Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich posiadaczy bmw.Otoz mam problem z moim bmw e39 528i jezdze juz ponad pol roku i caly czas mam pod korkiem olejowym i na bagnecie maslo kolega mechanik mi powiedzial ze to moze byc przez to ze tym autem bardzo malo jezdze i silnik jest nie do grzany i po prostu wilgoc i sie tym nie przejmowalem ale od tamtej pory bo mialem problem z teperatura i po tym jakos to sie zaczelo ubywa mi troszke wody ale oleju nie przybywa a nawet troche ubylo i temperatury mi nie lapie chocisz czasami lubie poszalec.Czy ktos moze mi powiedziec czy to bedzie uszczelka do wymiany i czy mozna to jakos sprawdzic. Z gory dziekoje za pomoc.
Opublikowano

kolego ktus

ja mam tak czasami w swoim VW T5 pod korkiem wlewu oleju brązowa maz , zazwyczaj jest tak tylko zimą , byłem z tym u mechanika i powiedział mi że tak się czasami robi , powoduje to duża wilgotnosc powietrza .

 

nie gwarantuje że u ciebie tak jest !!!!

Ja też mało jezdze swoim e60 ale u mnie nic takiego niema a w T5 jest !?

Opublikowano

cześć,

moim zdaniem nie powinieneś się tym przejmować. Ten kto powiedział Tobie ...wilgotność powietrza miał rację..nie wiem czy dotyczy to Twojego przypadku :?: Miałem to samo w Oplu Omega 2.4I niby woda w oleju? a nieprawda!..pojeździłem dłużej...przyszła wiosna/lato i nie było masełka :D

Opublikowano

Ja miałem to na porządku dziennym, robiąc do pracy ok 6km.

Dopiero jak robiłem dłuższą trase to problem znikał choć śladowe ilości na korku dostrzegałem.

 

Proponuję porzadnie umyć korek np. benzyną ekstrakcyjną, usunąć nazbierany nagar np. nożykiem i odtłuścić uszczelkę.

Zrobiłem tak przypadkowo robiąc generalne porzadki pod maską i od tamtej pory krem nie pojawił się nawet na krótkich porannych odcinkach.

 

Niewiem czy to rozwiązuje problem na dłuższy czas ale jak narazie mi pomogło.

Opublikowano
tak wlasnie powiedzial mi to kumpel ale martwi mnie ubywanie wody ze zbiorniczka a wyciekow nie widze
Opublikowano
Ja słyszałem że w niektórych autach to normalne przy nierozgrzanym silniku, np w Oplu Astrze kumpel tak ma. Ja z kolei do pracy pokonuję dystans 3 km i zimą nigdy nie mam dogrzanego silnika, ale niczego takiego nie zauważyłem pod korkiem.

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano

Wszystko fajnie... masło pod korkiem często jest przyczyną jazdy na krótkich odcinkach - też tak miałem w fordzie.

Ale na bagnecie to już trochę grubsza sprawa. W dodatku jak mówisz że ci ubywa płynu to można by sie zastanowić czy na pewno z uszczelką pod głowicą jest wszystko w porządku.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
Na bagnecie też się osadza :) U mnie w zeszłym roku w zimie nazbierało się od 500 do 700 ml wody :8) Wszystko uchodzi w ciągu kilku dni kiedy temp. jest powyzej 10 stopni :roll:
Opublikowano

Ten osad może być z pobrania wilgoci z otoczenia lub z przecieku płynu chłodniczego do oleju , jeżeli auto ma zalany płyn chłodniczy nie wodę to można łatwo sprawdzić , wystarczy dotknąć palcem osadu na korku wlewu oleju lub na bagnecie a następnie palcem dotknąć języka , jeżeli osad jest słodkawy to należy przypuszczać ,że płyn chłodniczy dostaje się do oleju i może to być uszczelka pod głowicą lub uszczelnienie tulei cylindrycznych w silnikach z wymiennymi tulejami , jak osad jest bez smaku to osad pochodzi z pobrania wilgoci z otoczenia .

Większy problem jest gdy płynem chłodzącym jest woda , wtedy należy zmienić smak wody przejeździć jakiś czas i sprawdzić jak powyżej opisałem .

To jest najprostszy i najtańszy sposób określenia tej usterki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.