Skocz do zawartości

Jaki silnik polecacie po 2.8i?


boss22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Stalo sie. Sprzedalem wczoraj ukochana E-39 528iA 1999 rok w stanie miod.

Poszla za smieszny pieniadz bo jestem w Anglii a tutaj wszystko teraz tanie przez j...y kryzys :evil:

Mam rebus teraz. Ktory motor w benzynie polecielibyscie po 2.8i. Model juz mam bedzie to E-60 lub nowa trojka, ale bede kupowal w stanach bo tam sie wkrotce wybieram. Ktory motor jest rownie dobry jak 2.8 bo nie oreintuje sie wogole w tych nowych seriach ktore dobre ktore nie i ktora benzyna jest w miare chodliwa w PL bo diesla raczej nie wyhacze w stanach chociaz... a w gre wchodzi pozniejsze sprowadzenie jej do polski.

Za wszeslkie sugestie z gory wielkie dzieki. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może V8? :norty:

 

to moze byc calkiem nieglupie :)

 

slyszalem od znajomego ktory siedzi w stanach, ze ostatnio ceny aut wlasnie z duzymi silnikami strasznie poszly w dol bo żrą paliwo a w dobie kryzysu ludzie chca oszczedzac na PB wiec trudno jest taki samochod tam sprzedac - stad spadek cen. Relacja cen miedzy V8 a R6 stala sie znacznie korzystniejsza, bo R6 az tak nie staniały

 

Wiec jesli kogos stac na tankowanie 545/550 to teraz jest dobry czas zeby takie auto sciagnac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]Wiec jesli kogos stac na tankowanie 545/550 to teraz jest dobry czas zeby takie auto sciagnac :)

 

Tyle, że 1$ nie stoi tak nisko (żeby nie napisać "nie leży i kwiczy" :twisted2:) jak ok. wakacji (np. 2008-07-21 1$=2.022PLN)...

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1999 rok w stanie miod.

Poszla za smieszny pieniadz

Czy to nie trochę dziwne że na forum wszyscy mają cud miód igiełki :roll2: a jak przychodzi co do czego to idą za śmieszny pieniądz :twisted2:

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1999 rok w stanie miod.

Poszla za smieszny pieniadz

Czy to nie trochę dziwne że na forum wszyscy mają cud miód igiełki :roll2: a jak przychodzi co do czego to idą za śmieszny pieniądz :twisted2:

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1999 rok w stanie miod.

Poszla za smieszny pieniadz

Czy to nie trochę dziwne że na forum wszyscy mają cud miód igiełki :roll2: a jak przychodzi co do czego to idą za śmieszny pieniądz :twisted2:

 

Poszla za smieszny pieniadz z kilku powodow:

 

Kryzys.

Duza podaz tych modeli na rynku uzywanych -jest w czym wybierac

Skrzynia automat - w przeciwienstwie do USA Ci w U.K. nie lubia automatow...

Duzy silnik (jak dla kogo:) = dla wielu wysokie koszty paliwa i cena pojazdu w dobie kryzysu spada.

Kierownica po prawej - ale i tak ciagna auta na przerobki do PL i nie tylko, ja bym sie swojej nie podjal...

Miala peknieta dosyc konkretnie szybe z przodu co dla wielu Anglikow dyskwalifikuje auto z miejsca. Zupelnie tego nierozumiem bo oryginalna szyba u dealera BMW kosztuje £250. Niestety nie chcialem juz dokladac i obnizylem cene...

 

Byla (i jest) w stanie miod tez z kilku powodow:

 

Kupilem od nadzianego Walijczyka (milosnik Bawarek) ktory na serwisie u dealera BMW nie oszczedzal. Mialem wszystkie stemple w ksiazce serwisowej ktore poparte byly fakturami na TYLKO oryginalne czesci - zadnych zamiennikow!

100% bezwypadkowa wszystko oryginal, widac bylo zarowno na postoju jak i w czasie jazdy, w momencie kiedy ja odbieralem wygladala jakby z fabryki wyjechala a typ sie pochwalil nowa taka sama w garazu tylko 3 lata mlodsza 530i 2002 na pelnym wypasie (skora Navi itp) wiec powod sprzedazy tej mojej byl oczywisty. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam 530i. Najlepiej po lifcie od 2007 roku (272 KM). Bezpośredni wtrysk, bardzo oszczędny silnik, o niebo mniejsze zużycie benzyny niż model wcześniejszy (chyba 250 KM).

 

Tez rozwazam 530i lub jak ktos wczesniej wspomnial 335i (biturbo). Zamierzam ja kiedys przytargac do polski i moze rowniez kiedys odsprzedac i teraz rebus: Czy bedzie latwo sprzedac z takim motorem tzn benzyna w PL? Z tego co widze to praktycznie w wiekszosci diesle maja wziecie... druga sprawa to manual czy automat?

 

V8 raczej odpada bo to juz naprawde potrafi lyknac i duze koszty seriwsu ehh. ale ten dzwiek hmmm poezja...

 

Czy ten silniczek po lifcie 3.0i 272KM mial Valvetronic? Oczywiscie moge sie mylic. Prosilbym rowniez o jakies opinie lub linka co do spalania tego motoru. Ogolnie 2.8i w E-39 podwojny Vanos moge uznac za bardzo udana i w miare oszczedna konstrukcje i chyba moze potwierdzic to wielu. Bylem bardzo zadowolony z tego silniczka, absolutnie zero problemow tylko normalny serwis i tikal jak przyslowiowy ''szwajcar'' :) Spalala mi w automacie jakies 14-15l/100 miasto i 8-9l trasa jak na te osiagi to szlo jeszcze wytrzymac to spalanie i teraz pytanie czy 3.0i (272KM) mozna uznac za rownie udana konstrukcje co 2.8i? Jak sie sprawa ma ze spalaniem? Bede wdzieczny za wszelkie info. Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.