jesieni.

Klosz wypolerowany i zmieniony na taki bez zabrudzen od srodka.

 

Teraz prawa, ciekawe czy tez tak latwo pojdzie?

 

 

http://img43.imageshack.us/img43/9432/tn12j.jpg

 

 

http://img13.imageshack.us/img13/2740/tn13b.jpg

 

 

http://img52.imageshack.us/img52/1049/tn14.jpg

 

 

http://img812.imageshack.us/img812/7611/tn15e.jpg

 

Wzialem sie za montaz spryskow lamp, zdjalem zderzak i ujrzalem nieco brudu. Wiec roztwor Dimera, pedzelek i ogien.

 

Potem 303 Aerospace protectant i wyszlo o tak:

 

 

http://img822.imageshack.us/img822/8963/tn16u.jpg

 

 

http://img202.imageshack.us/img202/9013/tn17r.jpg

 

 

http://img42.imageshack.us/img42/6062/tn18.jpg

 

 

http://img850.imageshack.us/img850/5500/tn19.jpg

 

 

http://img696.imageshack.us/img696/1408/tn20.jpg

 

 

http://img198.imageshack.us/img198/6046/tn21f.jpg

 

Do wyciecia otworow w zderzaku uzylem wiertarki (no dobra wkretarki w tym przypadku ;) ) i wiertla fi 10mm, a nastepie otwor powiekszylem Dremelem z walcem z papierem sciernym. Wyszlo jak dla mnie bardzo dobrze.

 

 

http://img200.imageshack.us/img200/8287/tn22.jpg

 

 

http://img819.imageshack.us/img819/9391/tn23e.jpg

 

Org. uchwyt weza, opaski itp itd.

 

 

http://img718.imageshack.us/img718/6941/tn24.jpg

 

Pomalowalem przy okazji w calosci chlodnice plynu wspomagania (czarny mat).

 

 

http://img855.imageshack.us/img855/7923/tn25.jpg

 

 

http://img806.imageshack.us/img806/4906/tn26.jpg

 

Pompke i modul pod schowkiem (trzeba zmienic modul wycieraczek) zalozylem juz na jesieni, wiec teraz trzeba bylo tylko podlaczyc rurociag ;). Dziala jak widac :D .

 

 

http://img16.imageshack.us/img16/3672/tn27.jpg

 

 

http://img857.imageshack.us/img857/8825/tn28.jpg

 

 

http://img860.imageshack.us/img860/8973/tn29.jpg

 

 

http://img826.imageshack.us/img826/9297/tn30.jpg

 

 

http://img864.imageshack.us/img864/9720/tn31.jpg

 

Wzialem sie za montaz pilota do bramy na stale. Zakupiona przetwornica z 12V na 6V za cale 9zl, przycisk chrom z pomaranczowym ringiem (czekalem 3 miechy na czarny ale sie nie doczekalem :evil: :evil: :evil: ) i poszlo w sumie bez problemow, pozatym ze dioda z pilota ni huhu nie chce dzialac. Zamontuje jeszcze diode alarmu obok tego przycisku, ale to jak dojdzie, bo wlasnie zamowilem. Zasilanie z gniazda zaplaniczki, a podswietlenie "ringu" z wlacznika awaryjnych.

 

 

http://img98.imageshack.us/img98/5138/tn32.jpg

 

Mocno zgrubsza wyczyscilem filtr powietrza tj. BMC CDA - tyle piasku z niego "wystukalem" po 1 sezonie jazdy...a pewnie jeszcze sporo zostalo.

 

 

http://img862.imageshack.us/img862/9214/tn33.jpg

 

 

http://img638.imageshack.us/img638/2502/tn34i.jpg

 

 

http://img718.imageshack.us/img718/8310/tn35.jpg

 

 

http://img193.imageshack.us/img193/8650/tn36.jpg

 

 

http://img641.imageshack.us/img641/355/tn37.jpg

 

 

http://img33.imageshack.us/img33/5334/tn38.jpg

 

Wczoraj pod noz poszly prawe drzwi - czasmi (z 5x mi sie to zdarzylo do tej pory) nie wysuwal mi sie rygiel w nich przy zamykaniu z centralnego, a w takim przypadku podobno trzeba zmienic silownik centralnego.

 

Silownik dostalem od kolegi Wani, ktory specjalizowal sie w tym czasie w bezinwazyjnym otwieraniu awarnyjnym samochodow ;) :twisted: . Niestety nie podpasowal - moj byl z wtyka na 6pinow a nie 3 piny. ten 3 pinowy nie dziala.

 

Wiec nasmarowalem caly zamek tam gdzie moglem smarem bialym w spraju i zlozylem wszystko w calosc, mam nadzieje ze bedzie okej.

 

Nasmarowalem sobie przy okazji prowadnice i slizgi szyby pasta silikonowa. Jak ktos sie za to bierze to mysle ze dobrze przy okazji jest zmienic slizgi szyby, moje jak widac byly nieco przytarte, ale pasta silikonowa skutecznie zlikwidowala charakterystyczny dzwiek tarcia przy podnoszeniu szyby.

 

No i nowa tasma butylowa do przyklejenia izolujacej pianki na drzwi.

 

http://img705.imageshack.us/img705/5952/tn39.jpg

 

Poducha dokrecona kluczem dynamometrycznym.

 

 

http://img146.imageshack.us/img146/8577/tn43.jpg

 

 

http://img715.imageshack.us/img715/323/tn44.jpg

 

 

http://img826.imageshack.us/img826/5354/tn45.jpg

 

Pomalowalem podbitke maski zakupionym juz dawno sprayem "vinyl" motipu. Kolor podbitki sie wyrownal, w sumie niczego wiecej sie nie spodziewalem. Zdjecie przed/po.

 

pozdro

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczescie to mi nie przeszkadza :wink: Zupelnie tego nie widac po zalozeniu zderzaka, nawet po otwarciu maski.

 

Niestety takie zderzaki sprzedaja wysylkowo w Zgierzu :( , mialbyc orginalny czarny a okazal sie byc Turk Grunem niechlujnie pomalowanym na czarno. Lakiernik przy malowaniu mi go "przykurzyl" na czarno od srodka, ale jak widac na niewiele sie to zdalo.

 

Dzieki Houek, kiedy w koncu wracasz do zetkowego grona ? :twisted: :mrgreen:

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hample zalozone .

 

Standartowy reczny dziala i to znacznie lepiej jak na org. hamplach ;).

 

 

http://img23.imageshack.us/img23/2372/tn1mx.jpg

 

Oslone za tarcza trzeba bylo podciac, miejsca ciecia zabezpieczylem masa poliuretanowa.

http://img195.imageshack.us/img195/3319/tn2y.jpg

http://img541.imageshack.us/img541/348/tn3z.jpg

 

Adaptery 100% mój design :D . Pomalowane proszkowo. Wszystkie sruby nierdzewne.

 

http://img822.imageshack.us/img822/4456/tn4n.jpg

 

 

http://img864.imageshack.us/img864/6798/tn5.jpg

http://img52.imageshack.us/img52/8871/tn6k.jpg

 

Nowe szczeki recznego ATE.

 

http://img808.imageshack.us/img808/4625/tn7k.jpg

 

Dla 110% pewnosci na sruby mocujace adaptery do wahaczy dalem odrobine kleju do gwintow + dodatkowo nakretki niskie.

 

http://img855.imageshack.us/img855/9634/tn8.jpg

http://img545.imageshack.us/img545/357/tn9o.jpg

 

Calosc dokrecona poprawnym momentem.

 

http://img843.imageshack.us/img843/5043/tn10h.jpg

http://img194.imageshack.us/img194/4310/tn11jx.jpg

 

Tarcze- nowe Zimmermann Sport M3 E36 312mm tyl - wprasowane tuleje do recznego, od srodka pomalowane farba termo APP, z zewnatrz - proszek PulverChrome.

 

http://img198.imageshack.us/img198/8356/tn12t.jpg

 

Długie imbusy nierdzewne ktore nie bylo latwo kupic ... ;) . (116zl netto za 4szt w Faborach :lol: , na szczescie znalazlem taniej).

 

http://img847.imageshack.us/img847/6557/tn13h.jpg

http://img96.imageshack.us/img96/7035/tn14m.jpg

 

Dodatkowo nakretki samokontrujące.

 

http://img691.imageshack.us/img691/9009/tn15n.jpg

http://img10.imageshack.us/img10/5785/tn16ho.jpg

http://img857.imageshack.us/img857/1322/tn17.jpg

http://img199.imageshack.us/img199/9738/tn18l.jpg

 

Wezyki ori z Boxstera.

 

http://img163.imageshack.us/img163/668/tn19l.jpg

http://img7.imageshack.us/img7/1408/tn20.jpg

http://img269.imageshack.us/img269/5034/tn21.jpg

http://img171.imageshack.us/img171/8287/tn22.jpg

 

Tuz po montazu.

 

Nie heblowalem poki co za mocno, ale wrazenia sa juz bardzo pozytywne. Chyba balbym sie wcisnac hamulec nagle z cala sila przy 100km/h, hehe ;).

 

http://img146.imageshack.us/img146/6023/tn23n.jpg

 

Niestety o uzytkowaniu org. dojazdowki 16' moge juz zapomniec, a 17' nie podpasuje raczej do kosza na kolo zapasowe :( . Takze poki co wyjalem calkiem dojazdowke i kupilem duzy spray Slime Quick Spair.

----------------------------------------------------------------------

 

 

http://img852.imageshack.us/img852/6941/tn24.jpg

http://img860.imageshack.us/img860/7923/tn25.jpg

 

Daszek zaimpregnowany. Renovo jest na tyle dobre ze mialem problem z impregnacja -po prostu impregnat nie chcial wsiakac w dach :lol: . A ostatni raz impregnowalem rowno rok temu.

 

500ml Ultra Proofera wystarczylo na 2x Z3 i 1x Z4.

 

http://img824.imageshack.us/img824/4906/tn26.jpg

 

Wzialem sie za lakier.

 

http://img62.imageshack.us/img62/829/tn27x.jpg

 

Po umyciu i wyglinkowaniu poszedl Fast Cut+ mixowany z Menzerna Power Finish na zielonym padzie 3M.

 

http://img215.imageshack.us/img215/9240/tn28u.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/8973/tn29.jpg

 

Lakier w sloncu wygladal dobrze, co innego jak sie na niego rzucilo odpowiednie oswietlenie. Choc w sumie zly nie byl ;).

 

http://img19.imageshack.us/img19/2913/tn30l.jpg

http://img861.imageshack.us/img861/9720/tn31.jpg

 

Do czegos takiego staralem się dązyc ;).

 

http://img863.imageshack.us/img863/5138/tn32.jpg

http://img204.imageshack.us/img204/9214/tn33.jpg

 

Jako finish poszedl Poorboys SSR1 na niebieskiej, miekkiej gabce 3M.

 

http://img864.imageshack.us/img864/6204/tn34u.jpg

 

I powychodzilo cos takiego :).

 

http://img546.imageshack.us/img546/8310/tn35.jpg

http://img641.imageshack.us/img641/8650/tn36.jpg

 

Postanowilem zaryzykowac strate kasy i kupilem C-Quartz . Licze ze pozwoli mi on zachowac lakier na dluzej bez rys.

 

http://img199.imageshack.us/img199/8834/tn37b.jpg

 

Tyle mi go poszlo na caly samochod.

 

Teraz wlasnie sie utwardza, jutro ciag dalszy przygotowan do majowki.

 

http://img12.imageshack.us/img12/5334/tn38.jpg

http://img834.imageshack.us/img834/5952/tn39.jpg

http://img852.imageshack.us/img852/4882/tn40.jpg

http://img850.imageshack.us/img850/6300/tn41.jpg

http://img857.imageshack.us/img857/6730/tn42.jpg

http://img839.imageshack.us/img839/8577/tn43.jpg

http://img812.imageshack.us/img812/323/tn44.jpg

http://img834.imageshack.us/img834/5354/tn45.jpg

 

Mowiac krotko - w takim stanie najchetniej wstawilbym sobie Zet i nigdzie nia nie jezdzil :lol: .

 

Jutro wystawie ja na swiatlo dzienne to okaze sie jak to wyszlo :).

 

pozdr.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

swojego w tym roku wstawiłem do Swissvax'u :) wczoraj odebrałem, zrobili jak zwykle rewelacyjnie, mam być relacja na kosmetykauat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wrzucam zaległe foty z przygotowan do majowki.

 

Nadwozie po korekcie lakieru wykonanej samodzielnie (Flex L3403VRG+ gabki 3M zielona + 3M niebieska + Fast cut+/Poorboys SSR1+Menzerna RD 3.02).

 

+ na to CQuartz.

 

http://img542.imageshack.us/img542/9617/55609012.jpg

 

Moj zestaw do kól (+ autosol do ciezarkow do felg + od srodka przednie felgi wyglinkowane) ;).

 

http://img836.imageshack.us/img836/8351/50226190.jpg

 

Na stoneguardy przybyla jeszcze jedna naklejka :).

 

http://img51.imageshack.us/img51/6429/90889254.jpg

 

http://img705.imageshack.us/img705/588/13834300.jpg

 

http://img220.imageshack.us/img220/98/29230589.jpg

 

Lekko przeczyscilem tez silnik i komore :roll: .

 

http://img97.imageshack.us/img97/7622/64709034.jpg

 

http://img51.imageshack.us/img51/3601/68295822.jpg

 

http://img163.imageshack.us/img163/8959/15004001.jpg

 

http://img863.imageshack.us/img863/6543/72811619.jpg

 

Na uszczelki Nigrin, na skore topowy zestaw Zymola :P .

 

http://img708.imageshack.us/img708/1091/19567042.jpg

 

http://img862.imageshack.us/img862/6702/63975648.jpg

 

http://img28.imageshack.us/img28/1491/55908608.jpg

 

http://img39.imageshack.us/img39/4347/79337027.jpg

 

http://img841.imageshack.us/img841/790/43353994.jpg

 

http://img831.imageshack.us/img831/5903/18755573.jpg

 

http://img811.imageshack.us/img811/3439/33930623.jpg

 

http://img709.imageshack.us/img709/2416/34124344.jpg

 

http://img402.imageshack.us/img402/9396/99728970.jpg

 

http://img805.imageshack.us/img805/3461/48230790.jpg

 

http://img710.imageshack.us/img710/9436/84375546.jpg

 

http://img811.imageshack.us/img811/300/10782183.jpg

 

Cos takiego wyszlo :D.

 

pozdro

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zabawy z kolektorami :

 

http://img94.imageshack.us/img94/1627/88099783.jpg

 

Kolektor dolotowy od M54B25 który kupiłem dosyc okazyjne (wraz z przepustnica, wtryskami i najlepsze ...odma z data prod 03.2009 - nie musze kupowac nowej :).

 

Do mnie wpada kolektor z M54B30, ten z B25 prawdopodobnie pojdzie do batima.

 

Brakuje mi tylko tego z M50B25, a szkoda bo z checia bym zobaczyl jak od pasuje do M52TU (bo zdania na ten temat sa mocno podzielone, podobno działa wszystko OK bez DISY).

 

http://img59.imageshack.us/img59/2610/40036510.jpg

http://img849.imageshack.us/img849/1710/53117549.jpg

http://img684.imageshack.us/img684/3488/41863365.jpg

 

Oba kolektory zostały umyte.

 

http://img804.imageshack.us/img804/259/97696083.jpg

 

Ktos chce kupic kolanko dolotu do m54/m52tu ? Na ogol to peka na tej harmonijce mniejszej srednicy - to jest idealne. 40zl w ASO, za 35zl z wysylka oddam.

 

http://img220.imageshack.us/img220/256/37616050.jpg

http://img542.imageshack.us/img542/6611/18929853.jpg

 

Troche sie miejsca zwolniło :).

 

Czekam teraz na uszczelki, bo wszystkie mozliwe beda nowe.

 

http://img33.imageshack.us/img33/9310/92008702.jpg

 

Przy okazji przeczyścilem przeplywke.

 

http://img41.imageshack.us/img41/7078/50336458.jpg

http://img683.imageshack.us/img683/2927/96231973.jpg

http://img845.imageshack.us/img845/6798/19022413.jpg

http://img864.imageshack.us/img864/7213/80802405.jpg

http://img860.imageshack.us/img860/6199/73270598.jpg

 

I wyjałem alternator celem wymiany w nim łożysk. Niestety zatrzymałem sie na etapie rozbiórki widocznym na zdjeciach, moze ktos mi podpowie jak to dalej rozebrac zeby sie dostać do łozysk ? Te sruby z nacieciem krzyzowym nie daje sie za bardzo ruszyc :(/

 

http://img64.imageshack.us/img64/1955/89618705.jpg

 

Naszlo mnie w piatek ze zrobie sobie podstawke na CB bazujaca na pomysle Wani .

Znalazlem więc kawałek w miare pasownego kawałka drewna i go przyciałem tylko z długości, oszlifowałem i pomalowalem farba do plastiku APP (baranek).

 

http://img34.imageshack.us/img34/327/20717703.jpg

 

W sobote rano stwierdzilem ze moze by tak pojsc o krok dalej ? I okleilem go skora imola red ktora została mi z pokiereszowanego boczka od m3 e46.

 

http://img20.imageshack.us/img20/9915/37612738.jpg

http://img89.imageshack.us/img89/4921/39729734.jpg

http://img4.imageshack.us/img4/9110/62701933.jpg

http://img808.imageshack.us/img808/993/34100373.jpg

 

Tak to wyszlo, pewnie nie wszystkim bedzie sie podobać :wink: :wink: , dla mnie jest okej.

 

Planuje jeszcze jeden mały mod wizualny (przod auta) - naszlo mnie na to wczoraj i odrazu zamowiłem na allegro odpowiednia "część" - ale czy to bedzie dobrze wygladać to sam nie wiem, ale spróbuje ;).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://img715.imageshack.us/img715/696/41923240.jpg

 

Kilka pierdolek z ASO - uszczelka przepustnicy, wezyk podcisnieniowy i ori opaski.

 

http://img121.imageshack.us/img121/2527/61277106.jpg

 

http://img51.imageshack.us/img51/8882/17256456.jpg

 

http://img860.imageshack.us/img860/3497/11062375.jpg

 

Alternator z E46 okazal sie nie byc w 100% taki sam wiec nie pasował on w miejsce mojego alternatora z uwalonym przezemnie wirnikiem - inna obudowa, brak wyjscia na dolot powietrza :evil: - kurcze po co oni te czesci robili w 1000cach wersji :evil: . Nie chcialo mi sie juz go odsylac, a wydalo mi sie ze wirnik jest identyczny co ten w moim alternatorze wiec postanowilem ze z 2 złoże jeden, przy okazji zmieniajac lozyska - tak btw nie tanie sa te lozyska - w sumie 57zl za dwa lozyska (w "zwyklym" sklepie).

 

 

http://img29.imageshack.us/img29/8355/94964612.jpg

 

http://img64.imageshack.us/img64/266/87230464.jpg

 

http://img228.imageshack.us/img228/1295/14766909.jpg

 

Moj kumpel ma naprawde niezle pomysly - :twisted: - lapki odkrecone od sciagacza - je zaczepiało sie o podkladki na prasie i przez srube M6 naciskało na wirnik - po kilku probach poszlo - ale gimnastyka z tym byla dosyc gruba. :D

 

http://img718.imageshack.us/img718/957/27174631.jpg

 

http://img43.imageshack.us/img43/3576/30587872.jpg

 

Zeby przykrecic koło pasowe był tez potrzebny klucz "very special" :lol: . Ale z tym tez sobie poradzilismy.

 

http://img809.imageshack.us/img809/7042/22306359.jpg

 

http://img651.imageshack.us/img651/6871/32745575.jpg

 

Troche wyczyscilem alternator.

 

http://img89.imageshack.us/img89/6853/27122963.jpg

 

Oraz umyłem i nasaczylem olejkiem wklad z BMC CDA.

 

http://img713.imageshack.us/img713/7928/92299544.jpg

 

http://img3.imageshack.us/img3/4448/70129177.jpg

 

http://img829.imageshack.us/img829/1285/36579072.jpg

 

http://img28.imageshack.us/img28/996/46838673.jpg

 

Przepustnica juz przykrecona do kolektora z M54B30.

 

http://img846.imageshack.us/img846/3839/47066031.jpg

 

Z tym wezem sie chyba najdluzej nameczylem - siedzial tak mocno na tym kroccu ze nawet ciagnac z calej sily nie bylem go w stanie zdjac - nawet grzanie opalarka nie wiele pomagalo - w koncu po dlugiej walce zszedl :shock: .

 

http://img683.imageshack.us/img683/5771/36178611.jpg

 

Opaski ori i specjalne szczypce do nich.

 

http://img820.imageshack.us/img820/6003/47878454.jpg

 

Moja kolekcja.

 

http://img42.imageshack.us/img42/1146/68688342.jpg

 

http://img13.imageshack.us/img13/2194/72645768.jpg

 

Na poczatku ...

http://img845.imageshack.us/img845/3551/97472353.jpg

 

Po kliku h...

 

http://img840.imageshack.us/img840/8189/54258888.jpg

 

I jeszcze po kilku...koniec.

 

Niestety DISA halasuje nieco, ma sie wyjasnic w poniedzialek czy odsylam ja na wymiane czy nie.

 

Przetestowac tego tez nie moge - bo nie moge wyjechac zetka z hali - ukladanie kostki i 30cm dol tuz przed hala :oops: .

 

http://img20.imageshack.us/img20/5721/89086837.jpg

 

Wlozona zaroweczka w kontrolke od pasow bezpieczenstwa.

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Poki co czuje ze autko jest dynamiczniejsze - objawia sie to tym ze np. ruszam tak samo jak kiedys a slysze ze tylne kola juz walcza o utrzymanie przyczepnosci ...ciezko to opisac :). Generalnie latwiej sie wkreca. Ale juz i BMC CDA dało taki efekt. W bliskim czasie w planach w koncu hamownia. :oops:

 

Kilka fot z dystansem 12mm na strone z tyłu.

 

Tak wiem ze mam gowniane felgi i ze mam za waskie opony z tylu.

 

Przy okazji kilka fot z drugim "domowym" bmw :oops: .

 

Teraz to najchetniej bym opuscil tyl z 10mm, ale nie jest prosto dobrac takie sprezyny ktore by dały idealnie takie obnizenie jak sie chce :oops: .

 

http://img705.imageshack.us/img705/4564/53363724.jpg

 

http://img17.imageshack.us/img17/5990/53415529.jpg

 

http://img849.imageshack.us/img849/7440/63059941.jpg

 

http://img220.imageshack.us/img220/4482/12771044.jpg

 

http://img688.imageshack.us/img688/1333/10960026.jpg

 

http://img69.imageshack.us/img69/1338/26781616.jpg

 

http://img14.imageshack.us/img14/783/75355829.jpg

 

http://img20.imageshack.us/img20/9132/35366753.jpg

 

http://img7.imageshack.us/img7/1862/27235223.jpg

 

http://img193.imageshack.us/img193/1118/27002705.jpg

 

http://img838.imageshack.us/img838/4199/21164718.jpg

 

http://img534.imageshack.us/img534/9235/33981446.jpg

 

http://img845.imageshack.us/img845/3561/41897201.jpg

 

http://img827.imageshack.us/img827/6668/55740155.jpg

 

http://img17.imageshack.us/img17/5287/55863616.jpg

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shamowałem po montażu kolektora M54B30 :).

 

Wynik 208KM/267Nm .

 

http://img10.imageshack.us/img10/2761/pomiar128.jpg

 

2.8 M52TU+ kolektor dolotowy M54B30 + BMC CDA z dolotem z kratki w zderzaku.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

 

Nie, od poczatku nie liczyłem, a teraz byłoby to bardzo trudno zrobic :oops: . Ale może skusze się na to kiedyś, wiekszość dowodów zakupu części mam, z tym że kilka rzeczy jak np. felgi czy opony kupowałem na portalach aukcyjnych bez zadnych dokumentów.

 

Mysle jednak że byłaby to kwota ok 15 tys. zł tak bardzo mocno szacując.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienilem dzisiaj tylne klocki hamulcowe.

 

Byly TRW - choc mialy raptem 3000km, i nie byly praktycznie wogole zuzyte to bylem zmuszony je wymienic - piszczaly troche od nowosci, a ostatnio piszczaly juz tak glosno (przy szybszej jezdzie i wiekszej ilosci hamowan) ze po prostu nie dalo sie normalnie jezdzic, bo sie ludzie ogladali co to jedzie za zlom ze takie dzwieki wydaje :oops: .Dodatkowo raz mi sie przypalily tak ze az dym z nich poszedl. Nie polecam nikomu klockow TRW, sam napewno tez juz ich nigdy nie kupie.

 

Chcialem kupic Ferodo Premier o ktorych mam b.dobre zdanie ale kosztowaly ok 260 zl. Poszperalem po niecie i najpierw znalazlem Ferodo DS Performance za 150zl, a potem za ....78zl :shock: . Nie wiem co tak tanio, chyba Intercars robil wyprzedaz (bo tam je znalazlem). Mam nadzieje ze beda Ok i nie beda piszczec.

 

Sa to klocki klasy EBC Greenstuff czyli usportowione, ale na ulice.

 

Te zaciski Porsche sa tak sprytnie zrobione ze wogole nie trzeba odkrecac zacisku zeby zmienic klocki - to mi sie podoba :D .

 

http://img24.imageshack.us/img24/2049/img4379d.jpg

 

http://img269.imageshack.us/img269/8250/img4381n.jpg

 

http://img821.imageshack.us/img821/7710/img4383q.jpg

 

http://img807.imageshack.us/img807/7894/img4384.jpg

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
chyba bede musiał sie z toba spotkac i popodziwiac na zywo gdyz mam nie daleko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
chyba bede musiał sie z toba spotkac i popodziwiac na zywo gdyz mam nie daleko

 

Hehe byl spot zetek w Wawie mogles podjechac ;) , niedlugo moze bedzie kolejny ale cos towarzystko sie zebrac nie moze :duh: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wskaznik VDO temp. oleju z Z3M S50 (te z S54 sa fajniejsze bo tarcza jest szara, niestety cena ok. 2x wyzsza :oops: ) + uszczelka do baku - wprost z ASO:

 

http://img855.imageshack.us/img855/8996/23355302.jpg

 

http://img689.imageshack.us/img689/8370/99363791.jpg

 

http://img822.imageshack.us/img822/245/77396490.jpg

 

Tutaj chce go założyć - mam nadzieje ze sie uda :).

 

Montaż zima.

 

Znalazlem informacje o tym ze silniki M52TU maja jednak czujnik temp. oleju w podstawce filtra, na dniach postaram sie sprawdzic czy uda sie go użyć do wskaźnika.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zakupiłem w koncu lepsze oponki - 4szt x 225/45/ZR17 Michelin Pilot Sport 3.

 

Uzywane, prod. 22 tydz. 2010r. wiec swieze, bieznik ok 6.5mm na wszystkich rowny (jezdzily w audi quatro).

 

Chciałem PS2 ale ich juz nie idzie kupić, albo maja 3-4mm bieznika, a nawet jak sa nowe lub prawie nowe to sa z lat 2003-2006 :(.

 

http://img52.imageshack.us/img52/4516/42100816.jpg

 

http://img163.imageshack.us/img163/3508/20891881.jpg

 

http://img404.imageshack.us/img404/1126/61981601.jpg

 

http://img580.imageshack.us/img580/7940/49750676.jpg

 

http://img843.imageshack.us/img843/7695/12855468.jpg

 

Oponki jak widac juz załozyłem, przy okazji wyszlo ze mam 1 felge do prostowania :? - zrobie w zime, jak bede mial 17tke zdjeta z e46 zeby na niej postawic na chwile zetke.

 

Jak na 225 optycznie jest wciaz wasko i wciaz jest drobny naciag na 8 calach. Ale szerzej nie chce ;).

 

Opony maja bardzo solidny kolniez chroniacy felge - naprawde jest wysoki.

 

http://img820.imageshack.us/img820/544/img5416be.jpg

 

No i dowod ze realoem klamie - w nowym wskazniku jest odrazu zarowka i oprawka ;) . Tylko nie ma nakrecanego pierscienia mocujacego wskaznik i nie idzie go kupic :shock: . No nic, poradze sobie bez niego.

 

pozdr.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

http://img43.imageshack.us/img43/6681/64440036.jpg

 

Wskaznik wrocil z reklamacji i teraz jest kompletny -wraz z nakretka mocujaca .

 

http://img600.imageshack.us/img600/9488/19397003.jpg

 

http://img195.imageshack.us/img195/9960/98013738.jpg

 

Czujnik oleju VDO lezy juz dawno na półce i czeka sobie :) . Bedzie jednak jako korek spustowy miski.

 

http://img812.imageshack.us/img812/3986/80734729.jpg

 

W koncu znowu mam na czym dlubac. Inna sprawa ze nie ma juz za bardzo czego dlubac w z3. :D Ale wymiany baku paliwa bez podnosnika sobie nie wyobrazam (kanalu nie mam).

 

Jeszcze tylko 5L Valvoline VR1 i bede miał chyba wszystko co jest mi potrzebne żeby sie przygotować do sezonu 2012. Jeśli wogóle sa się w nim jeździć (ceny paliw ... :evil: :( ).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Nie, nie idzie w odstawke :). Juz po prostu nie bylo za bardzo co tam robic, ale jeszcze w sumie kilka spraw sie znalazlo :oops: . Dzis zaczalem ostre przygotowania do majowki. Wrzuce zdjecia za kilka dni.

 

pozdro

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.