Skocz do zawartości

Problem z ASC w E39 Pomocy Bardzo dziwna sprawa


lip2004

Rekomendowane odpowiedzi

MAM PROBLEM PODCZAS JAZDY OK. 100KM/H GDY CHCE PRZYŚPIESZYĆ ZAPALA MI SIĘ NA DESCE LAMPKA ASC I ODBIJA MI GAZ W OGÓLE NIE MOŻNA PRZYŚPIESZYĆ SZARPIE I ZAPALA SIĘ ASC PO WYŁĄCZENIU PRZYCISKIEM ASC ZAPALA SIĘ LAMPKA W ZEGARACH I SAMOCHÓD ZACZYNA NORMALNIE PRZYŚPIESZAĆ . ZAUWAŻYŁEM TEŻ ŻE PODCZAS MOCNEGO HAMOWANIA PEDAŁ SKACZE JAK BY DZIAŁAŁ ABS A KOŁA BLOKUJĄ SIĘ NA STAŁE .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema prwdopodobnie czujnik abs-u siadl!!! najlepiej i najpewniej jedz na kompa i tam wszystko ci wyjdzie!!! a pozniej bedziemy gdybac!!!

pozdr matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Para pierścień w piaście-czujnik daje zły sygnał o prędkości jednego z kół... Ja tak miałem jak kupiłem ostatnio nowy czujnik marki TOPRAN/Hans Pries, do kórej dotychczas miałem zaufanie i które zostało mocno nadszarpnięte... Trzy (w myśl zasady "do trzech razy sztuka") wymieniane w ramach reklamacji czujniki powodowały identyczne zachowanie auta jak u Ciebie... Wymieniłem na SIEMENS i było OK...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
mam podobny problem - podczas przyspieszania np na 4 biegu lub podczas jazdy po nierównej drodze załacza sie kontrolka asc i autko nie chce przyspieszac. czy to bedzie wina czujników ABS przy kołach ???

na dziurach to raczej normalne jak kola podskakuja ale na 4 biegu?

rozumiem ze przerobiles juz wszystkie wypowiedzi w temacie czyszczenie piast czujnikow komputer

jezeli wszystko jest tam porobione to prawdobnie sterownik jak nie to czytaj zanim napiszesz .

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem - podczas przyspieszania np na 4 biegu lub podczas jazdy po nierównej drodze załacza sie kontrolka asc i autko nie chce przyspieszac. czy to bedzie wina czujników ABS przy kołach ???

na dziurach to raczej normalne jak kola podskakuja ale na 4 biegu?

rozumiem ze przerobiles juz wszystkie wypowiedzi w temacie czyszczenie piast czujnikow komputer

jezeli wszystko jest tam porobione to prawdobnie sterownik jak nie to czytaj zanim napiszesz .

 

Sprawdź jeszcze stan (tłumienie) amortyzatorów. Jeśli koło traci trakcję, to wtedy zadziała ASC (DSC).

 

Pozdrawiam

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przodu mam amopry do wymiany bo na przegladzie wyszlo mi na przodzie 62 i 65 % wiec nie za ciekawie:( podnadto nawet na prostej drodze buja mi samochodem na boki

 

 

Sprawność amortyzatorów na poziomie 65% na pewno nie kwalifikuje ich do wymiany, tym bardziej że jak założysz nowe i ponownie zrobisz test na tej samej stacji to okaże się że ich sprawność wynosi 85%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przodu mam amopry do wymiany bo na przegladzie wyszlo mi na przodzie 62 i 65 % wiec nie za ciekawie:( podnadto nawet na prostej drodze buja mi samochodem na boki

 

 

Sprawność amortyzatorów na poziomie 65% na pewno nie kwalifikuje ich do wymiany, tym bardziej że jak założysz nowe i ponownie zrobisz test na tej samej stacji to okaże się że ich sprawność wynosi 85%

 

85% to będziesz miał jak założysz amory Sachs Advantage lub Bilstein B6-B8, bo na standardowych 78% to sukces.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość części z pierwszego montażu, a jakości części aftermarket to są dwie odrębne sprawy. Ja też kupiłem auto na amorach fabrycznych 6-cio letnich i po pół roku w Polsce musiałem je wymienić na nowe. Założyłem Sachs Super Touring i po niespełna roku poszły do reklamacji, bo na prawym tłumienie spadło do 43% (40% jest graniczne).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie polecacie amory na przod do sedana 528i???

Najlepiej kupić w ASO, ale ceny zabijają. Trudno coś doradzić. Może ja miałem pecha z moimi Sachs-ami, nie wiem. W oryginale są Sachs-y. Jeśli masz zwieszenie standardowe to Super Touring, jeżeli obniżone to Advantage. Kolega zamontował do M-pakietowej E39 Amory Sachs Advantage ponad rok temu i jest zadowolony. Do Ciebie jeśli standard to 31311096858 (Sachs Super Touring 556 832), jeśli obniżone to 31311096857 (Sachs Advantage 556 834).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bede niedługo jechał do krakowa do ASO bo wyczaiłem ze za 250zł zrobia mi kluczyk to przy okazji sie zapytam:)

a wiecie moze czy sprawdzenie historii serwisowania jest odpłatne? i ile mniej wiecej

Jak kupowałem auto od szkopa, to zadzwoniłem i przez telefon uzyskałem całą historię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.