Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy mam szybkie pytanko ! Dzieje mi sie tak ze na biegu jalowym strasznie pływa oczywiscie bylem na kompie i wszystko jest ok okazalo sie ze rura od odmy jest uszkodzona ale dalej jest lipa zabrałem sie sam do roboty i obczailem ze jak zatkam wlot od W\W zaworu to wszystko zaczyna super chodzic Jak sprawdzic ten zawór???
Opublikowano
wymieniając go na inny sprawdzisz czy jest jakaś różnica.Nie widzę innej
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
No i juz sie ciesze normalnej pracy silnika wszystko juz jest ok po wymianie tego zaworu ale jeszcze zastanawia mnie dlaczego jak jest zimny to obroty sa ok a jak temperaturka podskoczy to rosna sa troszke ponad tysiac???
Opublikowano
kolego nie znam numeru tej czesci bo stara wywalilem a nowa bez problemu dostałem w sklepie ale tylko orginał koszt to 170zł
  • 1 rok później...
Opublikowano
witam ja tez mam blad 171 i 112 auto niby jedzie ale tak bez rewelacji i obroty lekko plywaj na wolnych.Przy kasowaniu udaje sie skasowac tylko171 a ten 112 trwa caly czas jak to usunac i co moze byc przyczyna
Opublikowano
u mnie faluja obroty tak o okolo 200 opadaja i wracaja dodam ze zjawisko jest nie regularne tzn nie kolysze caly czas tylko co jakis czas i nie zaleznie od teperatury na zewnatrz i czy jest rozgrzana czy zimna zna ktos dobrego fachmana z okolic poznania albo gorzowa wlkp.bo garaż mam tak w polowie drogi co rozkmini kompa i ma ksiege z opisem kodow błędów i pojecie na temat schematu pracy takiego programu :reading2: :reading:
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
witam. nic nie znalazłem na forum odnosnie mojego problemu dlatego pisze go tutaj . Mam bmw e46 1.9benzyna 2000r wersja silnikowa M43TUB19. od niedawna mam autko i po pewnym czasie zauwazyłem wydobywanie sie spalin z komory silnika, zaczolem szukac okazalo sie ze w przewodzie laczacym odme (czy tam zawór odpowietrzajacy skrzynie korbowa roznie na to mowia) jakis specjalista nawiercil dziury i ten sam przewód przy samym zaworze jest zakorkowany . krótko mowiac spaliny czy jak by to nazwac to co ma przechodzic przez ten zawór do kolektora poprostu idzie w atmosfere przez te dziury w przewodzie. mógł by mi ktos podpowiedzieć co taka operacja miała na celu i zapewne co bede musial wymienic (przewód.i ten zawór o chyba napewno czy cos jeszcze?)
Opublikowano

Operacja miała na celu pozbycie się dźwięku uszkodzonej odmy

u mnie był identyczny dźwięk non-stop (dlatego zdążyłem kupić swój samochód bo się bali go kupić i jeszcze klima nie działała)

http://www.youtube.com/watch?v=paeWe5CUIcg

 

Wymień rurkę i odmę bo podobno brak podciśnienia w pokrywie zaworowej powoduje przedmuchy na zaworach.

 

ps. ale lipnie LPG założony ma koleś z tego nagrania. Jedna listwa na 6 garów a LPG doprowadzony tylko z jednej strony, co powoduje że na końcu listwy jest za mało gazu.

Opublikowano
Wymień rurkę i odmę bo podobno brak podciśnienia w pokrywie zaworowej powoduje przedmuchy na zaworach

whaaat???? mozesz rozwinac mysl?? po raz pierwszy slysze takie teorie, a nie ukrywam ze wyjasnienie byloby ciekawe z technologicznego punktu widzenia :wink:

Opublikowano
Napisałem że podobno, kiedyś czytałem artykuł o turbo i tam było wyjaśnione że podciśnienie w pokrywie zaworowej powinno być bo mogą zrobić się przedmuchy. Przy montażu turbo gdzie odma jest podpięta przy przepustnicy odpinają to i montują tylko filtr na króciec od pokrywy a powinno się kupić większą i wydajniejszą sportową odmę z filtrem. Nie wiem jak to ma się do praktyki ale w BMW odma ma przecież filtr. W E36 1.8is była to właśnie rurka wpięta do przepustnicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.