Skocz do zawartości

318i Kontrolka MOTOR ta obok EML w N42 1796ccm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chlopaki potrzebuje Waszej tym razem pomocy. Przez ponad rok auto nie zawiodlo mnie ani razu.

SIlnik odpala , ale praca jest bardzo "ciężka"wibrujac wkreca sie na obroty.

Dzis po 6 godzinach ( i całym tygodniu deszczy- moze ma to znaczenie) auto kiedy jestem w pracy stoi na P strzezonym. Jak nie pracuje normalnie w moim garazu.

Skoczylem prace odpaliłem normalnie auto, i pojechałem jakies 400m w jedno miejsce. zgasiłem silnik i jak wróciłem KISZKA

 

http://c9.wrzuta.pl/wm5606/8188f39a00047eb74ada3b76/motor?

zaczeła mi mrygac ta kontrolka, po czym zaczela swiecic na stałe, silnik zaczał drzec, jakby cos nie palil na jeden cylinder, jakos doczłapałem sie do domu ( jakies 5km) Palenie i gaszenie nic nie dało, kontrolka sie swieci i silnik zgłupiał. w garazu posprawdzałem, na oko nic nie jest mokre wszystko ok, pod maska. Auto schnie teraz w garazu. poczułem jednak w boxie mocny zapach paliwa z wydechu. Kontrolka ten dziwny znaczek zapalajacy sie obok EML na żółto ( zawsze gasł po zapaleniu silnika)

Pomózcie co jest grane, co to jest?Co sie spierniczyło ?

W instrukcji ta kontrolka oznacza Zły skład spalin- stad ten smród paliwa. i ze skontaktowac sie z serwisem.

Co ona znaczy, ze jakies zwarcie od tych mokrych dni, moze wjechałem w kałużę i cos zamokło?

Co robić, pomóżcie bo jestem uziemiony a potrzebuje sprawnego samochodu.

odpiołem na noc klemy, moze wroci samo do normy, ale sie podłamałem tym zdarzeniem.

Help :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

 

kontrolka na tym zdjeciu nie wyglada identycznie ale to TO, strona 18sta instrukcji E46 na samej górze.

Paliwo tankuje od roku w tym samym miejscu, nigdy nic nie było źle, tankuje zawsze do pelna w tej chwili zostało jakies 17/20l

Opublikowano

Po sprawdzeniu komputerem wyszło cos na 1 cyliondrze. wykreciłem swiece i sprawdzałem iskre, okazało sie ze swiece po przekladaniu nie daja iskry na 1 cyl, po przekładaniu Palca cewki wyszło ze cewka na 1 cyl. nie działa.

Ide zaraz szukac nowej cewki. mam nadzieje ze znajde i bedzie OK.

dziwne zeby tak sobie cewka sie spaliła........?

Opublikowano

Problem 'mam nadzieje" rozwiazany wymieniłem dwie cewki, i auto dochodzi do siebie.

Swoja droga kupiłem uzywki,( sprawa nie cierpiała zwłoki i zalezy mi na czasie, miałem je od reki- BMW Jarzembek, babka spoko ale facet troche nie uprzejmy i wola za czesci ceny z kosmosu jak za nowe, jednak w sytuacji kryzysowej musiałem kupić) jak padna jutro to oddam, jednak jestem dobrej mysli.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Mam podobny problem w 320ci. Najpierw auto przy hamowaniu lub postoju (mam automat) zaczęło gubić obroty do 0,5 tys co powodowało drgania (normalnie trzymało się ok 0,8 tys obr/min). Spalanie wzrosło z 12l do 16l w mieście. Pomyślałem sobie, że zatankowałem ciulowe paliwo na BP(zawsze tam tankuje), ale po pewnym czasie zapaliła się kontrolka od złego składu spalin. Auto czasem jeździło dobrze, czasem źle. Zalałem płyn do czyszczenia wtrysków. Nic się nie zmieniło. Auto już 2 razy mi zgasło podczas hamowania. Wydaje mi się, że jest coraz gorzej. Czy sondy lambda mogą spowodować gaśnięcie silnika? Ktoś może pomóc? Czy to mogą być cewki jak u kolegi powyżej?
Opublikowano
a ja mam takie pytaniem czy pojęcie w pełni sekwencyjny wtrysk paliwa oznacza wtrysk bezpośredni czy wielopunktowy? mówie tu tylko i wyłącznie o benzynie, nie żadnym gazie i instalacjach sekwencyjnych.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
oznacza wtrysk wielopunktowy sekwencyjny czyli każdy wtryskiwacz może pracować niezależnie , wcześniej były półsekwencyjne które na przykład chodziły po 3 szt

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Mam podobny problem w 320ci. Najpierw auto przy hamowaniu lub postoju (mam automat) zaczęło gubić obroty do 0,5 tys co powodowało drgania (normalnie trzymało się ok 0,8 tys obr/min). Spalanie wzrosło z 12l do 16l w mieście. Pomyślałem sobie, że zatankowałem ciulowe paliwo na BP(zawsze tam tankuje), ale po pewnym czasie zapaliła się kontrolka od złego składu spalin. Auto czasem jeździło dobrze, czasem źle. Zalałem płyn do czyszczenia wtrysków. Nic się nie zmieniło. Auto już 2 razy mi zgasło podczas hamowania. Wydaje mi się, że jest coraz gorzej. Czy sondy lambda mogą spowodować gaśnięcie silnika? Ktoś może pomóc? Czy to mogą być cewki jak u kolegi powyżej?

 

Podjedź na jakiś komputer - nawet na KTS boscha - możliwe ze zapłon wypada lub lewe powietrze ciągnie(podobnie wyjdą sądy jak padnięte) . Lewe powietrze może powodować gaśnięcie silnika podczas hamowania. Cewki można sprawdzić bez kompa, po kolei je wypinając na uruchomionym silnik - zmiana pracy silnika cewka dobra, brak reakcji cewka umarła.

A może jakiś inny czujnik obrotów wałka rozrządu, tryb awaryjny silnika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.