Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Właśnie każdy o tym coś pisze że niby trzeba nowy napinacz wsadzić w imadło żeby kliknoł czy tam wskoczył w dany punkt !!!!i właśnie chce 100%wiedzieć czy tak jest naprawde bo niechce rozbierać dwa razy rozrządu w najleprzym wypadku!!!!niektorzy piszą że wstawili nowy bez ściskania i heja jest ok!!! a może nowy juz jest ustawiony w pozycij że tak powiem MONTAŻOWEJ!!!!! panowie przekonajcie mnie bo jeden pisze tak a drugi inaczej!!!!!!! :mad2:
Opublikowano

Ja wymienialem napinacz w Isie i do zadnego imadla go nie wkladalem.Wyjąlem z pudelka,wlozylem do silnika i zakrecilem srube.

Przy wyjmowaniu stary mi sie rozlecial i podejrzewam ze to wlasnie tego musialbym w imadle sciskac zeby go do kupy poskladac.

Opublikowano
powinno sie go w imadle ścisnąć , zamontować i potem śrubokrętem go wcisnąć żeby sie odblokował i wysunoł. a to że kolega go wyjoł z pudełka i wsadził i działa to poprostu miał fuchsa :duh:
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
Kolego NEO 386 !!! opisz mi dokładniej tom operacje z tym śrubokrętem !!sciskam w imadle nowy napinacz az kliknie !wkrecam w silnik i co robie i jak z tym śrubokretem zeby odblokowac napinacz możesz to dokladniej opisać ????/ KOLEDZY napewno niejeden wymienial napinacz !! podzielcie sie ta wiedza!!! nie biezcie tego do GROBU!!! :norty:
Opublikowano
jestem mechanikiem motocyklowym i z chydraulicznymi napinaczami robie na codzień, tak jak pisałem wkładasz do imadła i ściskasz go , ma sie zablokować na ostatniej pozycji lub przed ostatniej, potem żeby spr. czy dobrze działa wyciagasz go i ściskasz jeszcze raz do oporu i ma wyskoczyć do końca, jeśli tak nie jest to coś robisz żle . jeśli wyskoczył to jest ok i ponownie go blokujesz na ściśnietym , ustawisz rozrzad (jeśli przestawiałeś,lub zmieniałeś łańcuch) wkładasz go, zakręcasz nakrętkę , i wkładasz np. długi śrubokęt pomiędzy łańcuch a prowadnice tą koło napinacza i rozpychasz go tak jak byś chciał wcisnąć go "jeszcze bardziej" i on wtedy sie odblokowuje i wyskakuje wstepnie napinając łańcuch i ma być gitara :) ja osobiście miałem zjebany napinacz w is i przerobiłem tak napinacz że wyjołem z niego wszystko i jest tak jak by ściśnięty cały czas, a napięcie łańcucha reguluje podkładając podkładki pod nakrętką napinacza :) i teraz is chodzi 300% ciszej niż na uszkodzonym napinaczu hehe to taki patent troche ale była wtedy sobota popoludniu i musiałem mieć auto na wieczór i kombinowałem :) ale jeżdzę już tak pół roku i cisza pod maską idealna :) pozdro
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
witam kolegów !!właśnie jestem po przeglądzie mojego rozrządu i wszystko wygląda dosyć ładnie! :P pomajstrowałem troche przy napinaczu,mianowicie kupiłem nowy i podłożyłem pod nakrętkę od napinacza 2mm podkładkę!!!!! najlepiej wyciąć ją z gumy ważne żeby nie przekraczała 3mm!!!!wszystko dobrze przeczyściłem wymieniłem zimering na wale .Pokrywy rozrządu przykręciłem na sam uszczelniacz niemieckiej produkcji nie dodawałem żadnych innych uszczelek, dałem tylko nową uszczelkę pomiędzy pokrywy na ich łączenie tam przychodzi gruba gumowa uszczelka!no i oczywiście uszczelkę pod pokrywą zaworów też dałem nową :norty: do pokrywy zaworów przychodzą też na każdą śrubę gumowe podkładki ale je w ziołem trochę na sposób gdyż akurat śpieszyło mi się a ich nie było od ręki w sklepie!!mianowicie wyczyściłem stare i przy dokręcaniu każdą nagrzewałem opalarką żeby zrobiła się miękka sposób wypalił wszystkie dokręciły się jak nowe!!!a sam napinacz i cały rozrząd spisują się rewelacyjnie !!!!przy okazji oczywiście wymieniłem filtr oleju, sam olej i petrygo!OLEJ OCZYWIŚCIE CASTROL MAGNETIC 10w40 teraz koledzy jest POEZJA!! :cool2: mam nadzieje że komuś ten opis troszkę pomoże pozdrawiam!!!!!
Opublikowano

poezja to będzie jak ci ta podkładka odpadnie....

łańcuch rozrządu kosztuje 150 zł nie lepiej wymienić??

a co do Neo 386 to jakbyś zrobił choć jeden rozrząd w 318is na nowych częściach to byś wiedział, że nowy napinacz jest oryginalnie ściśnięty w pozycji montażowej i nic tam nie trzeba cisnąć tylko montować

a podkładanie podkładek pozostawię bez komentarza...

Opublikowano
jarosz!!!!!!!!cwaniaku nie masz pojęcia o motoryzacji bo gdybyś miał jakie kolwiek pojęcie to wiedział byś ze TEORIA Z PRAKTYKĄ nie idą W PARZE !!!! także jesteś cienki bolek i na czytałeś się za dużo książek a za mało pracowłęś!!! w m42is jest wada tego typu ze słychać łańcuch a winą tego wcale nie jest rozciągnięty łańcuch. Wymiana łańcucha nie pomaga przy najmniej nie w każdym przypadku!!!!!!!!!!!!!! znalazł się MECHANIK!!!KROWY DOIĆ!!!! :duh:
Opublikowano
acha na pociesznie dodam JAROSZ miałeś rację z tylko jedną rzeczą !!napinacz jest ściśnięty w jednej pozycji MONTAŻOWEJ !!!!!! TYLE TYLKO WIESZ !!!!! IĆ DOIĆ KROWY BO SIE UPOMINAJĄ :twisted:
Opublikowano

i po pięciu minutach znalazłeś na necie że jednak napinacz jest ściśnięty?

kolego JARAS waż słowa bo nie wiesz gdzie pracuję

na pewno nie doję krów bo nie mam i nie umiem ale możesz mnie nauczyć :D

rozebrałeś pierwszy raz dekiel rozrządu w m42 i się podniecasz wyzywając jednocześnie innych a co do kombinowania to mogę ci pokazać fotę jak kończy się przeważnie kombinowanie z rozrządem w m42

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.