Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy ktoś się orientuje co potrzebne jest do takiego swapa? Chciałbym to zrobić sam i potem samochód dać do elektronika i gaz żeby mi przełożyli, chyba że macie jakiś polecany zakład w okolicach Łodzi, który by się tym zajął.
Opublikowano
Kolego jeśli chodzi o swap to najprawdopodobniej tylko silnik komp i wiązka elektryczna masz m52 więc raczej skrzynia wał i dyfer podejdą tak mi się wydaje. M52B28 jest cały aluminiowy więc jest też możliwość że będziesz musiał zakupić całe przeniesienie napędu
Opublikowano
Kolego jeśli chodzi o swap to najprawdopodobniej tylko silnik komp i wiązka elektryczna masz m52 więc raczej skrzynia wał i dyfer podejdą tak mi się wydaje. M52B28 jest cały aluminiowy więc jest też możliwość że będziesz musiał zakupić całe przeniesienie napędu

sam sobie przeczysz :duh:

przeniesienie napedu to szkrzynia, most i wał wiec po co kupoeac jak juz ma!

m52b25 tez jest "caly" aluminiowy...

a tak pozatym to bardzoooo prosty swap.pozdrawiam

GSI KOCHALEM

BMW POKOCHAM

Opublikowano

Witam

 

BYŁO!! :search: :search: :search:

Goły silnik kupujesz z listwą wtryskową i komputerem oraz EWS'em i ma chodzić. Do tego pewnie dojdzie Ci jeszcze coś, bo za różowo nigdy być nie może.

viewtopic.php?f=68&t=74134&hilit=gruszka

W tym temacie szeroko opisane.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
kolego a zastanowiłeś się nad sensem tego swapa??? przeciesz to tylko 23konie więcej niż masz w tej chwili, a tyle to spokojnie można z tego silnika wykrzesać :D
Opublikowano
Silnik 2.8 to 280 Nm a to jest odczuwalne w codziennej ekspoatacji, ale też zastanowiłbym sie jeszcze raz czy ta różnica będzie na tyle duża żeby poświecać czas i pieniądze. W 2.8 jest inny układ wydechowy (podwójny), bez którego przyrost mocy może być znikomy, chyba że założysz jakiś pseudo sportowy ale na ten temat sie nie wypowiadam bo nie jestem zwolennikiem takiego "poprawiania" fabryki.
:)
Opublikowano
Dużo osób mówi o podwójnym wydechu, macie na myśli to że cały układ składa się z rur wydechowych, przez całą długość auta? Jeśli tak to dziwne bo u mnie tak jest.....
Opublikowano
W 2.5 fabrycznie był pojedynczy układ, jeżeli u Ciebie idą dwie rury do końca to ktoś już założył od 2.8 albo coś podobnego. W razie swapa problem wydechu masz z głowy.
:)
Opublikowano
Podepnę się pod temat mam m52 2,0 i chciał bym zmienić na 2,8 lub 2,5 też m52 z tego wszystkiego co czytałem i słyszałem to w moim przypadku wystarczy ze kupił bym sam słupek z kolektorem ssącym i przepływomierzem resztę podzespołów typy pompa klimy i wspomagania podejdą od starego motoru czy nie jest tak pięknie jak to sobie myślę??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.