Skocz do zawartości

Majkel09

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    ZG

Osiągnięcia Majkel09

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Da się jakoś sprawdzić, bez podłączania do komputera, która sonda ewentualnie jest walnięta?
  2. Mam podobny problem w 320ci. Najpierw auto przy hamowaniu lub postoju (mam automat) zaczęło gubić obroty do 0,5 tys co powodowało drgania (normalnie trzymało się ok 0,8 tys obr/min). Spalanie wzrosło z 12l do 16l w mieście. Pomyślałem sobie, że zatankowałem ciulowe paliwo na BP(zawsze tam tankuje), ale po pewnym czasie zapaliła się kontrolka od złego składu spalin. Auto czasem jeździło dobrze, czasem źle. Zalałem płyn do czyszczenia wtrysków. Nic się nie zmieniło. Auto już 2 razy mi zgasło podczas hamowania. Wydaje mi się, że jest coraz gorzej. Czy sondy lambda mogą spowodować gaśnięcie silnika? Ktoś może pomóc? Czy to mogą być cewki jak u kolegi powyżej?
  3. Czy przy wymianie segregatora obejdzie się bez rozmontowywania przepustnicy? (wiem, że koleś z M3Forum tego nie zrobił, ale pytam dla pewności) Jeżeli nie, to czy są tam jakieś uszczelki, które trzeba wymienić po rozmontowaniu? Czy części z okolic segregatora nadają się do wymiany przy przebiegu 170 tys. ? (koleś z M3Forum napisał, że wymienił rurę, wężyk i mufę gumową, ale pytam o Wasze doświadczenia) Chodzi mi o to żeby przed wymianą wszystko sobie skompletować..., a też nie wydawać kasy bez potrzeby. Tak przy okazji tu jest schemat: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF51&mospid=47428&btnr=11_1487&hg=11&fg=15 ------------------------------------- Wszystko już zrobione. Ja akurat nie potrzebowałem dodatkowych części, wszystko w dobrym stanie:)
  4. Już zrobione. Świszczała rolka napinacza i rolka od alternatora(szczotki i łożyska wymienione).
  5. Od jakiegoś czasu słychać dziwny świst w moim aucie(tak jak w opisie). Najlepiej będzie jak sami usłyszycie: http://w386.wrzuta.pl/film/0EarPh7g441/mov00524 Sorry za jakość ale było to nagrywane telefonem. Podejrzewam, że jest to luźna rolka, nie jestem tylko pewien która...wydaje mi się, że ta na samym dole. Dziwne jest to, że ten świst nie występuje zawsze... Raz jest a raz nie... Nie zauważyłem od czego to zależy. Na pewno nie od nagrzania silnika. Czy jest to rzecz pilna? Muszę się za to od razu zabierać? Jak najlepiej sprawdzić która to rolka? Rozbierać wszystko po kolei? Czy do wymiany rolek muszę ściągać wentylator?
  6. Ok, dzięki wielkie za odpowiedzi. Idę robić :)
  7. Wymieniałem dziś amorki z tyłu. W starych były dwa elementy(na zdjęciu), których nie było w zestawie z nowymi. Chodzi o te "kielichy" mocowane przed i po poduszce. http://81.168.227.19/majkel/IMG_4244.JPG Nie założyłem ich i teraz wygląda to tak: http://81.168.227.19/majkel/IMG_4232.JPG Póki co auto nie jeździło zbytnio, więc mogę to jeszcze założyć, bez uszkodzenia czegoś, ale na instrukcji, która była dołączona do amortyzatorów(Bilstein), tych elementów po prostu nie ma... Czy są one potrzebne?
  8. Naprawione :mrgreen: Walnięty czujnik od wałków. Dla potomności: jedyne prawidłowe wartości dla silnika M52B20, to: 1) czujnik położenia cylindrów 1-2: 0,4Ohm ; 2-3: 12,5Ohm z odchyłką 0,3Ohma w obu przypadkach. Miernik wskazuje połączenia między każdą z nóżek. 2) czujnik położenia wału - pomiary oporów nic nie dają, trzeba sprawdzić diodą czy czujnik daje sygnał między nóżkami 2-3. Miernik nie wykazuje połączenia dla żadnej par nóżek.
  9. Jasne, że nie. Nie o to mi chodzi. Po prostu coś się zepsuło... I pytam się czy ktoś wie co to może być, że nie działa sterowanie w pionie? Drugie pytanie, czy jest możliwe żebym miał instalacje podgrzewania tylko w prawym lusterku? A lewym w ogóle nie mam kabli :doh:
  10. Dzięki, ale to nie ten czujnik. Chodzi mi o generator impulsów wału korbowego a Twój temat jest o czujniku położenia wałka rozrządu.
  11. Kupiłem podgrzewane nówki na allegro po 45zł sztuka (poprzednie skradzione...). Wykonanie całkiem przyzwoite :) Natomiast mam problem... Sterowanie w lewym lusterku nawala. Lewo-prawo działa, ale jak daje do góry to idzie w prawo a na dół to w lewo... Co to może być?
  12. Mierzylem czujniki Halla... W tym od polozenia cylindrow miernik wskazal: - 0.8Ohm na nozkach 1-2 i daje sygnal dzwiekowy, jak sie pod nie podepne.. - dla nozek 2-3 nie daje sygnalu dzwiekowego i nie jest w stanie pokazac opornosci... zakres 2000k to za malo... W ksiazce mam napisan, ze opornosc 1-2 powinna wynosic max 1Ohm, wiec jest OK. Zakladam, ze ten czujnik jest sprawny. W czujniku polozenia walu natomiast, opornosci nie pokazuje na zadnym polaczeniu (ani 1-2 ani 2-3), a dla nozek 1-2 nie daje tez sygnalu dzwiekowego, jak miernik ustawiony jest na diode... pokazuje tylko wartosc = 663-668... W takim razie - czy miedzy nozkami w czujniku od walu powinno byc polaczenie miedzy nozkami 1-2 tak, jak w czujniku od walkow? W ksiazce jest napisane, ze opor na nozkach 1-2 powinien wynosic 1.3Ohm... jak pisalem wyzej - miernik nie jest nawet w stanie zbadac polaczenia miedzy nozkami, wiec i oporu nie potrafi okreslic...
  13. Cześć! Postawiłem przedwczoraj auto w garażu i następnego dnia rano auto odpaliło na 2s, zakrztusiło się i zgasło. Po 3 kolejnych próbach, zero efektu. Po 30 minutach znów odpalił na 2s i zgasł. Z rozruchem nie ma problemów, świece dają iskrę (nówki). Pompa paliwa działa. Komputer nie jest zamoknięty itd. Może to nie mieć związku, ale przez ostatnie tygodnie kilka razy auto zgasło mi samoistnie podczas hamowania przy bardzo niskiej prędkości. Po czym odpalało bez problemów! Myślę, że to czujnik Halla (na wale). Czy miał ktoś podobny problem? Czy czujnik położenia wałków jest w stanie unieruchomić auto? Moje auto: E36 320i Vanos Coupe 94r.
  14. Nie chciałem tworzyć tematu, ale nigdzie nie chcieli mi odpowiedzieć a sprawa jest pilna. Czy fabryczne(oryginalne) radio z Compacta różni się od tych z Sedana, Coupe i Touring? Czy jest to któreś z tych poniżej? http://www.allegro.pl/item364365177_orginalne_radio_bmw_jak_nowe.html http://www.allegro.pl/item362377424__bmw_reverse_rds_.html Z góry dzięki za odpowiedź
  15. Mam identyczne auto (COMPACT!). Proszę mi powiedzieć jak wyglądało fabryczne radio w tym aucie. http://www.allegro.pl/item364365177_orginalne_radio_bmw_jak_nowe.html czy http://www.allegro.pl/item362377424__bmw_reverse_rds_.html A może jeszcze inaczej? Z góry dzięki za odpowiedź :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.