Skocz do zawartości

Negocjacje przy kupnie nowego auta w salonie


stinger

Rekomendowane odpowiedzi

Przypuszczam, że policja tylko sporządza notatkę ze zdarzenia a tłumaczyć się trzeba w Urzędzie Skarbowym i przedstawiać dokumenty potwierdzające służbowy wyjazd.

 

Twoja sytuacja nie zmienia faktu, że są różne branże i pewnie nie każdy będzie w stanie udokumentować prywatne używanie auta w razie przyłapania go.

 

Człowieku nie umiesz normalnie w jednej kwestii odpowiedzieć na zadane pytanie (odsyłam do zatytułowania tematu) już kolejny raz,

 

jeżeli ktoś chce kupić x6 i mieć kratę to jego prywatna sprawa , gdzie i po jakich drogach świata będzie jeździł tez jest jego prywatna sprawa !!!!

prywatnie czy w interesach firmy tez jest jego prywatna sprawa , jeżeli ktoś ingeruje w prywatne dobro innej osoby jest to naruszenie dobra osobistego.

 

wracając do tematu po pierwszej stronie przeskoczyłem na ostatnia bo większość to OT,

Negocjacje są tu wolnym znaczeniem indywidualności sprzedawcy, aczkolwiek możliwe jest ~20% ceny ,czym więcej zabawek tym większy procent upustu , proponował bym nawiązać kontakt z sprzedawca i przedstawić mu twoja ofertę wyposażenia i przedział cenowy, domyślam się ze jeżeli nie będzie to przedział (chce za darmo) to znajdziecie wspólny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przypuszczam, że policja tylko sporządza notatkę ze zdarzenia a tłumaczyć się trzeba w Urzędzie Skarbowym i przedstawiać dokumenty potwierdzające służbowy wyjazd.

 

Twoja sytuacja nie zmienia faktu, że są różne branże i pewnie nie każdy będzie w stanie udokumentować prywatne używanie auta w razie przyłapania go.

 

Człowieku nie umiesz normalnie w jednej kwestii odpowiedzieć na zadane pytanie (odsyłam do zatytułowania tematu) już kolejny raz,

 

jeżeli ktoś chce kupić x6 i mieć kratę to jego prywatna sprawa , gdzie i po jakich drogach świata będzie jeździł tez jest jego prywatna sprawa !!!!

prywatnie czy w interesach firmy tez jest jego prywatna sprawa , jeżeli ktoś ingeruje w prywatne dobro innej osoby jest to naruszenie dobra osobistego.

 

Nie do końca kolego Elvish. Jeżeli chcą mi zabrać część wynagrodzenia w formie podatku to też ingerują w moje dobra osobiste? :lol:

Owszem jeździć możesz gdzie chcesz (nawiasem mówiąc skąd wytrzasnąłeś pomysł że ktoś zabrania tego??) ale MUSISZ mieć kratkę :) Nie chcesz kratki bo narusza to Twoje dobra osobiste to nie korzystaj z odliczeń. Takie są przepisy kolego i nie gorączkuj się.

A co do rabatu to mój znajomy pracuje w salonie forda i mówił mi kiedyś że nie mogą dać większego rabatu niz ileś tam (nie pamiętam ile) procent i było to uwarunkowane podpisana umową z generalnym importerem. Mogli dawać dywaniki szmefy befy ukaefy ale nie mogli dac kwotowego rabatu większego niż dajmy na to dla przykładu 10%.

Te 20% to brzmi masakrycznie i nie chce mi się w to wierzyć, aczkolwiek nie zaprzeczam.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja wiem, biorąc pod uwagę informacje z salonu innej marki (mój klient), to normalnie gość który przyjdzie "z ulicy" nie dostanie zbyt dużego rabatu - chyba że to jakaś wyprzedaż, promocja, etc.

 

Żeby dostać wart zainteresowania rabat, trzeba być w grupie tzw. kontraktów vip-owskich i wowczas można negocjować specjalne (też w miarę zakleszczone granicami) zniżki.

 

No ale wiadomo też, że inaczej wygląda sprawa z zakupem auta nowego z fabryki, a inaczej stojącego już w salonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kupowania aut osobowych na firmę i odliczania vatu - czytałem na którymś z portali (być może bzdura), że Polska wystosowała jakąś prośbę do UE o możliwość niewprowadzania takiego przepisu (bodajże w całej UE można odpisać vat od osobówki) - nie wiem ile w tym prawdy, na pewno byłoby to idiotyczne posunięcie.

 

Co do BMW z kratką - wie ktoś może, czy konieczna jest fabryczna homologacja (auta nowe), czy np. będzie można przerobić auto używane (np. ex ag)?

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

ja dziś byłem w Bawarii i dowiedziałem się, że od IV-2009 dealerzy umówili się na maksymalny rabat 4% (ile w tym prawdy to tylko handlowiec z którym rozmawiałem wie ) :roll:

 

Zmowa cenowa?

To chyba karalne?

http://img125.imageshack.us/img125/2302/bmw1qf7.jpg

BMW E60 530dA Individual, 11.2006, 231hp +DENSION GW500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kupowania aut osobowych na firmę i odliczania vatu - czytałem na którymś z portali (być może bzdura), że Polska wystosowała jakąś prośbę do UE o możliwość niewprowadzania takiego przepisu (bodajże w całej UE można odpisać vat od osobówki) - nie wiem ile w tym prawdy, na pewno byłoby to idiotyczne posunięcie.

 

Co do BMW z kratką - wie ktoś może, czy konieczna jest fabryczna homologacja (auta nowe), czy np. będzie można przerobić auto używane (np. ex ag)?

 

co do kratki to auto musi mieć od nowości homologację jako ciężarowe i z tego co wiem nie jest możliwe późniejsze "przerobienie" samochodu na ciężarowy.

Co do rabatów - niedawno kupowałem 520dT z premium selection i z tego co mówili handlowcy (zarówno w Bawarii jak i Autopremium w Rzeszowie) to BMW Polska usztywniło politykę cenową i jak widać podniosło ceny jednocześnie. Dawniej podobno diler mógł negocjować z BMW Polska dodatkowy rabat - w chwili obecnej nie chcą o tym rozmawiać, a jedynie jest możliwość otrzymania rabatu od dilera (które przynajmniej na auta premium selection są dosyć niskie). Z tego co mówili BMW wychodzi z założenia, że jeśli auto nie sprzeda się w Polsce to sprzeda się gdzie indziej - a w czasie załamania na rynku bardziej przejmują się dużymi rynkami zbytu - takimi jak Niemcy, Włochy, Francja aniżeli Polską - stąd zapewne takie postępowanie.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.