Skocz do zawartości

M40 - zwiekszone zurzycie paliwa,czarne swiece,przerywanie


5eba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ostatnio zaczal przerwywac,nie rowno pracowac w czasie delikatnego przyspieszania (nie mam obrotka,ale na sluch to pomiedzy 2000a 4000 obr) .Jak od wolnych obrotow wcisne gaz do oporu to sie rozpedzi do odciecia bez zajakniecia.

Co zrobione:

sonda podmieniona na inna - bez zmian

swiece nowe

przewody ok - nie swieca

kopulka,palec itd - nie dawno wstawione nowe

Dodatkowe objawy to jak w temacie:czarne swiece okopcone,paliwa to z 1/3 wiecej wciaga jak byk.

 

Przeplywka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jest prawdopodobny czujnik temp. dla DME. Z rana może nie załącza ssania i się dusi bo za mało paliwka dostaje. Jeżeli DME nie "widzi" czujnika to pracuje w trybie awaryjnym, przyjmują temp. pracy ciepłago silnika czyli 80 stopni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarne świece wskazują bogatą mieszankę. Sondę podmieniłes na inną, ale pewnie używaną. Sprawdź woltomierzem jakie podaje napięcie. Jeżeli na zimnym silniku jest dobrze a na ciepłym dostaje za dużo paliwa to może być winny czujnik temperatury, lub czujnik sterujący wtryskiem rozruchowym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc jest prawdopodobny czujnik temp. dla DME. Z rana może nie załącza ssania i się dusi bo za mało paliwka dostaje. Jeżeli DME nie "widzi" czujnika to pracuje w trybie awaryjnym, przyjmują temp. pracy ciepłago silnika czyli 80 stopni.

 

No tak,ale to nie powinno miec juz wtedy wplywu na wysokie spalanie i nie rowna prace podczas delikatniejszego przyspieszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W M40 są dwa czujniki temperatury. Ten z brązową końcówką daje sygnał do wskaźnika, a z niebieską końcówką sygnał do ECU. Wystarczy wymienić tylko ten z niebieską końcówką. Brązowy nic wspólnego z szarpaniem mieć nie może.

 

Odłączałeś wtyk od przepływki, jak przerywał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie troszkę gramatyki nie zaszkodzi, szczególnie w temacie...

Dzieki za odpowiedz,teraz juz na pewno silnik bedzie chodzil jak trzeba :)

 

 

---------------------

 

A co myslicie o potencjometrze przepustnicy?? W jaki sposob go sprawdzic??

 

 

-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.