Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

 

Niestety nie znalazłem odpowiedzi rozwiewającej moje wątpliwości więc postanowiwłem poprosić o poradę.

 

W moim BMW E34 520i M20B20 (05. 1989) sedan, tylne koła zaczynają stać w ten sposób: /--\ .

 

Dodam, że zauważyłem, że mam pękniętą sprężynę z tyłu i przymierzam się do wymiany kompletu sprężyn i amortyzatorów tył. Czy wymiana tych podzespołów skoryguje ustawienie kół na takie I--I.

 

Chciałbym jeszcze aby to zawieszenie było twardsze. W związku z tym czy podejdą sprężyny od touringa? Podobno różnią się tylko tym, że są wykonane z grubszego drutu. Czy nie będzie problemu z ułożeniem na talerzach?

 

Dzięki za pomoc

 

Pozdrawiam

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A może wahacze masz już wygięte.....???

Albo urwaną poduszkę mostu :|

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
W moim BMW E34 520i M20B20 (05. 1989) sedan, tylne koła zaczynają stać w ten sposób: /--\ .

 

Dodam, że zauważyłem, że mam pękniętą sprężynę z tyłu i przymierzam się do wymiany kompletu sprężyn i amortyzatorów tył. Czy wymiana tych podzespołów skoryguje ustawienie kół na takie I--I.

 

Wymień sprężyny a negatyw się zmniejszy.

Opublikowano

Chciałbym jeszcze aby to zawieszenie było twardsze. W związku z tym czy podejdą sprężyny od touringa? Podobno różnią się tylko tym, że są wykonane z grubszego drutu. Czy nie będzie problemu z ułożeniem na talerzach?

 

Zakładałem już sprężyny wraz z amorami od touringa do e34 530i sedan i pasowały
niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano

Witam!

 

Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Prawdę mówiąc myślałem o tych tulejach wahaczy.

 

Zastanowię się jeszcze na tymi springami od touringa ale najpierw sprawdzę te wahacze.

 

Jeszcze raz dzięki.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam.

U mnie w e39 tylne koła też tak wyglądają /-\ ale z tego co zauważyłem to sporo bmw tak ma i gdzieś wyczytałem, że tak ma być. Niewiem czy to prawda ?

Aktualnie mam felgi 16" z oponami 205/55 ale zamierzam kupic 18" 225/40 i niewiem czy wtedy to pochylenie nie będzie przeszkadzało?

Opublikowano

Ja raczej martwiłbym się gdybym miał w BMW koła w pozytywie. W przypadku E34 nawet w oryginalnej instrukcji obsługi napisane jest, że zawieszenie w tym modelu ma negatyw przewidziany konstrukcyjnie i nie ma co doszukiwać się w tym niewiadomo czego.

A tak ogólnie, im większy negatym, tym lepsza przyczepność na zakrętach, ale gorsze prowadzenie na prostej.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!

 

Wymieniłem już sprężyny na oryginał i amorki gazowe. Teraz jest już wszystko w porządku. Stoi bardzo ladnie z lekkim negatywem i przyjemni się utwardził.

 

Dziękuję wszystkim za pomoc!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.