Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Drodzy koledzy mam taki problem z moim M40, otoz jak odpale go to chodzi normalnie a po pewnym czasie gdy chce ruszyc to sie dlawi i mimo tego ze wciskam gaz to obroty spadaja. po chwili lapie jednak i moge odjechac, i po chwili znowu jest tak samo. koledzy jak myslicie co to moze byc? wina swiec albo kabli zaplonowych? moj silniczek to 1,6 M40.

gdy pedzisz 270km/h to co widzisz przed soba to juz historia

Moja Kochanka - BMW 316

Opublikowano

Moze przpustnica a zwiazany z nia TPS, , moze jakas nieszczlnosc ukladu dolotowego.

Oblukaj wszystkie gumowe przewody powietrza, sprawdz dodajac reka gazu czy silnik bedzie sie ksztusil, jak tak to zła mieszanka. Wyjmij krokowca i go przepłukaj. sprawdz filtr powietrza.

Opublikowano

U mnie taka sama sytuacja miala miejsce. mialem tez LPG i aby wyrególowac jakotako obroty na luzie kiedy pracowal na gazie to musiałem srubka regulacyjna odchulic przepustnice, w tym momecie kiedy slinik chodzil na Pb dane z TPS czyli czujnika polozenia przpustnicy byly mylace dla siulnika i dawał za duzo beznyny.Krztusilo go- zalewało nie dawał rady przepalic mieszanki.

Proponuje popatrzec na weze gumowe, te cienkie przy przeoustnicy tez, zrobic reset DME i sprawdzic jak bedzie sie to poznij sprawowac.

Domniemam, ze wszystko bylo wczesnij OK, i nic nie manipulowac w usatwieniach silnika.

Opublikowano
ja miałem to samo , pomogła wymiana kabli razem z czujnikiem(impulsatorem) dodatkowo sprawdż kopułke z palcem świece i filtr paliwa....
Opublikowano
wiec tak - dobra wiadomosc - wszystko wrocilo do normy. nie wiem moze to bylo spowodowane tym ze stala bez aku ok 2 tyg. i poprostu silnik zalapal juz swoj rytm. ale na wszelki wypadek w poniedzialek wymieniam swiece, kable i robie przeglad kopulki i palca.

gdy pedzisz 270km/h to co widzisz przed soba to juz historia

Moja Kochanka - BMW 316

Opublikowano
witam mam podobny problem tyle tylko że po włączeniu silnika przez jakieś 2 sekundy cisne gaz a on nic po 2 sekundach rusza z kopyta i jeszcze niedawno kiedy chciałem rozbujać bunie na maxa to pokazała TYLKO 170 Km/h ale niebyło to normalnie bo do 170km/h ciągnie ładnie bez zadnych problemów ale kiedy dochodzi do magicznej granicy 170 to tak jakby przestała benzyna dochodzic i koniec dalej niepójdzie w momencie przestaje ciągnąć podobnie jest na kożdym biegu na 3 max 90Km/h, na 4 140km/h , no a na 5 to wspomniane 170km/h wydaje mi sie ze to nie jest norma;( aha i jeszcze niemam obrotomierza i niemoge sprawdzic ile to obrotów jest ale wydaje mi sie ze to auto pominno dojść do 200km/h mój silniczek to 1.6 M40 E36 co o tym myślicie silnik szykuje sie do remontu??
Opublikowano
było milion razy.hydraulika(popychacze,dzwigienki) i wałek.masz odcinke przy nizszych obrotach niz seryjnie.
///M40pwr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.