Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem użytkownikiem E46 po lifcie.Mam fabryczny bi-xenon.Od dłuższego czasu miałem lekko zaparowany jeden przedni klosz(para sie skrapla i osadza wewnątrz).Od wczoraj juz drugi jest zaparowany.Parowanie jest tylko w dolnej cześci klosza,mniej więcej do połowy.Nie wymieniałem żarówek i nic przy kloszech nie robiłem.Wszystkie mocowania wydają się ok.

Co może być przyczyną rozszczelnienia i jak to zwalczyć?

Opublikowano (edytowane)
sproboj wypełnić lampę gazem obojętnym on wypchnie powietrze z wilgociom i w ten sposob klosze nie beda ci parowac Edytowane przez jedynakk
jedynakk
Opublikowano
Myśle,że wymiana kloszy nie jest konieczna bo wszystko jest w dobrym stanie.Zaciski,uszczelki i mocowania sa nienaruszone.Dlatego tez nie rozumiem dlaczego parują.ASO w Szczecinie jest beznadziejne i dlatego szukam pomocy na forum.Odnośnie tego gazu to chyba nie ma sensu jeśli klosze są rozszczelnione?
Opublikowano
jeżeli nie ma pęknięcia to zdecydowanie uszczelki do wymiany koszt uszczelki na 1 lampę w ASO jak pamiętam 55zł ale najpierw sprawdzić wyjąć kierunek sprawdzić zatrzaski kloszy lamp czy całe jak tak to odpiąć wszystkie i zdjąc klosz i mamy uszczelki na wierzchu jak sparciałe to wymienić jak nie to równo je ułożyć przeczyszczając przy okazji wszystko można nawet przy okazji ringi założyć :mrgreen:
Opublikowano
Dokładnie.Najpierw sprawdz uszczelki.Ja w mojej tez miałem zaparowany klosz.Znalazłem na forum fotki"jak dobrać sie do lamp" :) .Wyciagnałem uszczelka była już "nadwyręzona".Poleczyłem ją silikonem(nie zakładałem aż silikon niewysechł).I wszystko OK :cool2:
Opublikowano
Włacz długie na stałe, wyciagnij postojowe i poczekaj az odparuje.

 

Wujek Dobra Rada niezawodny jak zwykle :dance:

 

A uszkodzoną dętkę w motocyklu w warunkach drogowych zastępujemy upchniętymi szmatmi. Taki rajdowy mus.

Opublikowano
Włacz długie na stałe, wyciagnij postojowe i poczekaj az odparuje.

 

Wujek Dobra Rada niezawodny jak zwykle :dance:

 

A uszkodzoną dętkę w motocyklu w warunkach drogowych zastępujemy upchniętymi szmatmi. Taki rajdowy mus.

 

Widzę że rozbestwiłeś nam się troche :D A wiesz dlaczego trzeba właczyć długie ?

Jak zgadniesz, daj znać :D

 

P.S. To jest rozwiazanie doraźne. Nie usunie problemu ale na jakiś czas lampa odparuje.

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
problem parujacych lamp zniknał jak zdjąłem całkowicie kapturki uszczelniajace te przy żarówkach...zabardzo nie wnikam czemu tak siedzieje ale działa woda się nie dostaje i jest ok...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Mi też parowała przednia.

Zdjąłem klosz, przeczyściłem lampę, nasmarowałem uszczelkę i pary było jeszcze więcej niż wcześniej.

Zamówiłem uszczelkę (ASO 58zł), choć myślałem że to nie pomoże, po założeniu jak ręką odjął. :dance:

Od miesiąca ani razu nie zaparowała :hand:

Opublikowano
problem parujacych lamp zniknał jak zdjąłem całkowicie kapturki uszczelniajace te przy żarówkach...zabardzo nie wnikam czemu tak siedzieje ale działa woda się nie dostaje i jest ok...

 

Ja zrobiłam identycznie i pomogło :cool2: Ale jak się okazało pomogło na dwa tygodnie :duh: To musi być szczelne żeby się nic nieprzyjemnego nie stało i postanowiłam kupić komplet nowych uszczelek kloszy bo to jest ewidentna wina uszczelek kolego :cool2: I dopóki ich nie wymieniłam nic nie pomagało :mad2: a teraz pięknie ładnie i bez problemu , mało tego przez pomyłkę zamówiłam dwa komplety w aso (telefonicznie po sprawdzeniu dlaczego dokładnie parowały) :duh: nie zdziwiłam się że dałam za nie 240zł bo wiem że do buni nie ma groszowych rzeczy i w sumie teraz jeden komplet nowych uszczelek leży i czeka a z będzie potrzebny :twisted2: Może ktoś będzie miał podobny problem to go najwyżej poratuje kiedyś :cool2:

  • 3 lata później...
Opublikowano

Że odkopię :)

Też mam problem z zaparowanym prawym kloszem. Wogóle najchętniej bym je wymienił na nowe bo są mocno już zjechane ( może ringi btw ? :twisted: )

Koledzy jak te klosze wymienić, bo nie mogę znaleźć podpowiedzi ?

e46 po lifcie, bixenony.

 

pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyciągasz kierunkowskaz, wyczepiasz z zaczepów górny element (z uszczelką), śrubokrętem płaskim wypinasz zatrzaski lampy dookoła (również od spodu) i wyciągasz klosz. Regenerujesz lub kupujesz nowy i gra muzyka.
Opublikowano

Jeszcze mam pytanko, czy jest taki zestawik do kupienia u nas ? Jeśli nie to czym go zastąpić ? (nie chodzi o wiertarkę :D )

 

http://img513.imageshack.us/img513/5151/1lsneh.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zestawu musisz sam poszukać.

Ale dowolnej gradacji pady na przylepiec kupisz w każdym porządnym sklepie, a pasta polerska to pewnie dowolna, dobrej firmy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.