Skocz do zawartości

Jakby nie bylo ssania...:/


moby85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Problem jest nastepujacy...w mojej e36 1.8. mam problem, ze gdy odpalam to silnik jakby nie dostawal sie na wysokie obroty, czyli nie zalacza sie ssanie..Po odpaleniu po przesaniu nocy moim zdaniem obroty powinny wejs na jakies 1500 obrotow, umnie jest tak, ze wchodzi na sekunde i od razu spadaja na 800...czy to jest normalne??Jak nie to prosze o pomoc co to moze byc??Silniczek krokowy?? z gory dzieki za pomoc.Pzdr

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Obroty nie będą szczególnie wysokie. Max 1000. ale racze jeszcze niżej.

I tak ma być.

Ważniejsze jest czy reaguje na gaz. Czy się nie zalewa lub nie muli.

Jeśli jedzie to nie ma co się doszukiwać awarii.

 

Masz m40 a ja miałem m43 ale myślę , że tu większej różnicy to nie robi.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec wychodzi na to, ze jak po odpaleniu obroty spadaja na 800 to jest cos nie tak...czy moze za to byc odpowiedzialny silniczek krokowy?? W pazdzierniku mialem maly remoncik, tzn. przytarl sie walek na 4 garze i zostal wymieniony, doszlo planowanie glowicy, wymiana plytek i hydropopychaczy, wszystkie uszczelki wymienione, pasek rozrzadu...zostal stary krokowiec i czy on moze miec na to wplyw...zdecydowalem sie pojechac do mechanika, bo nierowno mi chodzila, ale po dokonaniu wszystkich czynnosci nadal nie chodzi jak zegarek ( siwece i przewody tez wymienione). Nie pracuje rowno, sa odczuwalne delikatne wahania na luzie i delikatnie trzesie w srodku jak sie siedzi...wiec czy za to wszystko moze byc odpowiedzialny silniczek krokowy- niskie obroty na zimnym i delikatnie nierowna praca pozniej...slyszalem opinie, ze m40 nie chodzi idealnie rowno, bo 4-zaworowki nigdy tak nie beda chodzily...mit czy prawda??

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ssanie w bmw podobnie jak w oplach działa na zasadzie doboru czasu wtrysku i uchyłu silniczka krokowego. Komputer wie że ma dawać więcej mieszanki bo ma dane z czujnika temperatury cieczy chłodzącej... I to tu może tkwić problem... Live data podczas diagnostyki komputerowej odkryło by karty... doraźnie można sprawdzić opór czujnika

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.