Skocz do zawartości

[e39] 530D zgasło podczas jazdy..i koniec


lolek789

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Sprawa jest bardzo dziwna (rodziców przywiozła laweta)

 

Podczas pobytu na wakacjach ojciec pojechal do sklepu 2 km (auto stało ok tygodnia mysle akku)

wychodzi a Bmk nie gada..żadnego komunikatu nic..ale za 2 odpalila...

Dzisiaj w nocy na prostej drodze przy normalnych obrotach koniec zgasla..

Jeśli odczekamy troche odpali i po sekundzie gasnie: Wyświetla komonikat:

:::eins_e_ zanlage::: wiecej niewidac bo pixele uszkodzone....

 

kto ma jakies rady i zna magika ze swetokrzyskiego badz innej miejscowosci ktory sie zna na tym.

pozdrawiam

Edytowane przez lolek789
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Komputer pokazał awarie uszkodzenia pompy ta ktora sie znajduje pod siedzeniem kierowcy w podłodze czy w progu..

orientuje sie ktos jak to sie konkretnie nazywa i ile kosztuje jakis link...pozdrawiam

 

Jest to pompa wspomagająca, ceny nie znam dokładnie ale koło 1000 oryginał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie pompa tzw PROGOWA - lub zwana też LINIOWĄ, o której piszesz - kosztuje w granicach 900pln za oryginał Pierburga. Nie baw sie w zamienniki lub regenerowane - nie wytrzymują zbyt długo i potem trzeba płacić drugi raz.

U mnie tez padła, wymieniłem na oryginał Pierburga i wszystko śmiga jak rakieta.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krarow aso nie cale 1200zl dzwonilem jakies 2-3 miechy temu orginal pierburga!!!

ja natomiast kupilem na allegro za 500zl pierburga!!!

nie baw sie w jakies pompy za 100-300ZL made in china!!! bo to lipa!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam.

mi tez dzis sie tak stalo z autem

wracalem z dzialki i nagle w piasecznie auto mi podczas jazdy zgaslo i juz mimo krecenia ze stacyjki nie odpalilo, oczywiscie nie obeczlo sie bez holowania ;(

z autem mialem problem bo mi przy szybszym docisku gazu odlaczalo nagle silnik i musialem go resetowac tzn odpalac z kluczyka, natomiast dzis juz nie chcial odpalic. ostatnio 2 dni temu bylem u mechanika co sie zajmuje tylko BMW (koles bardzo solidny i znajacy sie na rzeczy oraz uczciwy)

i powiedzial mi ze jesli tak mi sie dzieje to wlasnie pada przednia pompa paliwowa, nawet mowil ze nie chce ze mnie zdzierac kasy i nie mam sensu podlaczac pod komputer poniewaz to samo wyjdzie.

dlatego jutro rozgladam sie nad kupnem takiej pompy i wymiany bo musle ze sam to uczynie poniewaz jak inni pisza ze znajduje sie pod fotelem kierowcy.mam tylko pytanie trzeba jakos odpowietrzac uklad paliwowy czy auto samoczynnie to zrobi i lewe powietrze ucieknie przez filtr paliwa bo chyba tak sam odpowietrza.

ps, jesli ktos ma osobe ktora w Wawie zajmuje sie skanem BMW tylko solidnie i nie tylko program IMPA bo chcialbym zeskanowac caly samochod lacznie z silnikiem.

pozdrawiam uzytkowników tych autek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze slysze, ze pompa progowa gasi silnik i dalej kaput. Pompa wysokiego cisnienia zasysa paliwo, wiec powinien pracowac, tylko sie dlawic przy wyzszych obrotach, no chyba, ze masz jeszcze zapchany filtr paliwa.

 

Odpowietrza sie prosto. Skręć wężyki jak mają być, włącz zapłon i odczekaj z 10sek, puść i jeszcze raz przekrec na zapłon, odczekaj 10sek i odpal.

Tylko najpierw radze przepłukać uklad paliwowy podkladając słoik pod wyjsciowy króciec filtra paliwa. Może wylecieć syf - u mnie wyleciał.

 

 

Lepiej sprawdz tą pompkę, bo moze byc dobra.

Pompa daje znaki wczesniej - buczy/warczy, czasem jest problem z odpaleniem auta, ale po godzinie/dwóch odpala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa ogolnie piszczy jak wlacze zaplon czyli wydaje jakis dzwiek, tylko nie ogarniam co moglo pojsc nie tak.

wiem ze najlepiej podlaczyc pod kompa tylko czy zna ktos osobe ktora dojedzie do mnie aby to uczynic.

filtr paliwa wymienialem tydzien temu i zrobilem jak mowiles czyli odpowietrzylem.

z tym czyszczeniem nie robilem wiec moze jeszcze to zrobie ale nie wiem czy teraz to cos pomoze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, to jak nie robiles płukanki, to ten syf mogl sie dostac do wtryskow i ktoryś sie zapchał i dlatego auto zgasło. Niedobrze.

Podepnij pod kompa. Skąd jesteś?

 

Sprawdz pompe, czy tłoczy - wypnij ktoryś wężyk spod filtra i sprawdź, czy sika paliwem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno, pompa paliwa pracuje zrobilem jak mi doradzil jeden uzytkownik.

natomiast jak mi zgasl ostatnio rano podjechal kolega i podlaczylem auto za pomoca kabli

ODPALIŁ ??? nie wiem czemu? sprawdzalem miernikiem napiecie z alternatora jest wporzadku tylko teraz znowy nie odpala, czy moze byc wina akumulatora z tym wszystkim ?

pomozcie bo mi rece juz odpadaja i nie wiem co w moim BMW sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skanowalem nawet IPNA wyszedl blad 40 thermal sensor for oil level defect i 4496 rail pressure plausibility rozkrecilem kolektor sprawdzilem tam sobie wszystkie wezyki itp wyczyscilem przy okazji egr

auto ogolnie raz odpala raz nie nawet czy przeplywka wlaczona czy nie to jest tak samo,jutro bede sprawdzal jeszcze wirnik turbiny co i jak mysle czy moze jeszcze jakas listwa ktora podaje paliwo ale nie wiem

czekam na pomysly

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam problem ze swoją e39 , i u mnie w nieautoryzowanym serwisie bmw stando stwierdzili że silnik nie dostawał ciśnienia odpowiedniego i wymienili jakąś pompę tylko nie pamiętam jaką napewno nie podprogową, było coś z kompresją silnika, więc warto sprawdzić czy to nie to bo objawy miałem dokładnie takie same, aha i przy lipnych wtryskiwaczach też tak się dzieje ( któryś mógł paść). Pozdro 600 :-)
SEX DRUGS AND ROCK'N ROLL :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej chwili jakies 10litrow

tylko tez sie dziwie ze auto jak zimne odpala a jak sie nagrzeje ruszylem na parkingu i zgaslo pozniej nie chcialo odpalic

To równie dobrze możesz mieć walniętą pompkę w baku. Zawsze no początku kiedy pierwszy raz odpalasz jest więcej paliwa w zbiorniku jednym. Po odpaleniu pomka przepompowuje paliwo do drugiego zbiornika aby równo rozłożyć masę na aucie. Wtedy może być już za mało paliwa w baku gdzie jest pompka i grawitacyjnie nie daje już rady pchać tego paliwa w przewody. Wtedy progówka ma problemy z właściwym ciśnieniem na silnik i potem także silnik nie ma dostatecznego ciśnienia paliwa.

Oczywiście może to być także pompa wysokiego ciśnienia CR - mogły Ci paść uszczelnienia na wszystkich sekcjach (sekcja to te dodatkowe kopułki przykręcone do głównej obudowy pompy - tam wchodzi coś koło 27 uszczelek/oringów). U mnie padło to na jednej sekcji (uszczelki zamiast być miękkie były twarde jak plastik) i się zaczęła ropa sączyć przez nieszczelność.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej chwili jakies 10litrow

tylko tez sie dziwie ze auto jak zimne odpala a jak sie nagrzeje ruszylem na parkingu i zgaslo pozniej nie chcialo odpalic

To równie dobrze możesz mieć walniętą pompkę w baku. Zawsze no początku kiedy pierwszy raz odpalasz jest więcej paliwa w zbiorniku jednym. Po odpaleniu pomka przepompowuje paliwo do drugiego zbiornika aby równo rozłożyć masę na aucie. Wtedy może być już za mało paliwa w baku gdzie jest pompka i grawitacyjnie nie daje już rady pchać tego paliwa w przewody. Wtedy progówka ma problemy z właściwym ciśnieniem na silnik i potem także silnik nie ma dostatecznego ciśnienia paliwa.

Oczywiście może to być także pompa wysokiego ciśnienia CR - mogły Ci paść uszczelnienia na wszystkich sekcjach (sekcja to te dodatkowe kopułki przykręcone do głównej obudowy pompy - tam wchodzi coś koło 27 uszczelek/oringów). U mnie padło to na jednej sekcji (uszczelki zamiast być miękkie były twarde jak plastik) i się zaczęła ropa sączyć przez nieszczelność.

Pzdr.

 

 

Ale jakby padło uszczelnienie to by nie gasł chyba, ja już jeżdżę 3tydzień bo czekam na swojego mechanika (tyle się czyta o tych paprakach, tak więc lepiej czekać) i nic się nie dzieje.

Co do pompki w baku to jak najbardziej, nawet nie musisz zmieniać jej, zrób prosty test, dolej z 30 l paliwa (i tak Ci zostanie) i patrz co się dzieje, wtedy ropa poleci grawitacyjnie

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.