Skocz do zawartości

Problem z ASC w E39 Pomocy Bardzo dziwna sprawa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
MAM PROBLEM PODCZAS JAZDY OK. 100KM/H GDY CHCE PRZYŚPIESZYĆ ZAPALA MI SIĘ NA DESCE LAMPKA ASC I ODBIJA MI GAZ W OGÓLE NIE MOŻNA PRZYŚPIESZYĆ SZARPIE I ZAPALA SIĘ ASC PO WYŁĄCZENIU PRZYCISKIEM ASC ZAPALA SIĘ LAMPKA W ZEGARACH I SAMOCHÓD ZACZYNA NORMALNIE PRZYŚPIESZAĆ . ZAUWAŻYŁEM TEŻ ŻE PODCZAS MOCNEGO HAMOWANIA PEDAŁ SKACZE JAK BY DZIAŁAŁ ABS A KOŁA BLOKUJĄ SIĘ NA STAŁE .
Opublikowano

siema prwdopodobnie czujnik abs-u siadl!!! najlepiej i najpewniej jedz na kompa i tam wszystko ci wyjdzie!!! a pozniej bedziemy gdybac!!!

pozdr matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Para pierścień w piaście-czujnik daje zły sygnał o prędkości jednego z kół... Ja tak miałem jak kupiłem ostatnio nowy czujnik marki TOPRAN/Hans Pries, do kórej dotychczas miałem zaufanie i które zostało mocno nadszarpnięte... Trzy (w myśl zasady "do trzech razy sztuka") wymieniane w ramach reklamacji czujniki powodowały identyczne zachowanie auta jak u Ciebie... Wymieniłem na SIEMENS i było OK...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Warto sprawdzić dokładnie na komputerze kod błędu, ja w zbieżnych przypadkach musiałem przeczyścic czujnik oraz jego podłączenie w nadkolu i wtedy problemy znikały.
LW
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
mam podobny problem - podczas przyspieszania np na 4 biegu lub podczas jazdy po nierównej drodze załacza sie kontrolka asc i autko nie chce przyspieszac. czy to bedzie wina czujników ABS przy kołach ???
Opublikowano
mam podobny problem - podczas przyspieszania np na 4 biegu lub podczas jazdy po nierównej drodze załacza sie kontrolka asc i autko nie chce przyspieszac. czy to bedzie wina czujników ABS przy kołach ???

na dziurach to raczej normalne jak kola podskakuja ale na 4 biegu?

rozumiem ze przerobiles juz wszystkie wypowiedzi w temacie czyszczenie piast czujnikow komputer

jezeli wszystko jest tam porobione to prawdobnie sterownik jak nie to czytaj zanim napiszesz .

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano
mam podobny problem - podczas przyspieszania np na 4 biegu lub podczas jazdy po nierównej drodze załacza sie kontrolka asc i autko nie chce przyspieszac. czy to bedzie wina czujników ABS przy kołach ???

na dziurach to raczej normalne jak kola podskakuja ale na 4 biegu?

rozumiem ze przerobiles juz wszystkie wypowiedzi w temacie czyszczenie piast czujnikow komputer

jezeli wszystko jest tam porobione to prawdobnie sterownik jak nie to czytaj zanim napiszesz .

 

Sprawdź jeszcze stan (tłumienie) amortyzatorów. Jeśli koło traci trakcję, to wtedy zadziała ASC (DSC).

 

Pozdrawiam

Darek

Opublikowano
z przodu mam amopry do wymiany bo na przegladzie wyszlo mi na przodzie 62 i 65 % wiec nie za ciekawie:( podnadto nawet na prostej drodze buja mi samochodem na boki

 

 

Sprawność amortyzatorów na poziomie 65% na pewno nie kwalifikuje ich do wymiany, tym bardziej że jak założysz nowe i ponownie zrobisz test na tej samej stacji to okaże się że ich sprawność wynosi 85%

Opublikowano
z przodu mam amopry do wymiany bo na przegladzie wyszlo mi na przodzie 62 i 65 % wiec nie za ciekawie:( podnadto nawet na prostej drodze buja mi samochodem na boki

 

 

Sprawność amortyzatorów na poziomie 65% na pewno nie kwalifikuje ich do wymiany, tym bardziej że jak założysz nowe i ponownie zrobisz test na tej samej stacji to okaże się że ich sprawność wynosi 85%

 

85% to będziesz miał jak założysz amory Sachs Advantage lub Bilstein B6-B8, bo na standardowych 78% to sukces.

Opublikowano
Jakość części z pierwszego montażu, a jakości części aftermarket to są dwie odrębne sprawy. Ja też kupiłem auto na amorach fabrycznych 6-cio letnich i po pół roku w Polsce musiałem je wymienić na nowe. Założyłem Sachs Super Touring i po niespełna roku poszły do reklamacji, bo na prawym tłumienie spadło do 43% (40% jest graniczne).
Opublikowano
a jakie polecacie amory na przod do sedana 528i???

Najlepiej kupić w ASO, ale ceny zabijają. Trudno coś doradzić. Może ja miałem pecha z moimi Sachs-ami, nie wiem. W oryginale są Sachs-y. Jeśli masz zwieszenie standardowe to Super Touring, jeżeli obniżone to Advantage. Kolega zamontował do M-pakietowej E39 Amory Sachs Advantage ponad rok temu i jest zadowolony. Do Ciebie jeśli standard to 31311096858 (Sachs Super Touring 556 832), jeśli obniżone to 31311096857 (Sachs Advantage 556 834).

Opublikowano
M-pakiet zawieszenie to też standard tylko o 3 cm niższe. Nie chodzi o to, czy sam coś modyfikowałeś, tylko o to, czy nie jest obniżone fabrycznie.
Opublikowano

bede niedługo jechał do krakowa do ASO bo wyczaiłem ze za 250zł zrobia mi kluczyk to przy okazji sie zapytam:)

a wiecie moze czy sprawdzenie historii serwisowania jest odpłatne? i ile mniej wiecej

Opublikowano
bede niedługo jechał do krakowa do ASO bo wyczaiłem ze za 250zł zrobia mi kluczyk to przy okazji sie zapytam:)

a wiecie moze czy sprawdzenie historii serwisowania jest odpłatne? i ile mniej wiecej

Jak kupowałem auto od szkopa, to zadzwoniłem i przez telefon uzyskałem całą historię.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.