Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

ZNowu powtorzyła mi sie sytuacja. Wsiadam po 3 dniach do samochodu odpalam i jak stoje to czuje w kregoslupie jak caly samochod sie telepie. No nic jade... Kompletny brak mocy. Wrzucam trojke Wciskam gaz do konca... Powoli sie rozpedza (bardzo powoli) dochodzi do 5 tys obrotow i dalej nie idzie... Po 10 km zgasilem go, odpalilem jeszcze raz i juz bylo dobrze... Dosc czesto mam taka sytuacje...

 

Drugi moj problem to dziwnie dmucha jak puszcze gaz....

 

Nie wiem czy na tym filmiku cos slychc ale tak to mniej wiecej wyglada na rozgrzanym silniku...

 

http://lskora.wrzuta.pl/film/0UTGWahyVc4/mov00080

 

Na filmiku nie wyszlo jeszcze to tak strasznie jak w rzeczywistosci;)

 

Trzecia sprawa do wspomaganie...

Działa wszystko OK lecz zdaza sie ze skrecam a ono nagle przestaje dzialac.... Albo np w miejscu krece na maksa w prawo lub w lewo i powoli wracam to tez na poczatku powrotu nie działa...

Opublikowano

Płyn jest OK. Niedawno wlany nowy... Sprawdzam codziennie i nic nie ubywa... A o jaki pasek chodzi? Bo ostatnio wymieniali mi pompe wspomagania i to w sumie jeszcze na poczatku to sie nie działo dopiero po pewnym czasie... O jaki pasek chodzi i co moze z nim byc nie tak?

 

A co do braku mocy i trzesieniem sie calego samochodu to komp ostatnio mi pokazywal blad czujnika polozenia wałka rozrzadu... Czy od niego moze byc tak ze caly samochod sie trzesie i maksymalnie dochodzi do 5 tysiecy obrotow? Gdy stoi w miejscu na zapalonym silniku to tak co 3 minuty spadaja obroty na chwile w dol tak do 0,4 i wracaja na swoje miejsce...

Opublikowano

co do dzwięku, to tak działa wiskoza ;) słychać jak się napędza wraz ze wzrostem obrotów i zwalnia przy zmniejszaniu, wszystko ok, zobacz jakie temp na dworze, trzeba chlodzic silniczek, delikatny spadek mocy od tego tez mozesz czuć, ale to normalka, ciesz sie ze nie jezdzisz TDI z grupy VAG, bo przy tych upalach, z klimą jak sie zalaczy 2 bieg wentylatora, to slychac tylko jeden wielki szum, kupe spalin z tylu a auto nie jedzie ;)

 

dziś w wawce, jak wsiadalem do bawarki po robocie, auto stało w pelnym słoncu, to komp pokazywal temp. 39,5st C, istne tropiki :D , podczas jazdy spadlo tylko do 33,5

 

pozdro.

Opublikowano
Jeśli chodzi o ten brak mocy... miałem coś podobnego i co się okazało była to cewka... auto nieraz potrafiło chodzić na 3 cylindrach. przy przyspieszaniu kompletny brak mocy i strasznie nim telepało.
Opublikowano
Kolego a ile kosztuje taka cewka?bo mam podobne objawy,ostatnio jechałem i totalny mół,jadąc na gazie sam mi przeskoczył na benzyne pare razy,dzisiaj rano niby ok,ale to pewnie chwilowe.Prosze o odpowiedz.
Opublikowano
Kolego a ile kosztuje taka cewka?bo mam podobne objawy,ostatnio jechałem i totalny mół,jadąc na gazie sam mi przeskoczył na benzyne pare razy,dzisiaj rano niby ok,ale to pewnie chwilowe.Prosze o odpowiedz.

 

kolego, cewek jest 6 na każdy cylinder osobna jeżeli masz silnik R6 , 1 szt. nowa Boscha ok 200 zł, można kupić zamiennik ok 100 zł .

 

ponoć oryginały wytrzymują max. 150 tyś km, podłącz się pod kompa, powinien wyjsc brak zapłonu na którymś cylindrze, to bedzie wtedy oznaczac powolny zgon którejs cewki, na LPG ich uszkodzenie jeszcze szybciej uświadczysz.

 

pozdr.

Opublikowano

Do e46 silnik n42 bosha kosztowała mnie 250 zł nowa. Teraz jak narazie jest wszystko ok (odpukać ) :D

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.