Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sluchajcie chcialbym sie poradzic jak to ugryzc, kupielm auto w marcu 'teoretycznie' serwisowane, ale na wszelki wypadek wymienilem olej i filtr oleju i powietrza, wg kilometrow zostalo mi 16000 jeszcze do nastepnego ale 2 opcja jest data i do przegladu wg niej mam czas do grudnia tego roku, dodatkowo wymieniony swiezo filtr kabinowy i odgrzybianie klimy, czy mam sie w grudniu kulac na przeglad czy czekac do kilometrowego serwisu? czy cos nie zostalo jeszcze przejzane i w grudniu musze jechac? bo nie wiem kurde jak to ugryzc nie chce wywalac kasy w bloto ale tez nie chce samochodu zapuscic

co sadzicie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To co zostało zrobione powinno byc wpisane do komputera samochodu. On sam wyznaczy terminy kolejnych przegladów.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pamiętaj, że oprócz klocków możesz wszystko "wyzerować" w każdym momencie więc to nie jest miarodajne... Chłopie jak nic nie wyświetla to lej wache i jeździć. Czemu szukacie problemów tam gdzie ich nie ma. Widzę, że tu wszyscy z e90 jak z jajkiem. To jest normalny samochód jakich milion i wszystkie obsługo robisz dokładnie tak jak w innych autach.
Krzysztof
Opublikowano
nie jak z jajem tylko ciekaw jestm bo po serwisie oleju jak bylem kilometry sie wyzerowaly ale juz data kolejnego przegladu nie, a dodatkowo pytam bo grudzien to w 3 miescie fota juz bedzie zamknieta, a nowy ASO to bedzie zdunek ktorego delikatnie mowiac niecierpie, nialem kiedys renault i ten lewus i patalach mi w pamieci zapadl, na dodatek jak sie dowiedzialem od kumpla co tam pracowal jako dealer aut kiedys jak wygladaja serwisy to sie zalamalem na 10 typa, 8 mlotkowych, jeden mechanik kumaty i 1 mlotkowy poduczony, i na chybil trafil, to ja za takie cos dziekuje:d za francuza liczyli jak za zborze to za bmw to wogole nerke bedzie trzeba zostawic, wiec kombinuje zeby jak najpozniej:d
Opublikowano
Pamiętaj, że oprócz klocków możesz wszystko "wyzerować" w każdym momencie więc to nie jest miarodajne... Chłopie jak nic nie wyświetla to lej wache i jeździć. Czemu szukacie problemów tam gdzie ich nie ma. Widzę, że tu wszyscy z e90 jak z jajkiem. To jest normalny samochód jakich milion i wszystkie obsługo robisz dokładnie tak jak w innych autach.

Rozumiem,ze jesli wyświetla sie mi 6000 do wymiany klockow z tyłu ( komunikat jest "żółty") przy wczesniejszej ich wymianie + czujnik, nie będe mogł zresetować kompa?. Na oko wygląda, że klockow juz nie ma więc dlatego mam zakupiony zestaw do tyłu......?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymiana oleju to nie przegląd. Kazda z czynności obsługowych ma swój zakres czasowy i kilometrowy i nie zawsze muszą sie ze soba pokrywać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego azajec jak wymienisz komplet czyli klocki + czujnik to śmaiło możesz kasować i będzie ok. Często jet tak że wymieniają klocki a czujniki stare bo jeszcze na "oko" są dobre a takich patentów się nie stosuje. Ja do wymiany tylnych mam 11 tysięcy i jest na zielono czyli jeszcze można pośmigać. Przez ostatnie 3 tysiace nic mi nie "zeszło". Co do daty przeglądu to jak masz instrukcje obsługi auta zobacz tam że to nie jest data przegladu serwisowego np 2010/05 tylko możesz sobie ustawić datę przeglądu taka jaka masz w dowodzie rejestracyjnym. Do przegladu są tylko kilometry. Jak odpalasz auto jest samochodzik na podnośniku a pod nim ilość kilometrów do przeglądu auta w ASO. Jest to najmniejsza ilość km wskazywana przez komputer np: 6000 km do wymiany klocków czy innych elementów.
Krzysztof
Opublikowano
Kris 1973 . Klocki chce wymienic nawet ze względu na ręczny, ktory juz słabo trzyma ( oczywiście z czujnikiem). Jesli moge zrobić reset przy żoltym komunikacie, to jest wszystko OKi. Dzięki za informacje bo autko mam dopiero 2 miesiące.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko do ręcznego to nie są klocki a szczęki. Z tyłu masz tzw tarczo-bębny. Tarcza i klocki to hamulec podstawowy a w środku jest mały bęben a w nim szczęki do ręcznego. Jak wymienisz klocki i czujnik to nie poprawi ręcznego.
Krzysztof
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli chodzi o tarczo-bębny to praktycznie wszystkie BMW tak maja a nowe modele to na bank wszystkie. Mietek 123 to już relikt :mrgreen:
Krzysztof
Opublikowano
Tylko do ręcznego to nie są klocki a szczęki. Z tyłu masz tzw tarczo-bębny. Tarcza i klocki to hamulec podstawowy a w środku jest mały bęben a w nim szczęki do ręcznego. Jak wymienisz klocki i czujnik to nie poprawi ręcznego.

Aleee numer. Nie mialem o tym pojecia, człowiek całe życie musi sie uczyć. Na allegro widziałem aukcje ze szczękami do e90 ale myślałem, że sa dwa rodzaje hamulców.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.