Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie chcę zbytnio powielać tematu, było wiele razy opisywane na temat zaślepienia EGR-u. TAk też zrobiłem u siebie. zaślepienie wężyka podciśnienia + blaszka. Dodam że niezbyt widzę różnicę, może na delikatny plus. ALe chodzi mi odnośnie kwestii po co zatykać ten wężyk kulką. CZy nie wystarczy sama blaszka? To ze będzie nam zawór EGR pracował tak jak trzeba tzn otwierał się i zamykał, to nam chyba nie przeszkadza, bo i tak spaliny mają drogę zamkniętą blaszką i nie przedostaną się do kolektora ssącego. Więc moim zdaniem wystarczy sama blaszka, a zawór niech sobie działa normalnie, tak jest najlepiej. I jaki niby błąd komputer będzie wywalał jak nie zaślepimy węzyka. Przeciez nie rozpozna że nie lecą spaliny....?
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano

tu się zgodzę .....

a jak ze spalaniem zauważyłeś żeby spadło ?

jak z pracą silnika jest inna?

czy silnik traci troszeczkę mocy jak go trochę popałujesz , tzn czy puchnie po czasie?

gdzie włożyłeś blaszkę przy samym EGR czy gdzie?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
ja jak narazie nie widze różnicy ani w spalaniu ani w mocy. silnik pracuje identycznie jak pracował. Blaszkę wstawiłem przy samej chłodniczce EGR. Ale zobaczymy jeszcze potestuję........
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
Cześć ja mam u siebie zaślepiony EGR już ponad rok , blaszka wstawiona przed chłodnicą spalin a wężyk normalnie nasunięty na swoje miejsce. Co do błędu EGR w komie to owszem jest błąd bo przepływka wykrywa że on nie działa , ale to w niczym nie przeszkadza i śmigam :D
Opublikowano
Własciwie to dlaczego montujecie blaszki skoro zaworek jest podcisnieniowy - wystarczy odlączyc wężyk i zaworek nie będzie otwierajac się wpuszczał spalin

Xdrive

Koder

Opublikowano
nie do końca nie będzie puszczał spalin , niektórzy zaślepiali wężyk ale zawór dalej pracował..... tzn. nie pracował ale też nie był zamknięty....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
nie do końca nie będzie puszczał spalin , niektórzy zaślepiali wężyk ale zawór dalej pracował..... tzn. nie pracował ale też nie był zamknięty....

 

To by znaczyło ze jest poprostu uszkodzony, albo obrośniety sadzą.

Xdrive

Koder

Opublikowano

ja zaslepilem ale roznicy nie bylo. A poza tym zaczelo mei cos trzesc silnikiem (mam poduszke do wymiany) ale z zaslepionym trzeslo bardziej wiec podlaczylem waz spowrotem i skasowalem blad. Wydaje mi sie ze te spaliny to tez czesc cisnienia dolotowego do silnika i wtedy turbo sie mniej narobi. Chyab to jest jakos mieznoe pewnie przez czujnik doladowania ile jest tego cisnienia a ile wpadlo przes przeplywke wiec komputer wie ile brakuje po zaslepionym erg.

Wydaje mi sie ze lepiej zrobie jak przeczyszcze dolot...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.