Skocz do zawartości

Zagadkowe zachowanie


slawek330d

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki oto problem:

samochód jak jest zimny chodzi idealnie (m47n) jak się rozgrzeje to czasami, nie zawsze złapie takiego muła, jakby miał ze 100 koni mniej, silnik kręci się tylko do około 4000 obr. Problem występuje przeważnie na trasie, chociaż czasem się zdarzy w ruchu miejskim. Czasem trwa to kilka minut a czasem dwie godziny. Zauważyłem, że przy większej prędkości przy przegazowaniu dochodzi do 4500 obr a jak stoję to tylko 3800 obr. Podejrzewam przepływomierz ale zastanawia mnie fakt, że to nie dzieje się zawsze, więc nie wiem czy może tak być, że raz jest zepsuty a raz nie? Może ktoś miał podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym obstawial jak kolega emilo filtr paliwa... brat w leonie mial takie same objawy wymienil filtr paliwa i problem zniknal. a to ze ekonomizer nie dochodzi do konca nie musi oznaczac uszkodzonej przplywki. u mnie w m47 na 3 biegu ekonomizer stawal na 10l tylko ze mialem to przez cały czas i co sie okazalo....katalizator byl taki zapchany ze praktycznie turbina nie chodzila. pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem identyczne objawy. Auto nagle tracilo moc, jak by turbina szla na wczasy a konie poszly spac. Moc wracala sporadycznie po kilku minutach lub nawet godzinach. Gaszenie i ponowne odpalanie nie pomagalo. Myslalem ze to jakies kiepskie paliwo, ale nigdy jak tankuje na Statoil nie mialem wpadki. Po wymianie odmy problemy znikly. Moze to byla faktycznie sprawa filtra odpowietrzenia albo zbieg okolicznosci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc zaczynam od filtra odmy i filtra paliwa, co do pierwszego, to z tego co wyczytałem tylko ASO, a może wiecie jak jest z filtrem paliwa, jak to wygląda, czy można to kupić w normalnym sklepie i gdzie on się znajduje w aucie? A jak to nie pomoże to wtedy przepływka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

mam podobny problem ze swoja e46 330d 204 KM. Auto czasami ciągnie normalnie ale z reguły jest tak że wciskam pedał to jedzie jakby turbina nie działała. Po wizycie u mechanika stwierdzono: uszkodzony sterownik świec żarowych, wydmuchnięta uszczelka spod kolektora wydechowego. Dodam jeszcze że po podłączeniu pod komputer pompa daje ciśnienie prawidłowe, ciśnienie na wtryskach prawidłowe, turbina i sterowanie prawidłowo, przepływomierz nie daje żadnych błędów. Jutro może bede miał złożone auto i mam nadzieje ze na tym sie skończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.