Skocz do zawartości

Płyn chlodzacy


adamski

Rekomendowane odpowiedzi

Czy w e36 silnik M40 plyn chłodzący na zimny silniku powinien znajdować się na tej kresce KALT/COLD??

bo to nawet chyba to oznacza-zimne czy zimno.Ja akurat nie mam na tej kresce bo mi cały czas gdzies ucieknie a nigdzie nie kampie ani nic.poziom płynu chłodniczego mam mały ale stały,auto mi sie nie przegrzewa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w e36 silnik M40 plyn chłodzący na zimny silniku powinien znajdować się na tej kresce KALT/COLD??

bo to nawet chyba to oznacza-zimne czy zimno.Ja akurat nie mam na tej kresce bo mi cały czas gdzies ucieknie a nigdzie nie kampie ani nic.poziom płynu chłodniczego mam mały ale stały,auto mi sie nie przegrzewa

lEGO!

CUDOW NIE MA MOZE BARDZO NIEWIELE UCIEK ALE Z POD POMPY!

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w e36 silnik M40 plyn chłodzący na zimny silniku powinien znajdować się na tej kresce KALT/COLD??

bo to nawet chyba to oznacza-zimne czy zimno.Ja akurat nie mam na tej kresce bo mi cały czas gdzies ucieknie a nigdzie nie kampie ani nic.poziom płynu chłodniczego mam mały ale stały,auto mi sie nie przegrzewa

lEGO!

CUDOW NIE MA MOZE BARDZO NIEWIELE UCIEK ALE Z POD POMPY!

POZDRAWIAM

 

narazie pusta kasa więc nic nie kombinuje tym bardziej ze sie nie przegrzewa,a jak zaczne dłubac i rozkrecać to wiesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w e36 silnik M40 plyn chłodzący na zimny silniku powinien znajdować się na tej kresce KALT/COLD??

bo to nawet chyba to oznacza-zimne czy zimno.Ja akurat nie mam na tej kresce bo mi cały czas gdzies ucieknie a nigdzie nie kampie ani nic.poziom płynu chłodniczego mam mały ale stały,auto mi sie nie przegrzewa

To tak jak u mnie. Niski poziom płynu ale cały czas ten sam, jak dolewam to znowu spada do tego poziomu. Ale faktycznie auto się nie przegrzewa i wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam..miałem taki sam problem i nawet jak troche ostrzej jezdzilem to temperatura utrzymywała się w normie..zwlekałem tak z naprawą aż pewnego dnia pierwszy raz zagotował mi się płyn i poszła mi pompa,uszczelka pod glowicą no i jeszcze bardziej sie rozszczelniła chłodnica(wcześniej była uszkodzona lekko i poklejona)..głowice musiałem planować,wymienic chłodnicę i wymienić pompę..oczywiście poszło równiez po kieszeni..a to dlatego,że ociagałem się z naprawą,no ale teraz juz mam wszystko oki...pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze jedna mozliwosc a mianowicie w obydwu przypadkach uklady sa zapowietrzone i powoli sie odpowietrzaja.A to ze na wskazniku temperatura jest cacy nie swiadczy o tym ,ze sie nie przegrzewa.

pozdrawiam

No to właściwie od czego jest ten wskaźnik jak nie od pokazywania temperatury??? Coś on przecież jednak mówi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcialem tego robic ale jednak ktos nie wytrzymal co sie z tym wiaze ze podczepiam sie pod pytanie kolegi ARMANTARO :D

Zainprowizujemy pompa wodna ok,uklad odpwietrzony,czujnik temp ok,zegary ok i jesli jest temperatura silnika co wskazuje nam zegar jak moze byc wyzsza niz na zegarze :jawdrop:

Wiec jesli kolega BELGUS moze to wytlumaczyc to bede wdzieczny.

Jesli auto sie przegrzewa to temperatura rosnie tak :?:

Co wiaze sie z ruchem wskazowki od temperatury normalne polozenie pionowe i jesli cos jest nie tak to rosnie i co wiecej zapala sie kontrolka.

Wiec jak auto moze byc przegrzane jesli temperatura jest ok :?:

Prosze o wyjasnienie mysle ze nie jeden kolega chce wiedziec :?:

Pozdrawiam !

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że kolega Belgus chciał przez to powiedzieć, że silnik może się przegrzegrzewać miejscowo, tzn. tam gdzie wytworzył się duży "bąbel" powietrza i wcale wskaźnik temp. nie musi tego pokazywać. O ile mi sie przypomina kolega Rapid coś takiego pisał-o swoim Porsche- :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkalem sie z czyms takim w VW brata - diesel. Wracalismy z Rzeszy i pekl waz od chlodnicy, caly plyn zgubilismy, a wskazowka i tak pokazywala ok, jak pozniej mechanior tlumaczyl, czujnik temperatury byl zawieszony w powietrzu, bo nie bylo plynu, wiec nic go nie rozgrzewalo i tak sobie pokazywal az silnik sie przegrzal...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

To sa tylko moje sugestie a jesli chodzi o konkrety to faktycznie chodzi mi o przegrzewanie miejscowe i wtym przypadku wskaznik tego nie pokaze.Jako przyklad dzialania wskaznika moge opisac moj przypadek :

Jechalem ze Szczecina a nie uzupelnilem plynu w chlodnicy /bylo pol stanu/samochod jechal nirmalnie a wskaznik pokazywal niedogrzanie!

Mialem szczescie bo padla tylko pompa.Do chwili obecnej wskaznik pokazuje za 5 dwunasta i nie chce wiecejale jak narazie sie tym nie przejmuje :D Wiadomo nie od dzisiaj,ze najwrazliwsza czescia silnika na przegrzanie lu nie chlodzenie jest glowica i jezeli w ktoryms miejscu bedzi powietrze to nie tak od razu ale predzej czy poznie wyjdzie wlasnie na glowicy.Nie ma takiej mozliwosci ,ze plyn traci poziom a nie ma wycieku ! musi gdzies byc .Ja na swojej pompie ledwo znalazlem!

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taka sugestie, jak nalejesz plynu zbyt duzo, to zostanie on po nagrzaniu wyrzucony by zapobiec rozerwaniu wezy, bo wytworzy sie cisnienie ktore ugnie sprezynke od zaworka, wiec moze u tych co gubia, ale trzymaja poziom ta sprezynka jest zbyt slaba i puszcza za wczesnie, a potem jak juz poziom jest nizszy, to nie ma juz takiego cisnienia w ukladzie i plyn wiecej nie wyleci :doh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak widac ja mam m40 a w tym silniku/nie wiem jak w innych/najbardziej niedostepny przewod z ciecza zajduje sie pmiedzy gornym a dolnym kolektorem ssacym aprzedzielony on jest podgrzewaczem przepustnicy i mninmalny wyciek moze byc nie do uchwycenia.I jeszce sobie przypomnialem ,ze jak mialem nieszczelna pompe to poziom plynu po dolewkach zawsze wracal ok 2 kresek ponizej cold/kalt

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.