Skocz do zawartości

Mati6227

Zarejestrowani
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318is m42
  • Lokalizacja
    Bytów

Osiągnięcia Mati6227

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. A wymeldowanie auta cos kosztuje czy ze wszystkim tam zmieszcze sie do 100 Euro?
  2. A wystarczy że kupie żółte tablice ( Pytanie gdzie naj łatwiej moge je kupić) czy musze jeszcze jakies ubespieczenie wykupywac jeśli ten samochod jest normalnie ubespieczony i jakie koszty trzeba poniesc u niemieckich urzedach na wyrejestrowanie auta?
  3. Koledzy mam okazje kupic swoj wymarzony samochod od znajomego polaka ktory mieszka w niemczech i chce mi sprzedac swoj samochod na niemieckich tablicach. Powiedzcie mi jak kupic ten samochod by jak najberdziej ograniczyc wszystkie koszty jestem w tym zielony wiec powiedcie mi pokolei co musze tam za granica zalatwic i tutaj u nas no i jak zrobic zeby nie potrzebnie za duzo nie wydac czy musze kupic zołte tablice czy idzie to jakas obejsc a jesli tak czy na granicy czy gdzie? Jest tez opcja ze ten znajomy mi go przywiezie do domu jak by wtedy wygladal jego zakup?
  4. Sprawdź pod kanapa wtyczkę zasilającą pompę paliwa są tam dwie jedna od wskaźnika na liczniku droga od zasilania pompy ja miałem tak samo mniej więcej jak ty raz palił raz nie okazało się że wtyczka nie łączyła miała popalone styki czy jakąś tak popryskałem ją specjalnym płynem do styków i działa do dzisiaj elegancko
  5. w tym problem że prócz wtyczki do zużycia klocków żadnej innej nie ma:(
  6. Dokładnie takie bespieczniki takie duże tam są więc czyli abs tam jest ale teraz co mam zrobic zeby go podłaczyc żeby działało wszystko jak należy
  7. Witam zawsze byłem przekonany że moje BMW 318is M42 nie ma ABSów chodz było to dla mnie bardzo dziwne żeby w takim modelu tego nie było ale dzisiaj zauwarzyłem że pod maską jest pompa ABS ale na koła nie idą żadne czujniki potrzebne do prawidłowego ich działania i na desce też mi się nie świeci żadna kontrolka od nich. Jest mi ktoś w stanie wyjaśnic dlaczego tak jest? _______ Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss
  8. ja też teraz nie mam pojęcia czy wymieniłem właściwy czujnik czy nie, nikt nie powie w końcu dokładnie jak to jest z własnych doświadczeń bo każdy gada co innego
  9. Ja wymieniłem czarny czujnik więc ten co miałem od licznika mam nadzieję
  10. Czarny na pewno dobry niebieski jest komputera
  11. Koledzy wymieniłem czujnik temperatury i dalej wskaźnik pokazuje mi za dużą temperaturę mechanicy gadali mi że licznik mnie oklamuje może ktoś z was wie czy jest jakiś sposób żeby wyregulować go ręcznie bo on nawet po całej nocy stanie w tych warunkach (-15) gdy go rano odpale wskaznik stoi w połowie niebieskiego pola a temperatura stoi w pionie po 3-4 km ktoś wie co można z tym zrobić
  12. Ja miałem ostatnio podobny problem z moim is tylko że u mnie katalizator się zapchał i na początku wyciołem cały środek i zostawiłem sama pusta puszkę i auto chodziło jak traktor słyszałem że podobnie jest tak jak jest sama rurka tak jak u ciebie więc kupiłem na allegro za około 100zł odpowiedni Tłumik przelotowy zamontowałem i teraz jest super auto chodzi cichutko tak jak na katalizatorze i nie od czuwam żadnych różnic w dynamice samochodu a jak mi się zapchał katalizator to się czułem jak bym miał 20km i rozpędzenie się to setki było prawie nie możliwe gdzie wcześniej autko fruwało 200;-)
  13. Samochód jest dobrze odpowietrzony gdyż dmucha bardzo ładnie ciepłym powietrzem lepiej niż bym chciał ale strumyka jak nie było tak nie ma nie zalerznie od obrotów i temperatury silnika. Mam ciekawostka ostatnio wracałem z kolega z pracy który ma e36 316 m43, od momentu ruszenia po pracy do momentu kiedy wysiadłem z auta do domu jemu temperatura skoczyła ledwo po za niebieskie pole ja dla porównania wsiadłem od razu do mojego samochodu i przejechałem tą samą odległośc i mie na tym samym odcinku temperatura zdąrzyła bez problemu stanac w pionie dodam że była to odległośc 1.7 km coś strasznie mało :mad2:
  14. Witam od świeże trochę temat zauważyłem że wszyscy piszą że w zbiorniczku wyrównawczym powinien lecieć strumyczek płynu przez ten otwór i gdy obroty są wyższe powinien on być mocniejszy, zauważyłem ze u mnie nic takiego się nie dzieje wogle, od razu pomyślałem że to może przez to w zbiorniczku płyn ma idealna temperaturę a w silniku może być za dożo z powodu braku obiegu przez padnięta pompę wody. Kupiłem nową pompę wody i mój mechanik zwiło się za jej wymianę okazało się jednak nie stety że stara jest w pełni dobra ale jak już miałem ją wyciągnięte wymieniliśmy ja na nową bo kto wie nie stety po złożeniu tego i odpowietrzeniu wszystkiego wszystko jest jak było. Mechanicy mówili ze to nie jest wcale tak że płyn musi tam lecieć cały czas ale teraz nie wiem podpowiecie mi coś czy tak jest dobrze czy coś jest zapchane bo teraz sam nie wiem
  15. Pewnie padniety czujnik temperatury cieczy chłodzącej ten drogi od kabiny (niebieski) co podaje do komputera informacje o temperaturze silnika i pewnie dla tego silnik zaraz po od paleniu na zimnym ma za niskie obroty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.