Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć.Mam następujący problem.Otórz wywala mi płyn na postoju .Jest to o tyle dziwne ze jak jade jest wszystko ok , ale jak sie zatrzymam na dłuzej od razu mam kałuze a wskazówka dosłownie na moment wychyli sie ponad poziom.Myśle ze to w tym przypadku nie termostat ale moze sie myle.Pomózcie.Nie chce bez sensu wymieniac termostatu - pompy - viska.Objaw jest moim zdaniem na tyle charakterystyczny ze wskazuje na którys z tych elementów.Aha uszczelka pod głowicą jest w porządku.
Opublikowano
Wymień korek od chłodnicy, może nie trzyma odpowiedniego ciśnienia.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Przyczyn moze byc wiele ja moge napisac na moim przykładzie,wymienilem prawie wszystko wisko,chłodnice,temostat,itd. a okazało się na koncu ze pompa miała popękany wirnik .Po wymianie pompy nie mam teraz żadnego problemu z przegrzewaniem.
518i LPG - wersja poscigowa :)
Opublikowano

Ja stawiam na pompe wodna dziwne ze podczas jazdy jest ok wiec termostat mozemy wykluczyc bo jesli nawet bylby na obiegu krotkim to podczas jazdy nawet by sie zagotowal.

Wisko mozna sprawdzic jesli stoisz i auto ma dostateczna temperature to po dodaniu gazu powinno sie zakrecic wraz z obrotami silnika normalnie pracuje niezmiennie.Ale doprowadz temperature i zobacz czy nim kreci.

Mialem kiedys ten problem w swojej srebrnej gwiazdzie i okazalo sie ze pompa byla niewydolna !

Pozdrawiam !

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Opublikowano
Miałem ten sam problem.W trasie wszystko było ok temp normalna.Po zatrzymaniu się wracam ze sklepu i widzę że płyn plynie po asfalcie.Okazało się że układ był zapowietrzony.Po odpowietrzeniu wsio jest ok do tej pory.
Opublikowano
Normalne jest to że czasami przy niewielkiej nieszczelności płyn z chłodnicy w czasie jazdy nie wycieka a na postoju wycieka. Dzieje się to dlatego że jak jedziemy układ jest cały czas chłodzony (powietrze + wentylator). Jak stajemy i gasimy silnik temperatura cieczy chłodzącej gwałtownie wzrasta co powoduje przyrost ciśnienia w układzie i płyn jak ma gdzie uciec to ucieka :)
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Sprawdź koreczek odpowietrzenia chłodnicy. Jak jest nieszczelny to będzie go słychać. Gdy silnik stygnie objętość płynu się zmniiejsza i układ wciąga powietrze. A słychać to w postaci świstu. Układ się w ten sposób zapowietrza i następstwa są potem bolesne dla silnika.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
Dobra znalazłem , poszła uszczelka pod zbiornikiem wyrównawczym wymieniłem i jest ok.Dzieki za rady.Pozdrawiam
Opublikowano
Mozesz napisac dokladnie, ktora uszczelka poszla? Mam podobny problem i tez chce to sprawdzic.

BMW - Bedziesz Mial Wrazenia

Pozdrawiam

Reaven

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.