Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, przegladalem stronke tunerow i w tej chwili do końca marca jest promocja na chip u Goduli. 1500 brutto z wszytskimi pomiarami itd. Mysle, ze to jest okazja. Pzdr
Opublikowano
Panowie, przegladalem stronke tunerow i w tej chwili do końca marca jest promocja na chip u Goduli. 1500 brutto z wszytskimi pomiarami itd. Mysle, ze to jest okazja. Pzdr

Czy taka okazja? Ja u Rogala płaciłem mniej.

I tylko z mojej winy mieliśmy 3 programy i 4 pomiary, bo byłoby więcej.

Poświęcił mi czas od 8:30 rano jakoś do 13, wraz z jazdą próbną.

Już ma obciążeniówkę, nie inercję, to też plus.

Nie chcę reklamować Witka na siłę i tego nie robię, ale polecam jak najbardziej :)

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Wg mnie okazja, w porownaniu do Compsportow i Mastersa. Ja juz jestem umowiony na nastepna srode. Dam znac jak wyszlo itd.
Opublikowano
a dlaczego?? gadalem z nimi z goduli, i mowia ze automat robi sie troszke slabiej. Przebieg momentu zrobia delikatniejszy i nie bedzie takiego przyrostu mocy i momentu jak w manualu. Musze sie przekonac. Olej wymieniony przy 80tkm. zobaczymy...
Opublikowano

Dusiu, do jasnej ciasnej, nawet dziecko wie że w tych skrzyniach tarczki palą się przy seryjnym momencie a konwerter pada w okolicach 200.000 KM bez wzgledu na sposób użytkowania. Jesli chcesz mieć problem ze skrzynią to zrób. Myślisz że ja nie chciałbym mieć jeszcze wiecej ?

Weź zajmij się czymś innym :D Kup starej coś za te 1500 PLN. Albo nowe opony. Albo zrób jakiś gruby przegląd.

 

Nie wspominając o awariach ukł. napedowego.....

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Ja tez polecam Rogala.Zna się chłopak na rzeczy i do tego ma dobre ceny
Opublikowano
tez mam automata i kusi mnie slyszalem ze niektorzy chipuja i nic sie nie dzieje :P

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Opublikowano

chipujemy;) najwyżej będę żałował...

 

P.S.

 

Badyl80, w podpisie masz Suzuki gsx-r ... 0-200 - 7 sek - troche to niemozliwe;) mam gsx-r 1000 k6 z moca 218ps i on ma okolo 7,5 do 200;) hehe

Opublikowano

poogladaj filmiki na youtube to zobaczysz a skad masz te grubo ponad 200 koni jak to ma 185 i wazy chyba ponad 200 kilogramow moj cos okolo 180 :?:

 

tutaj masz link widac 7 sekund moj jest k3 ale k3 k4 to to samo ten sam model (roznia sie malowaniami) jak w twoim przypadku k5 k6 pamietaj moc to nie wszystko

 

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Opublikowano

;) filmik ktory przesłałes nic nie daje... to sa bzyki na 1/4 mili. Wahacz tylni przesuniety o jakies 30-40cm do tylu, zeby uzyskac lepsze przyspieszenie i silniki tez dlubane, nikt seria na 1/4 mili nie leci.

 

co do wagi motocykli: od 2008 roku waga podawana jest z olejami i pelnym zbiornikiem paliwa do 2008 suchego motocykla.

 

Zważ swoja k3 a zobaczysz, ze przekraczasz grubo 200kg.

 

poniezje link do k7 z waga ponad 170kg ( wtedy jeszcze podawane na sucho)

http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=salon&kat=supersport07&moto=07supersport_gsxr1000

 

Jesli zrobisz 7 sekund do 200 to oddaje Ci mojego k6;) jesli, wyjdzie powyzej 8 ja zabieram Twojego;)

 

Kolego scigam sie na torze, dlatego motocykl mam przygotowany na tor, seryjna jest tylko rama;), i uwierz mi na torze jest cięzko zejsc do 7 sekund do 200km/h ( opony torowe, tor wygumowany)

 

pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Suzuki dobra maszyna, dawno temu miałem gsx 750f przerobionego na streeta i nakręciłem nim 120000km 3razy w Chorwacji byłem i nic sie nie popsuło nic a nic, tylko świece i olej wymieniałem no i oczywiście łańcuch z zębatkami, Później go trochę pokiereszowałem jadąc na jednym kole przegięło mnie na plecy ale to były czasy (2000)
Pozdrawiam
Opublikowano
;) filmik ktory przesłałes nic nie daje... to sa bzyki na 1/4 mili. Wahacz tylni przesuniety o jakies 30-40cm do tylu, zeby uzyskac lepsze przyspieszenie i silniki tez dlubane, nikt seria na 1/4 mili nie leci.

 

co do wagi motocykli: od 2008 roku waga podawana jest z olejami i pelnym zbiornikiem paliwa do 2008 suchego motocykla.

 

Zważ swoja k3 a zobaczysz, ze przekraczasz grubo 200kg.

 

poniezje link do k7 z waga ponad 170kg ( wtedy jeszcze podawane na sucho)

http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=salon&kat=supersport07&moto=07supersport_gsxr1000

 

Jesli zrobisz 7 sekund do 200 to oddaje Ci mojego k6;) jesli, wyjdzie powyzej 8 ja zabieram Twojego;)

 

Kolego scigam sie na torze, dlatego motocykl mam przygotowany na tor, seryjna jest tylko rama;), i uwierz mi na torze jest cięzko zejsc do 7 sekund do 200km/h ( opony torowe, tor wygumowany)

 

pzdr

 

to jest seryjny gikser co ci dalem w linku :!: a nie przygotowany na 1/4 mili moj tak samo jezdzi jak bys chcial wiedziec to tez jezdze po torze w poznaniu i mam pojecie twoj k6 napewno nie ma 218 ps bo to niemozliwe :!: :!: co masz zrobione jakie przerobki !! pokaz wykres z hamowni i nie mow mi ze tlumik sportowy ci daje 10 ps i naprzyklad power comander iles tam koni jak mozesz wypisz mi jakie przerobki masz (jak przygotowales motor na tor) w jakich wyscigach startujesz ??? na torze nie dasz rady od 0-200 w 7sek bo jak od start prostej nie dasz rady sie tak rozbujac a pozatym przeszkadzaja inni uzytkownicy toru na najszybszej prostej w poznaniu masz od 250 -260 km/h tylko ze nie od 0 bo na wyjsciu z zakretu masz okolo 70-80 km/h :!:

bmw e46 330d automat 204 ps

bmw e46 320d manual 150 ps

a3 110 ps ahf

suzuki gsxr 1000 k3 175 ps 0-200 7sek :P

bylo a6 c5 2.5 tdi quattro ake -mile wspomnienie

Opublikowano

tak wiec:)

1. wydech arrowe race tytan wraz z kolektorem

2. power commander

3. nowe tłoki

4. uszczelka pod glowice

5. swiece wyscigowe ( 240zl/szt)

6. strojenie caly dzien na hamowni

 

Motocykl przygotowany prze InterMotors.

 

Moja propozycja caly czas aktualna;) Zrobisz czas 7,9 do 200 i moj sprzecik w prezencie, wyjdzie powyzej zabieram Twoj;)

 

Kolego, zamontuj nawigacje i jazda. Przyspieszaj do 200 i zobacz ile Ci wyjdzie. I najwazniejsze, nie dowierzaj licznikowi w motocyklu, bo bardzo czesto zawyzają.

 

P.S. co do toru to wiadome, ze nie jeden kozak musial przyjechac z kartonem na swoje plastiki.

 

Koniec tej gadki, bo zaraz joby dostaniemy od moderatora.

 

pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.