Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od samego początku jak kupiłem BMW mam problem z centralnym zamkiem, zacina się zamek tylnych lewych drzwi tzn. raz sie zamyka a raz nie, no ale to nie było problemem bo sobie sam wcisnołem pipek i po problemie, tak samo robiłem z otwieraniem.

Ale od wczoraj niespodzianka :shock: drzwi się zamkneły w pozycji zaryglowanej i nie idzie ich w żaden sposób otwożyć a że to drzwi tylne to kombinacja z klamką i przekręcaniem kluczyka nie działa. Próbowałem różnych kombinacji z uniesieniem klamki zewnętrznej, wewnętrznej i podnoszenia pipka ale drzwi nie udało mi się otwożyć. Może ktoś wie jak otwożyć te cholerne drzwi :?: , do mechanizmu się nie dobiorę bo są przeciez zamknięte :duh:

 

POMOCY :modlitwa: :modlitwa:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Znaczy się, że ów pipek nie da się wyciągnąć... To normalne, jak zarygluje się podwójnie. U Ciebie rozumiem tylko te drzwi zaryglowały się podwójnie. Strasznie ciężki przypadek. W zasadzie, to chyba najlepiej pojechgać z tym do specjalistów od zamków. Choć podobno BMW jest nielubiane przez specjalistów z uwagi na nietypowe rozwiązania konstuckyjne zamków.

 

Kręcenie kluczykiem w lewo do oporu nic nie pomaga? Może spróbuj w prawo na podwójny rygiel i potem z powrotem w lewo maxymalnie.

 

Sorry ale nic innego na razie nie przychodzi mi do głowy.

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano

próbowałem wszystkiego, ale wygląda na to że albo gdzieś nie ma masy lub cos nie kontaktuje, albo siłownik zamka powiedział dziękuje, jeśli to drugie to pozostaje wziąść siekiere i wyrąbać drzwi :duh: mam nadzieje że sie jeszcze przeprosi i i zacznie działać bo puki co to nawet nie mogę zdjąć boczka i próbować to naprawić.

 

A i jeszcze jedno kiedy zamykałem samochód to te drzwi mogły zostać otwarte a centralny nie widział że są niedomknięte i zamykał resztę zamków a powinien przecież zamknąć i otwożyć jeśli któreś drzwi sa niedomknięte, więc to wygląda mi na usterkę typu coś nie kontaktuje

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Znaczy się, że ów pipek nie da się wyciągnąć... To normalne, jak zarygluje się podwójnie. U Ciebie rozumiem tylko te drzwi zaryglowały się podwójnie. Strasznie ciężki przypadek. W zasadzie, to chyba najlepiej pojechgać z tym do specjalistów od zamków. Choć podobno BMW jest nielubiane przez specjalistów z uwagi na nietypowe rozwiązania konstuckyjne zamków.

 

Kręcenie kluczykiem w lewo do oporu nic nie pomaga? Może spróbuj w prawo na podwójny rygiel i potem z powrotem w lewo maxymalnie.

 

Sorry ale nic innego na razie nie przychodzi mi do głowy.

Co to znaczy ryglowanie podwójnie?

O co chodzi, co to ma za zadnie i czy ja też (E34) mam coś takiego i na ile drzwi to działa, jak się to uruchamia? hmmmm...

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

Podwójne ryglowanie ...niedawno wielki hit wyposażenia najnowszego Forda Mondeo.

 

Podwójne ryglowanie - zabezpieczenie zamków. Po wybiciu szyby nie można otworzyć drzwi. "pipki" są nie wyciągalne.

 

podwójne ryglowanie następuje po przekręceniu kluczyka w prawo do oporu. Usłyszysz charakterystyczne drugie puknięcie. Lekko przekręcony kluczyk w prawo zamyka wszystkie zamki (w tym przypadku można je otworzyc wyciągając owe "pipki"). Przekręcenie kluczyka w prawo na maxa - blokuje zamki od wewnątrz (nie da się otworzyć drzwi od środka).

 

Podwójne ryglowanie w piątce to standard. Ja w każdym razie nie spotkałem się z BMW bez tego zabezpiecznia.

 

Gdy dłużej przytrzymasz kluczyk w maxymalnej pozycji w prawo - uruchomisz komfortowe domykanie szyb i dachu (to jest opcjonalne wyposażenie)

Pozdrawiam, Michał
Opublikowano
Sprobuj moze rozlaczyc aku na jakis czas.Może się nawróci.

 

Już rozłączałem, sterownik też sprawdzałem - działa, jutro spróbuje podać prąd bezpośrednio do kabli ominąć centralkę, jeśli nie otworzy to uruchamiam piłę spalinową :twisted2:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A może dobrać się do tapicerki, ściągnąć boczek i wtedy próbować odblokować. Ale przed odpaleniem piły próbowałbym z "pogotowiem kluczowym" tylko przed robotą ustal cenę za otwarcie - ceny mają z kapelusza. :jawdrop:

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
A może dobrać się do tapicerki, ściągnąć boczek i wtedy próbować odblokować. Ale przed odpaleniem piły próbowałbym z "pogotowiem kluczowym" tylko przed robotą ustal cenę za otwarcie - ceny mają z kapelusza. :jawdrop:

 

chodzi o to że jak są zamknięte drzwi to tapicerki bez jej uszkodzenia zdjąć się nie da, a z tego co wiem to jak drzwi sa zaryglowane to nie ma możliwości otwarcia ich jakimś złodziejskim sposobem zwłaszcza że to są tylne drzwi bez wkładek na kluczyk

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Członkowie klubu
Opublikowano

No tak ale lepiej podleczyć boczek niż wspawywać klamkę :twisted2: .

Próbowałeś ryglować i odryglowywać tak na przemian ale od strony pasażera.!?? Następnie przy zamykaniu i otwieraniu posłuchaj czy pracuje siłownik zepsutych drzwi - jeśli "puka" to pewnie uszkodzenie mechaniczne, często zwyczajne rozkręcenie elamentów rygla. Opuść szybę i spróbuj zapodać w okolice zamka sporą dawkę WD-40. Sensowne też wydaje się podanie zasilania "na krótko" tylko rozłącz sterownik aby nie narobić bałaganu.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Prubowałem dosłownie wszystkiego, i od strony pasażera i od kierowcy ryglowałem nawet z bagarznika i nic, drzwi sa martwe nie słychać nic, albo wysiadł siłownik na amen albo gdzieś nie ma masy czy coś, jutro się pobawie , głupio że nia ma sposobu na awaryjne otwieranie tylnych drzwi

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano

Miałem to samo w E-32. Zresztą pisałem już o tym na forum. Więć jak się centralny zarygluje to nawet nie masz co dobierać do zamka bo i tak nie puści. Zresztą tam jest tyle kabli że zgłupieć można i nie wiadomo co odłączyć. W rezultacie na konieć odłączyłem wszystkie siłowniki w siódemce.

Podobno trzeba zrobić tak że odłączamy zasilanie, czyli akumulator i wtedy otwiera sie drzwi specjalnym kluczykiem (taki bez plaskikowej obudowy) Mam te klucze oryginalne od swojej ale nie próbowałem jeszcze tego manewru bo jak miałem ten incydent w E-32 to nie miałem jeszcze piątki. Jak chcesz to możemy spróbować tymi kluczami. Ale tak w ogóle to dziwne że zablokowały się tylko tylne drzwi powinny się zablokować wszystkie

...
Opublikowano (edytowane)
Ale tak w ogóle to dziwne że zablokowały się tylko tylne drzwi powinny się zablokować wszystkie

 

Reszta zamków chodzi prawidłowo czyli się rygluje i odryglowuje, chodzi o to że te neiszczęśne drzwi były zaryglowane tak jak wszystkie ale widocznei w tym czasie wysiadł siłownik i reszta drzwi otwożyła się normalnie a te już były martwe.

O jakich kluczykach piszesz??, gdzie ten kluczyk włożyć w tylne drzwi, mam taki kluczyk bez plastiku ale on jest dla serwisu i nie można nim otwożyć bagażnika i schowka

 

Więc jak się centralny zarygluje to nawet nie masz co dobierać do zamka bo i tak nie puści

 

wiem to samo powiedział mi znajomy co zajmuje sie zamkami, twierdzi że zaryglowane drzwi w BMW są nie do sforsowania, poprostu nie da sie ich otwożyć bo jest tam jakaś zapadka która fizycznie rozłącza zamek z klamkami, łamak we wkładkę od zamka też nic nie da bo podobno wkładka będzie się obracać w jakiejś gumowej tulejce. Czyli utrudnienie spore dla złodzieja bo albo drzwi musi wyłamać łomem albo wbijać się przez okno. Dodatkowo ryglowanie odcina zapłon tak pisze w instrukcji

Edytowane przez kiokio

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
Podwójne ryglowanie ...niedawno wielki hit wyposażenia najnowszego Forda Mondeo.

 

Podwójne ryglowanie - zabezpieczenie zamków. Po wybiciu szyby nie można otworzyć drzwi. "pipki" są nie wyciągalne.

 

podwójne ryglowanie następuje po przekręceniu kluczyka w prawo do oporu. Usłyszysz charakterystyczne drugie puknięcie. Lekko przekręcony kluczyk w prawo zamyka wszystkie zamki (w tym przypadku można je otworzyc wyciągając owe "pipki"). Przekręcenie kluczyka w prawo na maxa - blokuje zamki od wewnątrz (nie da się otworzyć drzwi od środka).

 

Podwójne ryglowanie w piątce to standard. Ja w każdym razie nie spotkałem się z BMW bez tego zabezpiecznia.

 

Gdy dłużej przytrzymasz kluczyk w maxymalnej pozycji w prawo - uruchomisz komfortowe domykanie szyb i dachu (to jest opcjonalne wyposażenie)

Dzięki jutro sprawdzę :) (to fakt ze szyby mi się domykają z kluczyka ale z tymi "pipkami" musze sprawdzic :) )

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

No własnie mam jakieś dwa dziwne klucze ale oczywiście nie do tylnych drzwi bo tam nie ma zamka :D Ale mówili mi że to tymi kluczami ustawia się centralny czyli powinien puścić i zablokowany siłownik.

Spróbuje może w końcu u siebie jak to działa

...
Opublikowano
Ale mówili mi że to tymi kluczami ustawia się centralny czyli powinien puścić i zablokowany siłownik.

Spróbuje może w końcu u siebie jak to działa

 

No właśnie tylko jak siłownik jest spalony lub się gdzieś w drzwiach rozłączył to raczej żadne wkładanie specjalnych kluczy w przednie drzwi nic nie da. No nic jutro przedzwonie miernikiem kabelki i spróbuje na krótko odryglować, a Ty jak możesz to pobaw się tymi kluczykami może faktycznie to coś pomoże a wtedy umówimy sie na pifko :mrgreen:

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
OK :cool2: Tylko jak ci się ryglują siłowniki to nie wiem czy to wina tego że coś nie kontaktuje ale kombinuj może się uda i tak otworzyć. Kto nie próbuje ten nie jedzie :roll2:
...
Opublikowano
tym trzecim kluczem otworzyłem normalnie drzwi jak mi padl aku a normalnym nawet nie bylo o czym marzyc ,probowalem podnosic klamke przekrecac kluczyk ale to nic nie dawalo ,a tak na temat to chyba bedziesz musial dobrac sie od srodka do drzwi , po zdjeciu tapicerki juz chyba bedziesz mniej wiecej wiedzial co sie tam dzieje ,ja mam u siebie tak z tylnymi lewymi drzwiami ze sie nie zamykaja ani nie otwieraja ale nie sa zaryglowane tzn mozna je normalnie zamykac i otwierac tym ....... pociagadelkiem ,probowalem tam zajrzec dlaczego nie dziala ale po odkreceniu paru srubek na wierzchu tapicerka nawet nie drgnela i sobie odpuscilem zeby czegos nie popsuc ,chcialem sie jeszcze zapytac gdzie jest sterownik od centralnego :?: moze to on cos swiruje
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
sterownik jest pod kanapą i jest sprawdzony daje sygnał na te drzwi, tylko gdzieś po drodze on ginie.Ja też miałem tak że się nie zamykały i nie otwierały , musiałem manualnie, a ostatnio zadziałały i sie otworzyły a następnie zamkneły a ja jeszcze doryglowałem, no i w takiej pozycji zdechły , reszta drzwi działa jak należy

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Opublikowano
tym trzecim kluczem otworzyłem normalnie drzwi jak mi padl aku a normalnym nawet nie bylo o czym marzyc ,probowalem podnosic klamke przekrecac kluczyk ale to nic nie dawalo ,

Tutaj coś wiem - nie mogłeś w ten sposób otworzyć bo pewnie próbowałeś tylko tego sposobu przy jednych drzwiach.

Nie pamiętam dokładnie ale w przedziale jednej grupy roczników działa to z drzwiami od kierowcy a drugiej z drzwiami od pasażera - gdybyś spróbował wtedy z drugimi drzwiami napewno by się otwarły.

Pozdro.

http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano
Tutaj coś wiem - nie mogłeś w ten sposób otworzyć bo pewnie próbowałeś tylko tego sposobu przy jednych drzwiach.

Nie pamiętam dokładnie ale w przedziale jednej grupy roczników działa to z drzwiami od kierowcy a drugiej z drzwiami od pasażera - gdybyś spróbował wtedy z drugimi drzwiami napewno by się otwarły.

Pozdro.

 

:duh: po co kombinowac ,gimnastykowac sie z kluczykiem i z klamka jak mozna wsadzic ten inny kluczyk i otworzyc nim normalnie drzwi ,chyba ze ktos nie ma takiego kluczyka :twisted2:

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano

zanim odpalisz piłe motorową spróbuj jeszcze tego :

http://yoshi.tarchomin.pl/bmw4fun/upload/awaryjnie.jpg

e61 530dA >> spacer.png

 

Opublikowano
U mnie to samo tyle że w pozycji otwarte. Spalone wszystkie siłowniki. Ale nie że spalone i nie działały tylko stopione i zablokowane w środku. Zamki nie reagowały na kluczyk ani centralkę. Nic nie zrobisz jeżeli nie wymontujesz siłownika. Jak sie mocno postarasz to zdejmiesz tapicerkę od wewnątrz. Oczywiście chyba połamiesz dolne zatrzaski ale nie znam innego sposobu.
http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Opublikowano
U mnie to samo tyle że w pozycji otwarte. Spalone wszystkie siłowniki. Ale nie że spalone i nie działały tylko stopione i zablokowane w środku. Zamki nie reagowały na kluczyk ani centralkę. Nic nie zrobisz jeżeli nie wymontujesz siłownika. Jak sie mocno postarasz to zdejmiesz tapicerkę od wewnątrz. Oczywiście chyba połamiesz dolne zatrzaski ale nie znam innego sposobu.

 

Jak sie wyciagnie najpierw uszczelke (powinno dac rade) to jest troche

latwiej. Jesli sa to drzwi tylne mozna rowniez usunac sworznie

zawiasow i odchylic je nieco - beda wciaz wisiec na ryglu.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.