Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej ;)

 

Przymierzam sie do zmiany mojej buni 520i (sedan) na wieksza - upatrzylem sobie E38 i poki co jestem nia zafascynowany :)

Czy ktorys z Was, drodzy Forumowicze ma doswiadczenia z przesiadki miedzy tymi modelami ? Interesuja mnie wszelakie opinie, odnosnie roznic we wszystkim, odczuwalnych rozmiarow wnetrza, trakcji, awaryjnosci i co tam Wam jeszcze do glowy wpadnie...

Myslalem na silnikami benzynowymi powiedzmy do 3.5L....

Podzielcie sie prosze Waszymi wrazeniami bym wiedzial czy dobrze robie :)

Acha, maly szczegolik, kupie i bede uzytkowal to autko w Niemczech.

Pozdrawiam !

Opublikowano
ja zrobiłem taką przesiadkę, dokładnie miesiąc temu, E38 wygodniejsza, większa, nieco cięższa, można w niej odpocząć, E39 troszkę lepiej reaguje na kierownicę, jest bardziej precyzyjna. Ja oba auta użytkuję z silnikami 4.4 i jeżeli decydujesz się na silnik 3,5, to na Twoim miejscu wybrałbym 4.0.
Opublikowano

nie przesadzajcie że 3,5l sobie nie poradzi z buda e38 ...

 

to może od razu Alpine sobie weź .. spalanie porównywalne ..

 

jeśli chodzi o przesiadkę to takowej nie doświadczyłem ale jeździłem e39 i tak jak napisał kolega wyżej to rzeczywiście szybciej reaguje na ruch kierownica ..

 

Za to E38 jest dużo wygodniejsze i bardziej płynie po drodze .. Zresztą wiadomo do czego jest stworzone :) ..

Pozdrawiam,


Tomek

Opublikowano

ja przesiadkę miałem z E-39 523i na E-38 740i(M60B44)

i co mogę powiedzieć

E-38 super auto , według mnie rewelacja , duży wygodny krążownik

zmieniaj śmiało , nic się nie obawiaj

oczywiście musisz znaleźć zadbany egzemplarz bo jak kupisz pierwszy lepszy to kupisz po prostu skarbonkę (no ale to nie tyczy się tylko E-38 a każdego auta)

Opublikowano

dwa tygodnie temu przesiadłem się z E39 520iA na E38 730iA i do tej pory ochłonąć nie mogę o ile w środeczku komfort porównywalny o tyle radość z jazdy i brzmienie silnika to niebo a ziemia

jeżeli kupisz 3.5l będziesz mile zaskoczony przy większym motorku radocha pewnie jeszcze większa a różnic w spalaniu aż takich wielkich nie ma

co ja będę rozpisywał przykład z autopsji miałem seata toledo 1.6 przez rok nakręciłem niecałe 5k km przesiadłem się na BMW 520 i zrobiłem nim ok 10k km od 2 tygodni ma 730 i już mam przejechane ok 1k km tylko tak for fun do okola komina bo z auta żal wysiadać

Opublikowano
Od grudnia posiadam E38. Przesiadłem sie z E39 2,5 w TDS w automacie. Teraz śmigam 735i i jestem bardzo zadowolony. Auto jest jak ponton z którego się poprostu nie chce wysiadać. Koszty utrzymania troszke wieksze niż e39 ale do przełknięcia. Moja przy jeżdzie miejskiej ze średnią nogą wyrabia sie w 15L Pb. Uważam ze rozsądnie. Jak kupisz zadbaną i sam o nią będziesz dbał to jadąc ulicą bedziesz czuł wzrok przechodniów, którzy poprostu prowadzić Cię będą spojrzeniem. E38 to duży prestiż i każdy sie za nią ogląda. Zmianę w swoim przypadku uważam za doskonałą, i Tobie też polecam. Jedynie teraz jak bym ponownie kupował to chyba szukał bym 740. Cóż w miarę jedzenia apetyt rośnie. Na początek 3,5l spokojnie Cię usatysfakcjonyje. Optymalnie najlepszy wybór jednoski w E38. W miarę ekonomicznie i żwawo.
Opublikowano

Zmieniaj śmiało, to wygodny i prestiżowy wóz.

Choć dla uzupełnienia i sportowych wrażeń mam jeszcze E36 :D

Opublikowano

Danek dzieki za propozycje ;) Jesli do jesieni nie kupie to moze :) Z drugiej strony mieszkajac w Niemczech chyba nie bardzo moge/oplaca sie kupowac auto w Polce, co ? ;)

M.

Opublikowano
Danek dzieki za propozycje ;) Jesli do jesieni nie kupie to moze :) Z drugiej strony mieszkajac w Niemczech chyba nie bardzo moge/oplaca sie kupowac auto w Polce, co ? ;)

M.

 

Hehe było by to conajmniej dziwne, ale szczerze powiem nie chwaląc się napewno byś nie żałował mogę zagwarantować. Z ciekawości ile trzeba dać obecnie w niemczech za wychuchany egzemplaż E38 w wersji poliftowej np z 2000 roku? Wiem że jest mobile.de ale wolę zapytać kogoś kto tam jest w temacie na bierząco i na żywo widzi auta.

Opublikowano
E38 to duży prestiż i każdy sie za nią ogląda.

 

Ah ta próżność. :lol: Oglądaja się, bo to po pierwsze Beemka, a po drugie jest duża i się rzuca w oczy bardziej niż Punciaki, ale przecież to już dawno przeciętne auta dla przeciętnych Polaków. :lol: Co do prestiżu w E38 to już raczej melodia przeszłości, E65 w górę tak, ale nie stare 5-tki czy 7-mki, które można mieć za kilkanaście tys. zł. :)

 

Nie mniej jednak, taka zadbaną 740i po lifcie to bajka jeśli chodzi o komfort, bezpieczeństwo, osiągi, sam bym bardzo chętnie zamienił swoją E39 na taką, gdyby nie koszta utrzymania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.