Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

mam mały kłopot jesli ktos wie to podpowiedzcie

1. czy wałek rozrządu od 3.0 pasuje do 3,5 l ,oczywiscie silnik m30

2. moze sie ktos orientuje co to moze być.

po wyłaczeniu silnika ,gdy przekrece kluczyk w pozycje 0 kasuje mi sie licznik kilometrów(mały). jesli natomiast zostawie w pozycji 1 wszystko jest ok.

Edytowane przez mpower01
Opublikowano
wyłaczeniu silnika ,gdy przekrece kluczyk w pozycje 0 kasuje mi sie licznik kilometrów(mały). jesli natomiast zostawie w pozycji 1 wszystko jest ok.

 

Kondensatorki w liczniku :cool2: Była tego już cała litania na forum

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
wyłaczeniu silnika ,gdy przekrece kluczyk w pozycje 0 kasuje mi sie licznik kilometrów(mały). jesli natomiast zostawie w pozycji 1 wszystko jest ok.

 

Kondensatorki w liczniku :cool2: Była tego już cała litania na forum

 

 

dziekuje ci kolego!

 

Nie rozumie tylko jednej rzeczy, a mianowicie czesto widzę w postach docinki typu "Była tego już cała litania na forum" i wiele innych. wydaje mi sie ze trzeba byc wyrozumiałym i jesli ktos pyta o coś ,to mozna mu podpwiedziec bez takich zbednych podtekstów. nie wszyscy sa na forum od dawna,a postów jest tu tak duzo i by znalesc interesujący mnie temat trzeba szukac długo. a zapewniam cie ze na inne nurtujące mnie pytania odnosnie bemki znalazłem odpowiedzi w postach i nie zadawałem pytań. zreszta niewiem czemu niektorzy maja takie podejscie skoro forum jest własnie do takich celów. pozdrawiam wszystkich naburmuszonych!!! :roll2:

Opublikowano

dokładnie - czasem przekopanie sie przez tysiace postów wcale nie jest takie łatwe, poza tym jak ktos smaruje " to juz było, poszukaj na forum" to zamiast tracic czas , po prostu mogłby odpowiedziec na pytanie- i tak cos w koncu pisze i tak - what's the fu_k :) :cool2:

 

pozdro

Opublikowano

zgadzam sie z przedmówcami :) ale jednocześnie pragnę zaznaczyć że nie jest to regułą dużo jest osób którzy dodają namiary na linki no chybaże tylko mi :D

A odnośnie wałka z tego co mi wiadomo to że potrafi się "przetrzeć" to urok tych silników, naprzykład u mnie nosi takie ślady ale niepotrafię tego wyczuc w eksploatacji i z tego co stwierdził mechanik od Bemek można z tym jeździć nawet dłuższy czas, także zastanów się z wymianą no chyba że Twój poczynił juz znaczne postępy :?

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano (edytowane)
zgadzam sie z przedmówcami :) ale jednocześnie pragnę zaznaczyć że nie jest to regułą dużo jest osób którzy dodają namiary na linki no chybaże tylko mi :D

A odnośnie wałka z tego co mi wiadomo to że potrafi się "przetrzeć" to urok tych silników, naprzykład u mnie nosi takie ślady ale niepotrafię tego wyczuc w eksploatacji i z tego co stwierdził mechanik od Bemek można z tym jeździć nawet dłuższy czas, także zastanów się z wymianą no chyba że Twój poczynił juz znaczne postępy :?

 

no moj wałeczek jest juz zjechany na maksa, czekam na przesyłkę:)

o zuzyciu wałka dowiedziałem sie po tym jak nie mozna było wyregulowac zaworów klepały konkretnie.przy ustawianieu 0.30mm klepały niemiłosiernie! byłem u 3 mechaników,dopiero ostani zdjał dekiel dotknał wałka i stwierdził ze regulacja nic tu nieda trzeba wymieniac!czekam na przesyłke i juz bedzie słychać z silniczka zaj....ty dzwiek sześciocylindrowej rzędóweczki :dance:

Edytowane przez mpower01
Opublikowano

Nie rozumie tylko jednej rzeczy, a mianowicie czesto widzę w postach docinki typu "Była tego już cała litania na forum" i wiele innych. wydaje mi sie ze trzeba byc wyrozumiałym i jesli ktos pyta o coś ,to mozna mu podpwiedziec bez takich zbednych podtekstów.

 

To ja czegoś nie rozumiem :?:

 

Pytasz - odpowiadam :cool2: . To jest troszkę zbyt skomplikowane (wymiana) żeby tracić czas średnio co tydzień i to opisywać. Niektórzy pracują i nie mają na to casu.

Od tego jest opcja szukaj tym bardziej, że Tobie podpowiadam, że było i łatwo znajdziesz ( sam o tym również pisałem).

 

Jeżeli chcesz bym był wyrozumiały to odpowiem, wymień kondensatorki, kup w sklepie potrzebujesz 5, polutuj.

 

Co zrobisz ? Zadasz mi pytanie jak wyjąć zegary. I tak będziemy sobie pisać. A jeśli znajdziesz to wszystko będziesz miał jak na dłoni :cool2:

 

A co do linka to co ja mam wam szukać :?: :?: :?:

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano

tak ułomny to jeszcze nie jestem i wiem jak wyjac zegary.a kolega widzę jest nerwowy to polecam białą mewkę Kalms ziołowy na uspokojenie.

niewiem jak to jest ale wydaje mi sie ze nie jestes tylko ty jeden zobligowany do udzielania porad itp. zdaje sobie z tego sprawę ze powtarzające sie pytania moga nudzić ale wiedz otym ze włascicieli beemek przybywa i dalej beda cię meczyc tymi samymi pytaniami! :dance:

 

a teraz odpowiadam koledze Topik

wałek używany w bdb.stanie 300zł, komplet uszczelek głowica,dekiel,kolektor ssący,wydechowy,uszczelniacze zaworowe,zimering na wałek. 330zł, obrobka głowicy wraz z gniazdami 250zł, no i mechanik zażyuczył se za wszystko 300zł, aha kupiłem jeszcze komplet dzwigienek w idealnym stanie za 150zł. ot całe koszty 1330zł.

jakis czas temu robiłem podobny remoncik w e30 i wyszło 890zł z wałkiem!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.