Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich zapaleńców spod znaku śmigła :wink:

Od dawna marze i myślę o zakupie(pierwszego) BMW.Pod uwagę brałem e34 i e32,jednak kilka dni temu stanąłem przed wielką szansą zakupu pięknego e38!!! Powiem szczerze,że nawet nie marzyłem o takim cacku bo zdawałem sobie sprawę z tego iż ten model jest poza moim zasięgiem :(

Jednak sytuacja się zmieniła i jest przypływ gotówki :lol:

Zupełnie przypadkiem zgadałem się z gościem i okazało się że ma do sprzedania e38.Oczywiście od razu musiałem oglądnąć tą sztukę i jak się okazuje,Zakochałem się od pierwszego wejrzenia :oops:

Lakier w kolorze szampańskim,skóra w tym samym odcieniu,fabryczny xenon,pełna elektryka,elektryka foteli z pamięcią,manualna skrzynia i wersja "LONG" w bardzo dobrym stanie :lol:

W dodatku jego Serducho to R6 o pojemności 2.8 wydająca aksamitny pomruk :wink:

Kurcze od momentu gdy ją ujrzałem i przejechałem się nią,nie mogę o niej zapomnieć :roll2:

Dodam że 7er rok temu przyjechała z Berlina od pierwszego właściciela i ma przebieg 157 tys.km który jest udokumentowany.Dodatkowo w marcu zeszłego roku została zagazowana sekwencyjną instalacją gazową za 7 tys.zł. Rok tego egzemplarza to 96'

Co myślicie o takiej 7-emce w silniku 2.8 R6? Proszę o wasze zdanie na ten temat.

Pozdrawiam :P

Opublikowano

Myślę, że dość prędko zacznie brakować Ci mocy :P

 

Jeśli jednak nie masz zadatków na drogowego rajdowca i nie kręci Cię przyspieszenie wgniatające w fotel, a przebieg jest faktycznie taki jak opisujesz, to 728 powinna spełnić Twoje oczekiwania w 100%.

Opublikowano

Po pierwsze to nie napalaj się to podstawa przy kupnie BMW. Wiadomo szampański kolor + jasne skóry potrafią namieszać we łbie (sam mam taką kolorystykę w E32)

 

po drugie martwi mnie ta instalacja gazowa, bo jak do R6 kosztowało 7 tys. to musi to być Prins, a to syf jakich mało, kompletnie nie dają rady na naszym gazie wtryskiwacze, do tego nie można ich wymieniać pojedynczo tylko w całych listwach które kosztują majątek i ich cena to wielokrotność ceny innych producentów.

Opublikowano
po za tym, na najmniejszy silnik zawsze wszyscy w bmw będą narzekać, a prawda jest taka że mam w e32 3.0 188km i nabrak mocy nie narzekam, a Ty bedziesz miał 24v i Vanosa do tego wiec nie bezie źle i wcale mocy nie musi brakować.
Opublikowano
po za tym, na najmniejszy silnik zawsze wszyscy w bmw będą narzekać, a prawda jest taka że mam w e32 3.0 188km i nabrak mocy nie narzekam, a Ty bedziesz miał 24v i Vanosa do tego wiec nie bezie źle i wcale mocy nie musi brakować.

 

Kwestia temperamentu kierowcy - czasem wystarczy i silnik od kosiarki aby przemieścić się z punktu A do B (bez urazy, nie, żebym porównywał Twoją R6 do kosiarki).

 

Często jednak bywa tak, że jak raz posmakuje się danego silnika, to wkrótce zaczyna się rozmyślanie o mocniejszych wersjach.

Opublikowano

Bez przesady, 728i z manualem wcale nie ma zlych osiagow. E38 (w dodatku Lang) nie sluzy do scigania sie, tylko do majestatycznego przemieszczania sie po miescie i do autostradowej jazdy.

 

Sprawdz tylko, czy samochod jest bezwypadkowy (nawet najprostszym czujnikiem magnesowym). Podlacz go pod kompa i zobacz, czy nie ma zadnych bledow. Warto tez obejrzec dokladnie samochod od spodu pod katem wyciekow i stanu zawieszenia.

Jezeli wszystko bedzie OK, to pozostanie juz tylko ustalenie ceny :).

Wprawdzie przebieg jest lekko podejrzany, jak na 12-letnie E38, ale oczywiscie mozliwy.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
A co mają powiedzieć kierowcy Mercedesów 200D :) .728i w manualu ma bardzo dobre osiągi(8.6s do 100km/h) lepiej przyspiesza niż 730i automat i prawie tak samo jak 735i(automat,różnica to 0.2s) , zdecydowanie mniej pali i jest tańsza w serwisowaniu niż v8,te argumenty powinny cię przekonać :cool2: .Dziwi mnie tylko fakt,że jest to wersja Long w manualu,728iL wychodziły tylko w automacie(steptronic).
Nur bmw e32
Opublikowano

Jestem szczęśliwym posiadaczem e38 z silnikiem 2.8, rocznik 98, skrzynia steptronic, wersja sedan (nie LONG). Przyjechałem nią osobiście z Niemiec, kupiona bezpośrednio od Niemca, bez pośrednictwa komisów. Przebieg to udokumentowane równe 200tys. Jeżdżę nią już od sierpnia i jeszcze mi się nie znudziła, a mocy mi zdecydowanie nie brakuje. Jak dla mnie skrzynia automatyczna jest super, a osiągi przy wciśniętym kickdownie, gdy wskazówka obrotomierza dochodzi prawie do czerwonego pola, są jak dla mnie super. Poza tym myślę, że moim automatem objechałbym przeciętnego kierowcę tego modelu ze skrzynią manualną. Moim zadniem nie ma co patrzeć na katalogowe osiągi: 8.6s w manualu i 9.6s w automacie. Taki wynik w manualu są w stanie osiągnąć tylko kierowcy testowi bmw i bardzo niewielki procent zwykłych kierowców. Oczywiście zaraz podniesie się wielki krzyk bo przecież wszyscy jesteśmy super kierowcami :). Poza tym do momentu zakupu tego auta sam byłem wielkim przeciwnikiem automatów, ale teraz już chyba nie kupię innego auta. Moim zdaniem każdy kto wcześniej nie jeździł modelami takimi jak: e36 2.5, e46 2.5, e34 3.0, e39 2.5 i lepszymi będzie bardzo zadowolony z osiągów e38 2.8. Powyższe modele ze słabszymi silnikami niż zaznaczone przy każdym mają osiągi gorsze lub dużo gorsze.

pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Myślę ze silnik 2.8 i te 193 KM w zupełności mi wystarczą.Raczej wolę płynną i spokojną jazdę.A jeżeli chodzi o ten silnik to jest on najoszczędniejszy z całej gamy,a i R6 jest tańsze w utrzymaniu od V8 :wink: Jak dla mnie rewelacja.Ta 7-emka jest serwisowana w naszym autoryzowanym serwisie i pytałem kierownika serwisu co myśli na temat tego auta.Stwierdził że te 157 tys.km to autentyczny przebieg i co do stanu technicznego tego wozu nie ma żadnych zastrzeżeń.Dodam iż obecny właściciel jest bardzo wyczulony pod kątem technicznym i w samochodzie wszystko musi grać :D

Jeżeli zaś chodzi o instalacje gazową to jest ona polskiej firmy.

Wiem że skrzynia manualna w tej wersji to rzadkość,ale wydaje mi się że ta 7-dema była robiona pod konkretnego klienta i może to być wersja "individual"

Edytowane przez pasjonat_marki
Opublikowano
Jeżeli zaś chodzi o instalacje gazową to jest ona polskiej firmy.

Wiem że skrzynia manualna w tej wersji to rzadkość,ale wydaje mi się że ta 7-dema była robiona pod konkretnego klienta i może to być wersja "indyvidual"

 

Raczej nie, jeżeli masz spotkać manuala, to najczęściej z tym silnikiem, zaraz obok z tds-em i w miarę często z m60b30 V8, choć zdarzają się też w 735i,bardzo rzadko w 740i, a co do 750i to nie wiem czy były w E38, w E32 zdarzały się(na zamówienie). Ale wracając do silnika samego w sobie. To bardzo dobra długowieczna konstrukcja, a osiągi z całą pewnością można uznać za zadowalające nawet w połączeniu z automatem. Sam jakbym miał wybierać to rozważałbym ten silnik, ale z skrajności w skrajność, drugi to 740i M62. Jeżeli auto jest w takim stanie jak piszesz, to nie ma się co zastanawiać jeżeli cena będzie na akceptowalnym poziomie, bo resztą będziesz zachwycony. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Opublikowano

Z tą płynną jazdą to bym był ostrożny. Wierz mi nie wiesz co potrafi zrobić bmw z najspokojniejszymi kierowcami i to jeszcze w automacie.

Z przesiadką na automat jest tak że w początkowej fazie zaczynasz jeździc delikatniej niż jeździłeś wcześniej, masz wrażenie że automat łagodzi temperament kierowcy. później po jakimś czasie zaczyna Ci się podobać kickdown, ach nie ma to jak jechać 40/50 km/h i nagle pedał w podłogę i redukcja do jedynki, i naprzód.

Opublikowano
niepszesadzaćie troche ze autko niema mocy ,mój ojciec ma E38 właśnie 2.8 i jezdzi śie tym świetnie nieodczuwałem braku mocy wtym aućie

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.