Skocz do zawartości

czuc paliwo - pytanie o wtryski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

mam takie pytanie otoz czuc w srodku w kabinie czuc benzyne gdy samochod chodzi na niej, kolo auta tez bardzo mocno czuc.

 

i mam pytanie czy winne moga byc wtryski? wydaje mi sie ze na jednym wtrysku leci paliwo :worried: i drugie pytanie czy wtryski z m43 beda pasowac do m40?

gdy pedzisz 270km/h to co widzisz przed soba to juz historia

Moja Kochanka - BMW 316

Opublikowano

A kolego jak sprawdziłeś że na jednym wtrysku leci paliwo?? Tego tak nie widać za bardzo :/ Przerywa ci coś,chodzi o jeden gar za mało?? Świece wykręcałeś popatrzeć czy go zalewa??

Może po prostu ci gdzieś wężyk doprowadzający paliwo przepuszcza i czuć benzynkę, może na listwie wyciek jakiś,może pod autkiem gdzieś,może bak się rozszczelnił :/

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano

Sprawdź wężyk doprowadząjący paliwo od góry go dobrze widać, ale z tego co pamiętam trzeba odkrecić osłonę od linki gazu tą na górze silnika.

W swoim e36 też miałem taki problem, zrób to szybko, bo to bardzo niebezpieczne jest.

BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
Potwierdzam... krótkie gumowe rurki przy listwie wtryskowej... to one mimo tego, że o tym nie wiemy dość mocno pracują... silnik się buja a metalowe rurki od zbiornika aż pod maske są na stałe... co odbiera wszelkie drgania??? Rurki przy wtryskach... Częsta usterka przy tych silnikach... Także proponuje szybką naprawe...

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
no wiec koledzy, po dlugich nie przespanych nocach :worried: w koncu zabralem sie i zrobilem ten wezyk. okazalo sie ze winowajca byl ten gumowy wezyk przy listwie wtryskowej. wymiana nie byla trudna i skomlikowana. czas okolo godzinki z przerwa na papierosa i kawe :twisted2: teraz moge spokojnie smigac juz na benzynce :twisted2: Edytowane przez miclen

gdy pedzisz 270km/h to co widzisz przed soba to juz historia

Moja Kochanka - BMW 316

Opublikowano
Tez to miałem w M43, jak silnik był zimny to czuc było paliwo, pozniej zauwazyłem ze kapie pod auto, na ciepłym nie kapało bo paliwo kapało z tego wezyka na kolektor ktory był goracy wiec wyparowywało. Faktycznie niebezpieczna sprawa. Dziwnym zreszta jest dla mnie fakt, ze w takim miejscu paliwo prowadzone jest gumowym wezykiem.

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano
no wiec koledzy, po dlugich nie przespanych nocach :worried: w koncu zabralem sie i zrobilem ten wezyk. okazalo sie ze winowajca byl ten gumowy wezyk przy pompie wtryskowej. wymiana nie byla trudna i skomlikowana. czas okolo godzinki z przerwa na papierosa i kawe :twisted2: teraz moge spokojnie smigac juz na benzynce :twisted2:

 

Nie martw się... też mnie krew zalewała jak to robiłem...

Fajniej mają właściciele E30... im jest łatwiej tam grzebać bo silnik wysunięty z pod szyby jest :norty:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Miałem podobną sytuację w mojej buni.

Na początku również pomogła wymiana wężyka ale potem znowu lało się

się po wtryskach.

Winny był wężyk odprowadzający paliwo do zbiornika, który się zapchał, przez co ciśnienie w układzie było zbyt wysokie i dlatego benzyna się lała.

Efektem tego był mały pożar samochodu.

Skutkiem tego były również falujące niskie obroty ze względu na to, iż silnik cały czas dostawał zbyt dużo paliwa.

Dlatego też radzę sprawdzić dokładnie cały układ paliwowy.

Opublikowano
Witam

Miałem podobną sytuację w mojej buni.

Na początku również pomogła wymiana wężyka ale potem znowu lało się

się po wtryskach.

Winny był wężyk odprowadzający paliwo do zbiornika, który się zapchał, przez co ciśnienie w układzie było zbyt wysokie i dlatego benzyna się lała.

Efektem tego był mały pożar samochodu.

Skutkiem tego były również falujące niskie obroty ze względu na to, iż silnik cały czas dostawał zbyt dużo paliwa.

Dlatego też radzę sprawdzić dokładnie cały układ paliwowy.

 

caly uklad zostal sprawdzony przy wymianie wezyka doprowadzajacego paliwo, oczywiscie odrazu tez wymienilem wezyk odprowadzajacy :)

gdy pedzisz 270km/h to co widzisz przed soba to juz historia

Moja Kochanka - BMW 316

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.