Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nigdy nie uwierzę w gadanie, że zapchany filtr odmy ma coś do kompresji silnika. Nie mylmy pojęć.

Jak otwierasz korek i słyszych puf-puf, czyli jak ucieka kompresja bokami, bo pierścienie już nie trzymają to winny jest filtr? :duh:

 

Ta. Widziałem tak zapchany filtr odmy w e60, że po odkręceniu korka przy pracującym silniku wywaliło górą połowę oleju z silnika.

Opublikowano
witam, moje zdanie: jak cie bedzie stac na 150km z 2002roku to lepiej bierz 330D z 2001 roku :) a lepiej nie bierz 136km, to ledwo jedzie :) a dla mnie to nawet 150km ledwo jedzie :) to sa jednak ciezkie samochody i potrzebuja mocy :)

 

pozdrawiam

Dla niektórych wolno a dla innych wystarczająco - pisze o modelu po lifcie bo 136konnej wersji wogóle nie biorę pod uwagę , chętnie bym stanął moim z np 330dTa w serii , ciekaw jestem jak by wyszła konfrontacja :mrgreen:

Filon rozwaliłeś furę ? mnie się wydaje że trudno to zrobić mając takie systemy bezpieczenstwa

Opublikowano
ja stawałem z 330d w manualu 204 KM dostałem bęcki :) ale z 330 d 184 KM w automacie 3 podejścia za kazdym razem wygrane przeze mnie :)
320d `02 by MT 184KM@406Nm
Opublikowano

Czyli z tego co pisze jakub odma wyłapuje cały olej z silnika - 5 litrów- tak?? ten malutki filterek??:naughty:

Przecież ona wyłapuje tylko niewielkie ilości, można powiedzieć mgiełkę olejową.

 

I ma wpływ na kompresje silnika?? Chyba sie nie rozumiemy. Jak odkręcisz korek to sprawa jest jasna że będzie chlapało, ale nie litrami - bez przesady. Choćby nie wiem jaki był filtr zatkany. Tak jak mówie tam nie leci olej litrami. A po odkręceniu czuć czy kompresja ucieka czy nie. Widziałem takie egzemplarze, z których po odkręceniu korka i wyjęciu bagneta do sprawdzania poziomu oleju leciały kłęby dymu - i nie wydaje mi się, że to też jest normalny objaw:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

odma ma za zadanie upuścić zbyt wysokie sciśnienie panujące w skrzyni korbowej,

Na logikę jeśli jet zapchana gdzieś to ciśnienie musi ulatywać i albo idzie na turbinę albo innymi drogami które sobie znajdzie.

Jeśli odkręcisz korek to wylatuje powietrze a przy okazji zabiera ze sobą olej

Pozdrawiam
Opublikowano
Zgadza sie - ale chyba nie powinien chodzić jak traktor 50-letni a tak było w przypadku kilku egzemplarzy z ksiązką serwisową i przebiegiem 120tys z roku 1998 - 1999 :twisted2:
Opublikowano
A jak wyglada sprawa zawieszenia? Na zdjeciach widze ze jest podobne do E36, ale czytam ze z przodu sa wahacze sa aluminiowe, i wymienia sie wahaczami (w e36 wciskam swoznie i jest ok). Czy to prawda? Jak kupowalem swoznie meyle to napisane bylo e36,e46 ??? wiec jak to jest. Czy to zawieszenie zeczywiscie jest bardziej narazone na zuzycie niz w e36?? W e36 wcale nie nazekam na tak szybkie zurzycie. Wiem oczywiscie jakie mamy drogi :-(
Opublikowano
juz wyczytalem ze w orginalach tylko jeden sworzen sie wymienia a ja kupie wahacz meyle to mozna wymieniac dowolo 2 swoznie.
Opublikowano (edytowane)
[DO CHRUPER] witam forumowiczów w nawiązaniu do tematu i pytania o symbol silnika M47N to silnik z pompą 136KM a M47CR to COMONRAILI 150 KM Ja jestem posiadaczem 136KM silniczek elastyczny ale jak trzeba to swoje może pokazać nie jest to F1 ale do diesla się trzeba przyzwyczaić i ta oszczędność (7,2-7,8 miasto 6,2-6,8 trasa w weekend wawa-kielce) i czego tu wymagać jak chcesz objechać każdego to 2,3 lub 2,8 benzynka+ chip. BMW to wymagające auto sam wiesz jak jeździsz e36 trzeba dbać o terminowe wymiany oleju i filtrów zawieszonko też ma ciężko na naszych drogach wady E46: pękanie tylnych sprężyn,listwa podświetlenia tablicy rejest. załamania inst.elektrycznej na klapie tylnej i dalej czytaj w postach. Znam dobrego sprzedawcę Żyrardowa/k SKIERNIEWIC ale to daleko od Ciebie sprzedaje dużo bemek i jest uczciwy. podzr. dobrego zakupu. Edytowane przez Rafał Tuszyński
Opublikowano
f33m- chyle czoła ale napisałem ogólnikowo co do najczęściej spotykanych na polskim rynku i bez zbytecznego zagłębiania się w książke i wszelakie symbole i dane no ale teraz kolega chruper ma pełną jasność dzięki forumowiczowi f33m. podrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.