Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Jestem posiadaczem bmw e36 1.8is M42 coupe 94r. od niedawna. Jest to moj pierwszy samochod z napedem na tyl. I tak jak w temacie po prostu cos wyje praktycznie zaraz po ruszeniu, im wieksza predkosc tym wycie wydaje sie byc glosniejsze. Znajomy mechanik powiedzial ze to most (lozyska sprawdzone sa ok) tak wyje. Wiec mam pytanie: Czy owy most z bmw z silnikiem 1.8i bedzie pasowal do is-a? Oczywiscie wiem ze ten most od 1.8i ma bebny z tylu, chodi mi o to czy mozna zamienic ten srodek co laczy polosie chyba sie to nazywa dyferencjal? Sorrry jesli cos poplatalem w nazewnictwie poszczegulnych czesci ale naprawde zabardzo sie na tym nie znam. Przyznam ze szukalem troche na forum z kiepskim skutkiem.

Prosze o Pomoc!!!!!

Z gory wielkie dzieki.

Opublikowano
Dyferencjał Tak to się nazywa.A łożyska kół także mogą wyć lub w dyfer (nie wiem jak to określić) zębatki a dokładniej atakujący i bezpośrednio ten duży. Dyfer powinien bez problemu pasować.
Opublikowano

Czyli rozumiem ze smialo moge przelozyc ten dyfer i bedzie wszystko ok. i nie trzeba nic dodatkowo robic no nie wiem np: wywazac walu itp. to przeguby tez beda pasowaly?

Moze ktos jeszcze sie wypowie.

Pozdrawiam i wielkie dzieki.

Opublikowano
żadnego wywarzania wału nie musisz rozbić na twoim miejscu sprawdził bym jeszcze podporę wału jak tam łożysko siądzie to też będzie wyło u mnie kolo sprawdził to w ten sposób ze zdjął osłonę ręcznego i wtedy dźwięk było słychać ewidentnie z tam tąd jak wyciągnęli mi podporę to rekami nie mogłem przekręcić łożyska w niej
Opublikowano
A jak Tobie wyje coś tam? czyli czym szybciej tym głośniej mocniej? Np przy 60 km/h puścisz gaz to szum się zmienia? Czy tak samo słychać jak byś nie zwalniał nie puszczał gazu.I jeśli nic nie było kombinowane to powinno wszystko pasować bez problemu.
Opublikowano

Zgadza sie "sylwek255" cos tam to bylo moje okreslenie czyli czlowieka ktory sie na tym nie zna ale fachowiec powiedzial ze to most, dyfer. Teoretycznie tak czyli im szybciej tym glosniej wiec jak jade np 60km/h, i puszcze gaz szum wewnatrz samochodu sie nie zmienia, i jak nie puszczam gazu to szum slychac tak samo, wydaje mi sie ze w miare wciskania gazu halas rosnie. w jakims stopniu zaglusza to prace silnika bo za dobrze go nie slychac w srodku.

 

cyt: I jeśli nic nie było kombinowane to powinno wszystko pasować bez problemu. O co chodzi z tym kombinowaniem?

 

Z gory wielkie dzieki za wszystkie sugestje.

Opublikowano

Kolego a sprawdz sobie jeszcze jedna rzecz, opony :D

Mialem taki problem zaraz po kupnie, zabieralem sie za lozyska, z mostem cos mialem kombinowac, okazalo sie ze opony takie mialem ze halasowaly jak cholera.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzieki kolego "panbrutka" za sugestie ale jesli chodzi o opony to "troszke sie na tym znam" i sprawdzilem je dokladnie przed zalozeniem u znajomego. Ale masz racje bo niektore opony halasuja.

pozdro.

Opublikowano

Koledzy "fachowcy" czy ktos odpowie mi na nurtujace mnie pytanie: Czy dyfer z silnika 1.8i bedzie pasowal do 1.8is na 100%.

Oczywiscie wielkie dzieki dla kolegow ktorzy juz wyrazili swoja opinie.

Sorry ale chce miec 100% pewnosci nim mechanik zacznie rozbierac, zeby nie wyszlo w trakcie cos nieoczekiwanego.

 

pozdro 4all.

Opublikowano

Kolego "krystian" , jak sprawdzic to przelozenie, jest moze jakas tabliczka informacyjna na dyferencjale? Rozumiem ze to przelozenie musi byc takie samo, co bedzie jesli bedzie wyzsze lub nizsze, wplynie to na predkosc lub przyspieszenie czy na cos innego?

Wielkie dzieki za pomoc.

Opublikowano
tak jest taka blaszka i na niej przełożenie twoja ma tak myślę że 3.45 standardowe i często spotykane ja też miałem takie ale zmieniłem na inne dłuższe 2.93 ale to inny temat i spore mnie to kosztowało bo wymagało to zmiany półosi , wału no i dyfer. mam pytanie - kiedy pojawiło się wycie dyfra , czy przy skręcaniu jest jakiś jeszcze inny hałas ? te dyferencjały są słabe i jeśli ktoś pali gumę itp. to może kupić sobie nowy dyfer ja wstawiłem szperę 3.15 i nie wytrzymała. nie jeden kto pali lacze zmieniał dyfer :twisted2: mi raz padł jak wracałem z Litwy zatarło się łożysko na ataku i wył stale po rozebraniu go i wymianie łożysk już wył nadal bo tryby dostały . więc naprawa jest bez sensu :naughty: jeśli tobie padł dyfer to wstaw nowy. powodzenia :cool2:
Opublikowano

Nie przy skrecaniu raczej nie ma innego halasu, tak mi sie wydaje bo ten chalas z tylu samochodu jes tak donosny ze zaglusza wszystko.

Przykro sie przyznac ale kupilem samochod z taka "usterka", poprzedni wlasciciel musial cos zrobic bo przy kupnie nie bylo slychac tego wycia.

Ja nie naleze do ludzi ktorzy katuja samochody.

Pozdro.

Opublikowano
na giełdę by dyfer nie wył podobno wkładali jakiś smar lub dodatki takie są do oleju jakiś czas nie wyje ale potem to szok jaki bałagan jest w moście :duh: ...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wielkie dzieki koledzy za pomoc. Zakupilem dyfer wymienilem i -cisza-, autko smiga jak szalone. Szczegolne podziekowania dla kolegi , za fachowe doradztwo w sprawie dyfra. Pozdro.

Pare dni temu wstawilem gaz, firmy < brc > i z usmiechem na twarzy podjezdzam pod cpn.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Podłącze sie pod temat. Ja mam tak, że wyje najbardziej przy 60, 80 i 110 km/h i jeszcze jak skręce w lewo to przy tych prędkościach dodatkowo sie nasila. Czy to dyfer słychać :?: Łożyska kół są dobre.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.