Skocz do zawartości

Marqz_sfd

Zarejestrowani
  • Postów

    220
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW Z3 Roadster '99 2.0

Osiągnięcia Marqz_sfd

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Dwumas. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BZ11&mospid=48508&btnr=11_3187&hg=11&fg=20
  2. OBD2 widzi tylko moduł sterujący silnika. Jak chcesz widzieć pozostałe to użyj okrągłego pod maską. Jak nic nie widzisz z tego okrągłego pod maską (a powinieneś widzieć) to może zmień interfejs na taki na port com. Pzdr.
  3. Tabliczki znamionowej brak. One się raczej nie odklejają ;-) więc pewnie razem z kielichem poszła.
  4. Witam. Mam to samo: http://img36.imageshack.us/img36/3838/44474206.jpg Carsoft z kolei pisze że: ABS - Ruckforderpumpe ohne funktion Problem polega na tym że co jakiś czas zapala się ABS i ASC i wiadomo nie działają. Po ostygnięciu samochodu gasną. Czy chodzi tutaj o czujnik ABS z prawego tylniego koła czy może sterownik pompy ? Czy jeszcze coś innego ? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam
  5. Dach zdziadziały pewnie cieknie, razem z szybą będzie do wymiany, felgi faktycznie cosworth ;-), zdecydowanie za małe i za wysoko na nich stoi. Źle ta zeta nie wygląda, cena faktycznie niska jak za polift. Silnik mały. Ciekawe jak boki foteli. Jak przekręcisz kluczyk to zobaczysz co się zaświeci a co nie. Inpą pod OBD2 dasz radę pod kierę się wpiąć o ile masz fejs na coma. Stamtąd połączysz się tylko z DME ale zrobisz check błędów i Live Date. Jak znam życie to nic nie było robione, sprawdź zawias na geometrii, stacja prawdy o amorach z tyłu nie powie. Jak stare i oryginalne to do wymiany. Itd itp, teraz te samochody już się kończą a naprawdę zadbane modele to bez 25.000 nie podchodź IMO.
  6. Oczywiście tak też można :-) 1,8 też śmiga i to całkiem nieźle. Nie ma konieczności kupowania jedynego słusznego 2.8. 2.0 spokojnie daje radę ze względu na przebieg momentu obrotowego w niskich i średnich obrotach.
  7. Duża różnica w cenach. Ale różnica w jeździe również wyraźna. Przed zakupem jeździłem 4 cylindrówkami zarówno 115 jak i 140 km i różnica między nimi a 6 cyl 150 ps jest spora. Bez 2 zdań szedł bym w 2.0 ale spalanie odczuwalnie wyższe. Coś za coś.
  8. Marqz_sfd

    tuning Z3

    No też się napaliłem, Wania podlinował mi jeszcze koberki na wentylki ;-) http://allegro.pl/nakretki-na-wentyle-cobra-tuning-i1848780613.html A co do ideału to wyrywa z butów i stawia obok, istny pożeracz krawężników. Pozwolę sobie zacytować wieszcza z Czarnolasu "wsi spokojna, wsi wesoła, który głos Twej chwale zdoła ?" :mrgreen:
  9. Marqz_sfd

    tuning Z3

    Cześć. Tu masz boską kobre z podświetlanymi oczkami: http://www.tuning.shop.pl/p/pl/7290/galka+zmiany+biegow+-+kobra+podswietlana.html A pan z torunia niech Ci podepnie pod stycznik załączania sprzęgła że jak wciśniesz spolerowany pedał to kobra błyśnie oczkami. Będziesz jak Burt Reynolds w swoim Firebirdzie. Aha nie zapomnij kapelusza kowboju żeby fantazja nie uciekła ;-)
  10. Carsoft nie działa pod win 7. Ostatni obsługiwany to XP. Natomiast ja też mam pytanie do carsofciarzy. Mam z3 m52tub20 z 1999r. spod 20 pinowego nie łączy mi się z Int. cluster. Widzi moduł ale pisze że FB can identifikation fehlt. Czy mam próbować się wpiąć linią K na pin 1 lub 2 (can hi, can low dla m3 w angielskim opisie wtyczki) żeby się udało połączyć/rozpoznać ? Widzi mi na 20 pinie ABS/Airbag/ews/int cluster. DME mam na 17 pinie - linia K. Czy mam próbować linie L też pchać w pin 17/20 żeby sprawdzić jakie moduły znajdzie ? Co daje servis pack SP1 dla carsofta 6.5? Dzięki za pomoc
  11. Witam. Mam z3 m52tub20. Nie łączy mi się z Int. cluster. Widzi ale pisze że FB can identifikation fehlt. Czy mam próbować się wpiąć na pin 1 lub 2 (can hi, can low dla m3) żeby się udało ? Widzi mi na 20 pinie ABS/Airbag/ews/int cluster. DME mam na 17 pinie - kabel niebieski. Czy mam próbować biały też pchać w pin 17/20 ? Co daje servis pack SP1 dla carsofta ? Dzięki za pomoc
  12. Marqz_sfd

    Prosba o porade

    Niestety jestem spod Opola a to jest ode mnie 170 km do Krakowa ale chętnie bym kiedyś zajrzał tym bardziej że nie mam pojęcia o diagnostyce, dopiero interfejs kupiłem w zeszłym tygodniu. Lapka jeszcze nie mam. Nie wiem też jak z obsługą co i jak więc chętnie bym podpiął już u kogoś oblatanego. Raz znajomy mechanik mi się podpinał ale to też miał problemy z połączeniem bo interfejs miał na usb. Co napewno mam źle to błąd napinacza pasa kierowcy - za duża rezystancja. To muszę ogarnąć.
  13. Marqz_sfd

    Prosba o porade

    Sorki że nie odpisywałem ale nie było mnie w kraju. Obroty wariowały i zasysał lewe powietrze szczególnie jak się nagrzał w upale od silnika. Znalazłem na czuja bo interfejsu nie miałem. Poprzedni właściciel już go rozbierał i kleił (klej z niego wyjechał na boki). Wymieniłem na nowy plus przewód z plastikowym kolankiem z o-ringiem w środku. Tanio nie było ale silnik pracuje jak należy plus przy tankowaniu pistolet nie odbija bezcelowo, można też go wsadzać prawie po rękojeść. U mnie były z tym problemy. Jaki masz interfejs diagnostyczny jeśli mogę zapytać ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.