Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jaki gaz zaozyc do 535i zeby niestraciła mocy i dobrze wkręcała sie na obroty??

tylko prosze niepiszcie ze gaz jest nie do BMW bo wiem o tym, ale co zrobic w tym kraju

Opublikowano
jaki gaz zaozyc do 535i zeby niestraciła mocy

 

tylko instalacje wtrysku gazu są wstanie zabrać ok 5% mocy (czyli prawie nieodczówalnie), przy normalnym spalaniu. Każda instalacja starsza z mixerem (inst. 2gen.) powodują duży i odczówalny spadek mocy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bezstronnie:

 

II generacja - tanio, ale nawet na benzynie tracisz moc z powodu kryzy zakładanej w dolocie, ponadto spalanie spore,

 

wtrysk gazu - drożej, ale spalanie mniejsze (15% więcej niż PB), a po przełączeniu na PB masz silnik jak z fabryki, a na gazie przy odpowiedniej regulacji nie zauważysz strat mocy.

Kai
Opublikowano

dzięki za rade

no własnie ta zwężka na dolocie wszystko psuje i auto ciągnie tylko do 4,5tyś obrotów i na benzynie i na gazie

Opublikowano
potwierdzam. z wtryskiem jezdzi sie bardzo milo. praktycznie niezauwazalne pogorszenie osiagow. przejechalem jak dotad ok 22-23 tys z ta instalacja i nie bylo zadnych problemow.
było... E30 320, E30 325ix, E34 535iA, E46 330xd
Opublikowano
Cześć! Ja także polecam wtrysk, dlaczego to juz kolega opisał powyżej, chciałem tylko zaznaczyc ze przy jeździe na gazie nie działa :cry2: "kick down" w automacie. Ja mam zamontowane wydajniejsze wtryski gazu rekompensujace troche brak "kick"a ale to nie to samo... Poza tym polecam!!!
Opublikowano
na gazie nie działa :cry2: "kick down" w automacie.

 

 

:?: :?: :?: jak to nie działa :?: :?: :?:

ja mam II generację i chodzi jak złoto :D

 

Coś musi być nie tak ze skrzynią lub instalacją...

Opublikowano
Skrzynia jest ok bo na benzynie chodzi ładnie a brak kicka zaobserwowałem wciskajac na autostradzie(trudne słowo :lol: )parę razy gaz do oporu i nie było tego efektu... Moze rzeczywiscie cos nie jest podłączone, za niedługo mam przegląd instalacji to zobaczymy.
Opublikowano
u mnie kickdown dziala bez problemow i na gazie i na benzynie tak samo :) pogon mechanikow zeby sprawdzili, bo powinno dzialac
było... E30 320, E30 325ix, E34 535iA, E46 330xd
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

CO PRAWDA ZROBILEM DOPIERO PARE TYSIACZKOW NA GAZIE ALE JESTEM ZADOWOLONY Z II GENERACJI. ZALOZYLI MI TYLKO WIEKSZY PAROWNIK, BO NIE CHCIALEM STRACIC ZBYT WIELE NA MOCY.

SPRAWUJE SIE NAPRAWDE SUPER I JAK DO TEJ PORY ZERO STRZALOW :8)

2FST4U
Opublikowano
a napiszesz mi jaki masz parownik i mikser i czy auto ciagnie ci od 4,5 tys do góry czy nie,bo moje ciagnie ale strasznie wolno i ostatnio musiałem uznac wyższosc vectry 1,8 i to był straszny wstyd
Opublikowano
to napewno masz coś zepsute jak cie złoiła vectra,ja mam 2 generacji i wszystko gra.Gdzie sie tankujesz na jakich stacjach?
Opublikowano
nic nie jest zepsute bo auto tak jezdzi odkam mam gaz czyli cos pewnie jest zle dobrane dlatego pytam jakie macie parowniki i miksery ze dobrze wam jezdzi,a gaz tankuje gdzie sie da orlel bp i inne stacje prywatne
Opublikowano

Czesc.

Mialem espero na gaz II generacji.TAnkowalem tylko na statoil, ale ktos namowil mnie na tansza stacje jakiegos luk-gaz czy cos.

JENY!! nie moglem ujechac. DUsil sie, gasl, nie ciagnal itp. Juz chcialem wynienic filtr gazu, ale podjechalem na statoil i co? JAk reka odja.

Auto nie to samo.Zaoszczedzisz na kupnie gazu, to nie pojezdzisz i wiecej go spali, dasz 10, czy 20 groszy wiecej na pozadnej stacji, to i pojezdzisz i wiecej przejedziesz kilometrow.

Sprawdzilem to przez dwa lata na gazie.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
to napewno masz coś zepsute jak cie złoiła vectra,ja mam 2 generacji i wszystko gra.

 

Mam porównanie z prawie nową vectrą 1,8 16V - opel na benzynie to padaczka przy 735iA na gazie, nawet II gen. :D

Opublikowano

Moja 535 na gazie II gen bez problemu wchodzi na obroty do 5,5 , ale jutro jadę na przegląd bo fatalnie schodzi z obrotów potrafi zgasnąć, przy dojeżdzaniu do skrzyżowania jest to totalna porażka.

Problemy po założeniu gazu i ja mam np. jak zgaszę na gazie to mam trudności z odpaleniem na benzynie, centralny zamek nie reaguje na otwieranie bagażnika, sądzę że jest to winna komputera, może dostaje błędy od komputera gazowego.

Opublikowano

O ile dobrze pamiętam, to wg instrukcji otwarcie bagażnika kluczykiem wcale nie musi powodować otwarcia całego auta.

Poza tym moim zdaniem raczej brak powiązania komputera gazu z centralnym zamkiem...

Opublikowano

Z tym bagażnikiem to jeszcze sprawdzę czy jest jakaś prawidłowość czy tylko przepadek.

Dzisiaj byłem u gazownika na pierwszą regulację po założeniu gazu , auto chodzi jak marzenie , już nie gaśnie (przy raptownym puszczeniu nogi z gazu), na 1,2i 3 biegu obroty na czerwone pole wchodzą bez problemu na 4 i 5 nie sprawdałem, zoboczę jeszcze jutro jak się zachowa na zimnym silniku.

Opublikowano

czesc

Staszek z Chełma to napisz mi jak dasz rade jaki masz mikser i mieszalnik czy parownik(niewiem jak to sie nazywa)ze kreci ci sie do 5,5tys. obr. bo umnie umnie odkad załozyłem gaz jedzie do 4 tys , pewnie mam cos zle dobrane tylko ze wszyscy mechanicy rozkładaja ręce i mówia ze nic wiecej nie da sie zrobić ( bo podobno jak będa wieksze urządzenia gazowe to sie niewyreguluje bedzie sztrzelac i gasnąc)

jak sam ich niepogonie to 535 bede jezdził jak 520

Opublikowano

Moja instalacja wygląda tak: reduktor (parownik) napis na nim "BlueStar'' ; "140 hp" i to podobno jest firmy Tomasetto , mikser włożony jest pomiędzy przepływomierzem a kołnierzem na rurę od filtra powietrza , idealnie pasujący prostopadłościan (jakby stąd), dojście gazu od góry i od dołu (taki jakiś wynalazek??) -brak jakich kolowiek napisów,

"antywybóch"złożony przy przepływomierzu od strony kolektora ssącego,

cała elektronika Stag 100, jak znajde czs to się wypytam co do typu miksera.

Robiłem próby: na 1 biegu

benzyna wchodzi na 6,5 tys obr. spada na 6 i oscyluje między 6 a 6,5

( sądę że działa tu ogranicznik obrotów )

gaz - przy 7 tys odpuściłem ( na 2 biegu przy 6,5 dałem sobie spokój)

Z bagażnikiem jest tak , jeżeli przy zamykaniu drzwi przekręce kluczykiem o 45 stopni,to przy otwieraniu bagażnika centralny otworzy drzwi , ale jeżeli przekręce o 90 stopni to jest drugie tyknięcie i przy otwieraniu bagaznika nie otworzą się drzwi, może to oto chodzi: http://www.bmwe34.net/e34main/trouble/Locked.htm

Opublikowano
Moim zdaniem "140 hp" tzn, że parownik jest przeznaczony dla silników o mocy do 140 koni, czyli jest za mały... :oops:
Opublikowano

Trudno powiedzieć najważniejsze że auto chodzi dobrze, gożej ze spalaniem trasa ok 12,5 , miasto krótkie trasy ok 20-25,

wszystko zależy od nogi i jakości gazu.

Spadek mocy ?? jeżeli 100km/h osiągnę 1 lub 2 sekundy póżniej ,czy zamiast 240 km/h osiągnę 200 to dla mnie nie stanowi szalonej różnicy bo i tak po mieście jeżdzę do 80 a na zatłoczonych dróżkach 90-140 .

Opublikowano
Trudno powiedzieć najważniejsze że auto chodzi dobrze, gożej ze spalaniem trasa ok 12,5 , miasto krótkie trasy ok 20-25,

wszystko zależy od nogi i jakości gazu. po mieście jeżdzę do 80 a na zatłoczonych dróżkach 90-140 .

To raczej nieźle, u mnie spalanie 15-16 gazu (około 20 % to miasto w korkach), 4-5 osób na pokładzie, prędkości zbliżone.

Wg książki spalanie 735 w mieście wynosi dla manualnej skrzyni 17 a automat 18 benzyny, gazu oczywiście więcej.

W przypadku 535 spalanie powinno być troszkę mniejsze.

 

Spadek mocy ?? jeżeli 100km/h osiągnę 1 lub 2 sekundy póżniej ,czy zamiast 240 km/h osiągnę 200 to dla mnie nie stanowi szalonej różnicy

Dokładnie :mrgreen:

Opublikowano
ale co zrobic (prucz zakładanie wtrysku gazu bo niestac mnie na 8 tys)zeby nietracic tych 1 czy 2 sekund,co do spalanie to niech w miescie pali i 30(bo do miasta mam inne auto :D ) ale zeby w trasie przyspieszała jakos normalnie a nie 2 sek gorzej.Czy wogule idzie cos z tym zrobic bo szłyszałem ze wszystko przez ta zwerzke powietrza przed przepływomierzem stad tez na benzynie jest tępa,a jakbym tą zwerzke zrobił wieksza taka jak dziura fabryczna to czy by dało sie jezdzic i osiagi by sie poprawiły czy działy by sie cuda,kombinował ktos w ten sposób????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.