Skocz do zawartości

BMW e46, zaczynamy naprawe- elektryka, buda


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zakladam temat gdyz potrzebuje pomocy.

Kupuje/ wlasciwie kupilem BMW e46 1999 rok. 200tys przebiegu motor 2,8l

Silnik odstawiamy na bok, zawiecha rowniez, wszystko ok.

Problemem jest cos na czym kompletnie sie nie znam.. elektryka

Auto wlascwie jest ze tak powiem elektrycznie zdemontowane, aczkolwiek wszystkei czesci sa.

Pod kierownica wisi sterta kostek i kabli, po przekreceniu stacyjki wszystko sie swieci, wszystkie lampki.

Elektryka jest rowniez czesciowo poodpinana z silnika.

Pytanie jest takie.... czy ktos, jakis elektryk bedzie w stanie mi to zlozyc?

jaka cene moze wolac za skladanie tego do kupy.

Co do budy.

Z jednej strony zerwane listwy chrom, jak je ponownie zalozyc? te male.

haczyki sa pourywane:(

Jeszcze jedno. Auto stalo b. dlugo nie uruchamiane. W wyniku czasu pedal sprzegla jest luzny, praktycznie zero oporu. CO moze byc przyczyna? Wczesniej byl ok

Opublikowano
Oczywiscie ze jakis elektryk moze to zrobic. Ceny rozne, stawialbym na 500-1000zl, w zaleznosci od ilosci roboty. Swoją drogą, to co sie stalo ze kolegi beemka taka wybebeszona ?

Xdrive

Koder

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ta bordowa z Twojego innego postu? Podzielam ciekawość kolegi e46. Napisz coś o aucie.
Opublikowano

auto stoi ponad pol roku. Widzialem ze nie ma plynu. Odlaczony jest jakis czujnik na dolnym wezu chlodnicy do termostatu.. Fura nie pali.

Jutro lub pojutrze mam uslyszec r6:D

Gdzie dolac plyn do sprzegla?

Auto bylo rozbite bokami. Ale poduchy i podluznice ok. Zostalo zlozone i wyglada w miare ok. Ma kilka wad ale z nimi sam sie uporam.

Przy przekreceniu stacyjki, temperastura pokazuje MAX - czerwone pole- czy jest to wynikiem nie wpietych kabli od termostatu?

Auto wczesniej palilo... jezdzilo wdg poprzedniego wlasciciela.

Sam wlasciel (posiadacz wielu aut) byl zdzwiiony problemem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odpięcie przewodu od termostatu, tego do czujnika na termostacie, skutkuje, na zimnym, złapaniem błedu w stulu przerwa w obwodzie termostatu. Czujnik na dolnym wężu chłodnicy to czujnik temperatury płynu, jak walnięty, ma zwarcie może walić na zegarach na maxa...
Krzysztof

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.