Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziwna sprawa jadę wczoraj do pracy jakieś 60/70 km/h

a tu nagle głuche puk :shock: samochodzik zgasł dotoczył się na pobocze i amen kreci anie odpala ale na wskaźniku poziomu paliwa mam pomiędzy 0 a 15 litrów . Niewiele myśląc na stację kanisterek 5l wlane i co :jawdrop: bryk odpaliła. KURCZE CO SIĘ POPSUŁO Czy może ktoś coś wie na ten temat, :mad2:

Opublikowano

Tak jest było trochę o tym na forum

jeden miał na to sposób jeździł zawsze z połową paliwa w baku

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
u mnie 20 l traktuje jako rezerwę ;) , nie chce dopuścić do walnięcia pompy ( póki co jest sprawna) . Proponuje zrobić tak samo. Pozdro
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano
Dokładnie tak pompka w zbiorniku paliwa kaput! właśnie wczoraj też wymieniłem nie duży koszt i samemu można zrobić bez problemu ,ale jest sposób na to jak koledzy pisali po prostu jezdzić z pełnym bakiem ja tak robiłem bo u mnie 25l w zbiorniku i samochód stawał.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Nie wiem czy w bmw e 39 tak jest, czytałem ogólnie na temat pomp wysokiego ciśnienia CR.Jest takie zabezpieczenie, że jeśli w baku jest mała ilość paliwka to komputer z czujnika dostaje informacje i automatycznie blokuje dopływ paliwa oraz rozruch silnika, ponieważ pompa wysokiego ciśnienia jest smarowana paliwem. Ja tego wolałem jeszcze nie próbować, więc lepiej zadbać aby ta rezerwa się nie włączała. Pozatym na dnie zbiornika zbierają sie zanieczyszczenia a im mniej paliwka tym większe prawdopodobieństwo, że ten cały syf dostanie sieę nam do wtrysków.
Opublikowano
wiadomo ze lepiej jak jest wiecej paliwa w zbiorniku,ale ja jezdzilem e39 a wczesniej e34 bardzo czesto niemal do sycha tak sie skladalo np.jak jezdzilem w polsce na trasie i czekalem az zobacze stat oil,teraz w obecnej bmce niedoprowadzilem nigdy by zapalila sie rezerwa,ale dal mi temat do myslenia bo wczesniej myslalem tylko o tych zanieczyszczeniach,a nigdy ze ma to zly wplyw na pompke
Opublikowano
Coś w tym musi być. Mi też zgasł jak pędziłem na trasie. Dolałem paliwa w CPN ie i (odpukać) na razie jest OK.Pompę mam już drugą, poprzednia padła właśnie wskutek braku paliwa (na LPG jechałem ze 300 metrów). Drażni mnie tylko to ,że wskazówka zachowuje się jak wahadło od zegara na ścianie... bo nie tyko jak wjadę na krawężnik lub stanę w nachyleniu, ale również po małym odcinku przejechanym w trybie "S" potrafi pływać i raz rezerwa a raz 25.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.