Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

eksperci, mam do was takie pytanie:

co może być przyczyną drgań kierownicy podczas jazdy (nie przy hamowaniu)? czy przyczyna moze byc zuzycie jakichs elementow zawieszenia bądź prowadzących? z gory mowie ze kola sa wywazone i to nie moze byc przyczyną

 

dzieki za sugestie

pozdrawiam

Opublikowano

a moze to piasta, bo slyszalem kiedys o takim przypadku

mowie tylko co mi kiedys do ucha doszlo:)

Opublikowano
Witam! Ja mam wciąż taki sam problem, mimo to , że wymieniłem z przodu łożyska amortyzatorów, amortyzatory(BILSTEIN B4) piasty, tarcze klocki, łączniki stabilizatora, sworznie wachacza(zewnetrzne i wewnetrzne) + tuleje, oraz końcówki drażków, oprócz bicia na kierownicy jest wyczuwalny luz na przekładni kierowniczej(listwa) to jest przyczyna dalszych problemów. :roll: Jeżdże na zimówkach, wyważane byly dwa razy. Dodam że nie było to tanie, bo do tego amorki na tył(też BILSTEIN) wyniosło mnie około 1800zł Części kupowałem oryginalne, Myśle że nowa przekładnia rozwiazała by problem, ale to raczej ogromny koszt.... :cry2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Powodem i to bardzo możliwym mogą być opony. Jak któraś złapie balona, szczególnie z przodu, to kierownica potrafi drgać jak głupia. Piszesz, że wyważałeś ale czasem wystarczy jedna konkretna dziura na drodze. Jeśli masz drugi komplet kół (zima/lato), to szybko i bez kosztów możesz to wykluczyć. Edytowane przez zielo
Opublikowano
Jak opony wykluczyłeś to tuleje :) U mnie nawet ostatnio po 2 miesiącach od wymiany jedna się wybiła lekko i kierownica biła jak nienormalna. Zmiana tulei, koszt nieduży i leci jak po maśle :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widze ze koledzy juz dozo z mozliwych rzeczy wymienili. Tez mi drgała kierownica bo miałem peknieta góme na tłoczku od zacisku dostao sie tam troche brudu i podczas hamowania tłoczek mi sie nie cofna całkowicie. Mozesz tez spr czy nie trzyma Ci hamulec

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Koła i opony wykluczylem gdyz na zime zalozylem nowe felgi z nowymi zimowkami ktore byly wywazone, ale oczywiscie sprawdze po zalozeniu letniego zestawu czy to jednak nie to.

 

Depson, o jakich tulejach mowisz?

Opublikowano
Koła i opony wykluczylem gdyz na zime zalozylem nowe felgi z nowymi zimowkami ktore byly wywazone, ale oczywiscie sprawdze po zalozeniu letniego zestawu czy to jednak nie to.

 

Depson, o jakich tulejach mowisz?

 

Zapewne chodzi koledze o tuleje wahacza przedniego:

 

http://www.motoallegro.pl/search.php?category=3&string=bmw+tuleja+wahacza+e36&location_radio=2&state=0&city=&distance=1&postcode=&st=gtext&order=pd&buy=1&listing_sel=2&listing_interval=7&price_from=&price_to=

 

Mi telepało przez tuleje ale przy hamowaniu w sumie tylko.

Tarcze hamulcowe proste masz??

Opublikowano
Tak tuleje wahacza przedniego, tylko najlepiej jakbyś wjechał na jakiś podnośnik i sprawdził na których są luzy. To pytanie pojawia się na forum stosunkowo często za każdym razem to podpowiadam i dość często się sprawdza. U mnie zadzialalo :) Wydatek nieduzy jak wspomnialem
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie pomogło ustawienie zbieżności. Miałem podobny problem po wymianie amorków i drążków kierowniczych i innych elementów zawieszenia. Okazało się, że zabrakło ustawienia zbieżności. Po ustawieniu zbieżności wszystkich czterech kół, na profesjonalnym sprzęcie, problem ustąpił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.