Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Chciałbym się doradzić czy opłaca się podciągać mojego sprzęta na mocy?? Założyłem teraz fele 18 no i co idzie za tym szerokość opon się zmieniła bo wcześniej latałem na 205/55/16. A teraz mam przód 225/40/18 i tył 245/40/18 nom i co idzie za tym troszkę mnie teraz trzymają ;/ i zastanawiam się na małym chiptuningu. Auto mam z 2004r 320d i 150PS. Ile najlepiej byłby podkręcić i czy to się opłaca?? Pozdrawiam

 

NIE TEN DZIAŁ!!!!! Następnym razem będzie ostrzeżenie :evil: Moderator

piona51987
Opublikowano
Oczywiście że się opłaca . Musisz jechac do kogoś kto ma hamownie i ci wystoi , bez specjanych cudów wyciąga się okolo 180 km i 390nm a przy mocnijeszych modach trzeba pomyśleć o innym sprzęgle itd
Opublikowano
Tylko nie wiem czy moja się nadaje do podciągania na mocy bo mam już przejechane 220tys km ;/ Mam takiego gościa co bawi się z tym i ma też hamownie. A jak ze spalaniem?? Zmienia się coś no i wiadomo będzie bardziej dawała czarnego dyma.
piona51987
Opublikowano
Zbadaj sobie najpierw ile masz w serii pewno przy tym przebiegu masz jakies 140KM ale można śmiało chipować nic mu nie będzie jak zrobi to ktoś z glową może wyjść kolo 170 KM i jakieś 370Nm zobaczysz różnicę . Jest zupełnie inna charakterystyka momentu masz go dużo dużo wcześniej i to jest najważniejsze a nie sama moc. Co do dymu to napewno bedzie go troche wiecej przy obrotach powyżej 3500 ale tak musi być im wiecej mocy tym wiecej dymu haha :) ale bez przesady jak jest dobrze zrobiony to obejdzie się bez kominiarza :D
Opublikowano
A turbina na tym nic nie ucierpi?? Bo wiadomo nie jest pierwszej młodości ;/ Już troszkę przeżyła...
piona51987
Opublikowano
3 lata miałem 320d w automacie z 2002r ale tylko pół roku z tego było w serii 150KM , kolejne 2,5 roku już z chipem robionym oczywiście w Master's Tuning i powiem tyle że nie wiesz co tracisz , czym szybciej to zrobisz tym dłużej będziesz się cieszył z jazdy , moja przy sprzedaży miała 280tyś km a przy chipowaniu 240tyś km i w dodatku była w automacie - komletnie bezawaryjne auto z dotychczasowych a jeżdżę od 90roku w tym jedno było nawet salonowe - chipuj i nie pytaj tylko u profesjonalistów i nie za 1000zł bo taki bajer to minimum 2000 zeta , moja przed programem lubiła puścić 'bąka' przy kick down ale po chipie już tego dymku nie widzialem :mrgreen:
Opublikowano
A jak ze spalaniem wtedy?? Zmienia się coś?? Będzie palić więcej czy mniej?? Bo różne krążą historie :)
piona51987
Opublikowano

jak to się mówi: dobry program nie jest zły

BMW którego posiadaczem jestem od niedawna jest moim pierwszym BMW więc nie wiem jak można je kręcić, ale na pewno są dobrym materiałem do wzmacniania

wcześniej była zawsze grupa VAG o której nie mogę powiedzieć złego słowa, ostatnie miałem Audi A4 2000r. ze starym silnikiem 1,9 TDI 110KM 230Nm

pewien gość z Warszawy z ulicy Mineralnej o imieniu Witek zrobił mi piękny program, 139KM i 298Nm przy czym zużycie nie wzrosło ani grama a muszę zaznaczyć że nie śmigałem jak inwalida a do tego śmigałem na sporych kołach 235/35R19

do dnia dzisiejszego auto lata bez żadnych problemów, tak więc jak trafisz do dobrej firmy a może i do obywatela Witka napewno nie będziesz zawiedziony :8)

Opublikowano
No ja tez brykam na dosc dsoc kapciach bo przod mam 225 a tyl 245 18 i i koni fabrycznie troszke wiecej ;) Nom to widze ze trzeba bedzie cos podzilac z tym chipem ;)
piona51987
Opublikowano
U mnie po chipie wzrosło spalanie , wcześniej jak pamiętam miałem średnią w trasie ok 7,5l/100km , po programie już ta średnia wychodziła 8,5/100 ale nie żałowałem gazu a to też ma znaczenie , w lutym w mieszanej padł u mnie rekord , 500km na 60 litrach ON :mrgreen: to coś ponad 12 wyszło w tym 4/3 trasy 1/4 krutkie odcinki na zimnym ale.... jadąc z Norymbergii do Krakowa 'pilotowałem' dostawczego Mastera więc non stop trasa i 90-110km/h nie więcej i dojechałem na rezerwie a to 1000km więc wszystko zalezy od stylu jazdy , teraz nie mam tego problemu , nie mam turbiny , chip nie jest potrzebny nawet nie ma jak go zaaplikować zresztą po co jak jest V8 :lol:
Opublikowano
chcesz mocy wymień turbinę na większa 200 hp pęka sprawdzone i wystrojone cipy są dobre dla...dopisz sobie hehe

tak.... to może opiszesz coś więcej jak tak łatwo osiągnąć z tego silnika 200 hp ..... czekamy na szczegóły....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Kolego a jaką turbinę proponujesz do 330D? Mam 184 konie i jestem ciekaw ile wzrośnie po wymianie?

 

Bedę wiedział za tydzien bo znajomy akurat jest na wakacjach za granicą po większym turbo i strojeniu wyszło 241hp 330d kombi i atakuje dalej

Opublikowano
a podejdzie jakby założyć turbinę do 320 D ( 136) od 330 d ? i dopiero później wystroić ?

raczej ciężka sprawa, samo mocowanie do kolektora powinno być te same, napewno średnica rury od IC w 3.0D jest większa więc trzeba by robić przejściówkę, poza tym wychodzi pod innym kątem, dalej trzebaby rozwiązać temat przewodów olejowych, no i sam rozmiar turbulum nie wiem czy nie stanowiłby problemu a potem to już tylko obowiązkowe strojenie :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.