Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Planuję w najbliższym czasie zakupić samochód - E60, diesel, raczej 530d, wersja po faceliftingu, najlepiej rocznik 2008 w bogatej opcji. Budżet - do 195 tyś brutto, finansowany leasingiem.

 

Mam parę dylematów, które chciałbym dzięki Wam rozwiać:

 

1. Jaka jest realna korzyść z kupienia takiego samochodu u dealera - np w gdyńskiej Focie. Sprzedawca mówił mi o jakimś systemie assistance, opiece pogwarancyjnej i innych profitach, które tracę kupując auto sprowadzone - między innymi korzystny leasing czy ubezpieczenie od BMW Financial. Jak jest w rzeczywistości - czy rzeczywiście warto? Jeżeli tak, to jakim kosztem?

 

2. Czy warto się napinać na x-drive? Dzisiaj jeździłem takim autem, wrażenia super, ale na RWD było podobnie, czy naprawdę warto?

 

3. Które z elementów wyposażenia są naprawdę przydatne i fajne, a które tylko bajerem, który się nudzi. Mam na myśli głównie takie dodatki jak aktywne sterowanie, tempomat stop and go, night vision, czy dostęp komfortowy? Kiedyś jeździłem przez tydzień E60 z HUDem i bardzo mi się to podobało, ale może to też "gadżet" na dłuższą metę?

 

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące zakupu tego auta.

 

pozdrawiam

 

Kal800

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hej , wedłum mnie nezbędny w e60 to active steering, dynamic drive, Logic7, Hud tez jest przydatny zwładza kiedy masz navi i jej uzywasz, fotele komfortowe polecam, tempomat to zbedny gadzet według mnie.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Komfort fotele, roznica zwykle a komfortowe to jakbys zmienil auto na inne. Podstawowa sprawa jak dla mnie.

 

2. Dynamic drive to swietna sprawa i do takiego auta powinna byc w standardzie. Jak masz X, to podobno nie da sie miec DD. Jak nie jeździsz za duzo po gorach w zimie, to ja zdecydowanie wolalbym DD.

 

3. Head up display, chyba najlepszy "bajer" w E60.

 

4. Podgrzewane i wentylowane fotele przydaja sie w zimie i w lecie (odpowiednio). Jak juz komfortowe, to z tym wyposazeniem byc powinny.

 

5. Szeroka navi, nie kupuj przypadkiem z mala, ale przy wypasionych modelach raczej to nikla szansa.

 

6. Logic7 to dla mnie podstawowe wyposazenie BMW. Nie umiem sobie wyobrazic jazdy gdziekolwiek bez tego naglosnienia (mimo ze jezdzac np. z zonka, za glosno sie sluchac tego nie da, ale gra pieknie).

 

 

O czyms tak oczywistym jak skrzynia automatyczna do komfortowej jazdy nie wspominam.

 

Unikalbym zawieszenie sportowego, jest twarde i jak dolozysz do tego runflaty, to jezdzenie w tym kraju jest nie do zniesienia.

 

Tempomat wart zainteresowania tylko z funkcja Stop&Go, moze sie przydac w intensywnym ruchu. Przy dlugiej jeździe w korkach noga moze odpoczac.

 

 

Osobiscie niedalbym sie namowic na sciemy dealera, chyba ze ma do zaoferowania cos na prawde ciekwego. Za prawie 200k dostaniesz doskonale wyposazone auto w Niemczech, z niskim przebiegiem i dobra cena. Bedziesz mial mase aut do wyboru, moze nawet jakis ciekawy indywidual sie trafi. Tylko ze trzeba tam jechac i szukac, wiadomo, plus papierki na lease, moze byc troche zabawy.

Opublikowano

Tylko pytanie czy z rocznika 2008 będzie sie opłacało ciągnąc to do Polski w związku z akcyzą 18,6%? Trzeba by było to policzyć, wydaje mi się że jeśli kupisz auto z gwarancją w DE to w Polsce tez powinna działać, ale to fakt że za 200tys jest w czym wybierać, ale 200tyś to 50 tyś Euro więc nówki sztuki za to nie kupisz wypasionej moja 545 nowa w DE w 2004 roku z prawie pełnym wypasem kosztowała dokładnie 92tys euro :( Nie wiem jak na dzień dzisiejszy maja się ceny.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

gwarancję i assistance możesz sobie spokojnie sam dokupić. niekoniecznie nawet bmw (choć chyba lepiej). w niemczech u dealera niemieckiego także możesz sobie coś takiego wykupić, a może nawet i dostać gratis..

 

w PL też można, ale standard obsługi i taki sobie i czasem próbują się migać od wypłat za naprawy.

 

tak więc negocjując z fotą ostro negocjuj cenę, a kontrolnie porównaj oferty w niemieckich salonach.

 

pamiętaj, że jest kryzys i sprzedawcy są bardzo elastyczni. myślę, że w DE bardziej niż w PL.

 

a poza tym auto z 2008 chyba tak, czy srak ma jeszcze gwarancję :) potem ją tylko sobie przedłużasz o okres, który będziesz użytkował auto.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

Jak masz czas na bawienie się ze ściąganiem auta z Niemiec i leasingowaniem go to możesz w to się pobawić. Ja nie mając czasu na to wybrałem opcję zakupu od dealera w Polsce i muszę powiedzieć, że jestem zadowolony. Zapewne można było znaleźć taki egzemplarz taniej, ale zawsze są jakieś plusy i minusy.

 

Co do wyposażenia - do tego o czym koledzy pisali dorzuciłbym dostęp komfortowy i uchwyty na napoje.

 

Pzdr

 

P.S. Z tego co zauważyłem to fota ma jedne z najwyższych cen wśród dealerów. Chyba można mocno negocjować - ale na Twoim miejscu negocjowałbym jednocześnie w kilku salonach i wówczas wybrał najlepszą ofertę. Ja zrobiłem ten błąd że trochę za bardzo się już nagrzałem, a myślę że jeszcze trochę mógłbym urwać.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Bierz od dealera w Polsce. Ja tak wziąłem dwie w leasingu. Jedną ma przez BMW FS. Do tego korzystne ubezp. w Allianzie. Chyba coś koło 4% za cały pakiet.

Negocjuj z kilkoma dealerami.

Wejdź na:

http://www.bmw.pl/secondary_list/Znajdz_Dealera/Znajdz_Dealera.html

Na stronie każdy dealer ma zakładkę używane samochody BMW i szukasz. Ja miałem kilka typów potem negocjowałem.

I bogatsze wyposażenie tym lepszy upust. Po prostu wyposażenie okrutnie podbija cenę. Poziom upustów za samochód roczny jaki wynegocjowalem od ceny nowego.

trójka -32%, piątka ,- 38%.

Opublikowano

Dzięki za wszystkie sugestie.

 

Generalnie podróż do DE nie wchodzi w grę w moim przypadku - po pierwsze nie mam czasu, po drugie nie mam na tyle doświadczenia, żeby brać pod uwagę okazje - po prostu nie chciałbym się wkopać, po trzecie poziom cen biorąc pod uwagę bandycką akcyzę jest bardzo podobny, nie wspominając już o trudnościach z finansowaniem - trzeba skorzystać z leasingu zwrotnego w takim przypadku.

 

Jeżeli chodzi o dealerów, niestety na Pomorzu jest tylko Fota, może warto by było się kopsnąć do Warszawy.... Ale do rzeczy. Mam następującą ofertę:

 

530d/21 tyś przebiegu/sierpień 2008/Automat, Dynamic Drive, Aktywne sterowanie, dach szklany, auto lusterka, siedzenia komfortowe, skóra dacota black, PDC, biksenon, tempomat z hamowaniem, asystent świateł drogowych, nawigacja profi, telefon z BT, zmieniarka, zimówki z felgami, pakiet advantage ? - za to wołają równo 200 tyś.

 

Jakie jest tutaj "powietrze" negocjacyjne? Ile można zejść z ceny? Mogę dosyć ostro negocjować, ale muszę wiedzieć mniej więcej jaki może być potencjał.

 

pozdrawiam

 

Kal800

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

U Olszowca są takie po 199tys.

 

Myślę, że kpl kół zimowych i dodatkowo 5-9 tys upustu jest realne.

 

Negocjowanie było telefoniczno-mailowe. Po co Ci robić wycieczki. Niech dealerzy wyślą Ci specyfikację samochodu i znajdź ten odpowiedni

 

[edit] usunąłem niedziałające linki

Edytowane przez Rufio
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U Olszowca są takie po 199tys

http://e4c.bmwgroup.com/eric/showVehicleDetailsConfiguration.do?nosearch=true#0269352E

Myślę, że kpl kół zimowych i dodatkowo 5-9 tys upustu jest realne.

 

http://e4c.bmwgroup.com/eric/showVehicleDetailsConfiguration.do?nosearch=true#0248100E

 

Negocjowanie było telefoniczno-mailowe. Po co Ci robić wycieczki. Niech wyślą Ci specyfikację samochodu i znajdź ten odpowiedni

 

Te linki niestety nie dzialaja.

Opublikowano
Witam wszystkich,

 

Planuję w najbliższym czasie zakupić samochód - E60, diesel, raczej 530d, wersja po faceliftingu, najlepiej rocznik 2008 w bogatej opcji. Budżet - do 195 tyś brutto, finansowany leasingiem.

 

Mam parę dylematów, które chciałbym dzięki Wam rozwiać:

 

1. Jaka jest realna korzyść z kupienia takiego samochodu u dealera - np w gdyńskiej Focie. Sprzedawca mówił mi o jakimś systemie assistance, opiece pogwarancyjnej i innych profitach, które tracę kupując auto sprowadzone - między innymi korzystny leasing czy ubezpieczenie od BMW Financial. Jak jest w rzeczywistości - czy rzeczywiście warto? Jeżeli tak, to jakim kosztem?

 

2. Czy warto się napinać na x-drive? Dzisiaj jeździłem takim autem, wrażenia super, ale na RWD było podobnie, czy naprawdę warto?

 

3. Które z elementów wyposażenia są naprawdę przydatne i fajne, a które tylko bajerem, który się nudzi. Mam na myśli głównie takie dodatki jak aktywne sterowanie, tempomat stop and go, night vision, czy dostęp komfortowy? Kiedyś jeździłem przez tydzień E60 z HUDem i bardzo mi się to podobało, ale może to też "gadżet" na dłuższą metę?

 

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące zakupu tego auta.

 

pozdrawiam

 

Kal800

 

Leasing u BMW jest drogi i umowa jest malo czytelna - dobrze by bylo prawnika zatrudnic. Ja probowalem,negocjowalem i nawet mocno ustapili z % (mimo zapewnien, ze sie nie da) ale wybralem efla - taniej i w miare korzystna i czytelna umowa. Auto u dealera? hmmm ja kupilem i bardzo zaluje. Kupilem tzw exag i psuje sie po kolei wszystko. Auto mialo chyba 29 000 km, a usterki typowe dla przebiegu powyzej 100 000. Zapisy w gwarancji i warunkach sprzedazy pojazdow uzywanych sa korzystne dla dealera i bez sadu ciezko bedzie cos uzyskac np w razie jak nie beda potrafili samochodu naprawic (opisuje moje doswiadczenia).

Czytajac to forum latwo zauwazyc, ze duzo osob sprowadzilo na wlasna reke z rzeszy i nie maja wiekszych problemow (chyba, ze nie maja porownania z nowym, czy sprawnym autem)

HUD - przydaje sie bardzo - docenisz gdy jadac z wylaczonym okaze sie, ze chcialbys akurat ten zakret pokonac z polowe nizsza predkoscia, a za daleko bylo na licznik spojrzec.

Logic 7 - konieczne

Dostep komfortowy- jak nie skosztujesz to nie docenisz. Ja mam i jak dostaje auto zastepcze to krew mnie zalewa, ze musze kluczyk z kieszeni wyjmowac

Fotele komfortowe sa ok tylko siedzi sie niestety wyzej niz w zwyklych. Wentylowane to bajka!

tv to bajer zbedny, ale to chyba luzem sie nie kupuje.

szyberdach - strasznie szumi powietrze!!!!!!!!!!

Sladane tylne fotele - to sie przydaje a jest to opcja i uchwyty na kubki!

Roletki na tylnej szybie i bocznych - fajne - nie trzeba foliowac

DD i active steering - fajna sprawa, ale serwis sobie (jak narazie - od roku) nie daje z tym rady. No i sztywniejsze jest takie zawieszenie - na naszych drogach oznacza to mniejszy komfort. Ale sa to bardzo madre uklady i potrafia dupsko uratowac - przezylem juz to :norty:

 

Auta exag sa wypasione, ale trzeba bardzo uwazac!!!!!!

Nie sa rejestrowane wiec jazda probna jest niemozliwa. Zreszta, zeby auto sprawdzic to trzeba tydzien pojezdzic.

Pozdrawiam

Opublikowano

Logic 7 - konieczne

Dostep komfortowy- jak nie skosztujesz to nie docenisz. Ja mam i jak dostaje auto zastepcze to krew mnie zalewa, ze musze kluczyk z kieszeni wyjmowac

Fotele komfortowe sa ok tylko siedzi sie niestety wyzej niz w zwyklych. Wentylowane to bajka!

 

Pozdrawiam

 

Rzeczywiscie Logic7 gra super, ale w porownaniu z Lexusowym MarkLevinsonem brakuje basu i przy maksymalnej glosnosci jest duzo ciszej.

Calkowicie zgadzam sie co do dostepuj komfortowego, mialem wczesniej w IS250 (tam jest to standard!) i bardzo tego brakuje.

Co do foteli komfortowych to bajka, ale pozycja zdecydowanie za wysoka. Zdecydowanie odbiega od tego co kojarzy sie z BMW. Przypomina ta z Toyoty Avensis:)

Takze jak chcesz nisko siedziec to lepiej wziac sportowe+ledzwia+pamiec. No ale nie ma wtedy fajnych zaglowkow i nie mozna miec chyba wentylacji

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Koledzy,

 

trochę mnie martwicie tym Logic7 - w żadnym oferowanym mi aucie tego nie było, a prywatnie jestem audiofilem więc chyba mi zaczęło zależeć na tym. Mam pytanie - czy w razie czego można taką opcję dokupić w BMW dla używanego auta?

 

pozdrawiam

 

Kal800

Opublikowano
Pewnie wszystko sie da, pytanie tylko za jaka cene. Mi zajelo sporo czasu, zeby znalezc samochod z L7 - nie jest to az taka popularna opcja. Ale wg mnie warto byc cierpliwy...

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Logic 7 - konieczne

Dostep komfortowy- jak nie skosztujesz to nie docenisz. Ja mam i jak dostaje auto zastepcze to krew mnie zalewa, ze musze kluczyk z kieszeni wyjmowac

Fotele komfortowe sa ok tylko siedzi sie niestety wyzej niz w zwyklych. Wentylowane to bajka!

 

Pozdrawiam

 

Rzeczywiscie Logic7 gra super, ale w porownaniu z Lexusowym MarkLevinsonem brakuje basu i przy maksymalnej glosnosci jest duzo ciszej.

Calkowicie zgadzam sie co do dostepuj komfortowego, mialem wczesniej w IS250 (tam jest to standard!) i bardzo tego brakuje.

Co do foteli komfortowych to bajka, ale pozycja zdecydowanie za wysoka. Zdecydowanie odbiega od tego co kojarzy sie z BMW. Przypomina ta z Toyoty Avensis:)

Takze jak chcesz nisko siedziec to lepiej wziac sportowe+ledzwia+pamiec. No ale nie ma wtedy fajnych zaglowkow i nie mozna miec chyba wentylacji

 

Sportowe nie mają także możliwości regulacji stopnia "obejmowania" przez fotel i regulacji pochylenia górnej części oparcia (no chyba że mówimy o sportowych w M5). Także moim zdaniem komfortowe wyraźnie górują nad sportowymi.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Komfortowe da sie ustawic tak, by siedzialo sie nisko. Po prostu trzeba je pochylic delikatnie do tylu i dac maksymalnie na dol. Sam jestem wysoki a siedze bardzo nisko w moim E65, tak jak lubie.

 

Sportowe fotele nie umywaja sie do komfortowych.

 

Logic7 dostać w niektorych modelach czesto, chociaz jak ostatnim razem przegladalem oferty, to w wielu był. Niemniej bez tego samochodu nie chcialbym, tez jestem audofilem i naglosnienie w aucie ma dla mnie bardzo dobre znaczenie.

 

Ja osobiscie jeszcze nigdy nie sluchalem na 'maxa' w BMW wiec nie powiem Ci, czy gra ciszej czy glosniej niz inne sprzety konkurencji. Dla mnie jak podkręce do pewnego dosc glosnego stopnia, to gra wystarczajaco i co najwazniejsze, nie ma trzasków czy dziwntych dźwięków, wszystko gra jak powinno.

Opublikowano
Koledzy,

 

trochę mnie martwicie tym Logic7 - w żadnym oferowanym mi aucie tego nie było, a prywatnie jestem audiofilem więc chyba mi zaczęło zależeć na tym. Mam pytanie - czy w razie czego można taką opcję dokupić w BMW dla używanego auta?

 

pozdrawiam

 

Kal800

 

Hej, bez logica nie kupuj pod żadnym pozorem w takim razie :) ja koniecznie chciałem mieć logic 7 plus smg plus dd i as dlatego kupiłem 545 bo akurat ono miało to wsyztsko na raz a nie 530D jak było pierwsze założenie i powiem ci że nie żaluje teraz. Kiedy pomyślę że miał bym e60 530D ale bez L7 itd, o Boże to by była porażka :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Na pewno da sie do E60 zainstalowac sprzed zblizony do L7, ale:

- wymaga to calkowitej demolki w aucie, pytanie czy potem nie bedzie trzeszczec deska, boczki drzw etc, wiele spinek jest jednorazowych, czy warsztat "audio" pozaklada nowe? czy chcialbys zostawic cacko o wartosci 200kpln "komus" na pare dni (trzeba wyjmowac fotele by wymienic subwoofery umieszczone pod nimi)

- oryginalne radio Professional + dodatkowe wzmacniacze to pomylka, przerabialem to w Z4, metry kabli, wymiana glosnikow, dopasowywanie ich pod niestandardowe otwory BMW a i tak nie gra nawet tak jak Hifi, nie mowiac od L7

- nalezaloby wiec wymienic radio na aftermarketowe, gdzie je wsadzic? jak to bedzie wygladac? nie ma mozliwosci sterowania Idrivem

- calosc inwestycji moze dojsc do 10kpln, wiec chyba lepiej poszukac E60 z L7 i cieszyc sie Equlizerem czy efektami typu Concert Hall:)

Beste Maschine der Welt
Opublikowano

Bardziej mi chodzilo o zamontowanie oryginalnego L7 przez BMW. Ale nic to - taki jest urok auta używanego - albo trzeba być bardzo cierpliwym i czekać miesiącami aż się auto pojawi na rynku, albo się bierze co jest z braku czasu. Jakoś odżałuje ten L7 - z tego co pamiętam, to zestaw professional też ładnie brzmiał, a prawdziwe audio mam w domu tak czy inaczej - jeszcze nie widziałem samochodowego gramofonu :wink:

 

Kal800

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardziej mi chodzilo o zamontowanie oryginalnego L7 przez BMW. Ale nic to - taki jest urok auta używanego - albo trzeba być bardzo cierpliwym i czekać miesiącami aż się auto pojawi na rynku, albo się bierze co jest z braku czasu. Jakoś odżałuje ten L7 - z tego co pamiętam, to zestaw professional też ładnie brzmiał, a prawdziwe audio mam w domu tak czy inaczej - jeszcze nie widziałem samochodowego gramofonu :wink:

 

Kal800

 

Jeśli chcesz sie upewnic czy L7 jest dobry czy nie, to polecam go wyprobowac w jakims aucie. W 7mkach to praktycznie "standard" - siądź do środka i posłuchaj.

 

Natomiast jeśli nie masz zamiaru bawic sie w szukanie auta z L7, to za nic w świecie nie rob tego co napisalem wyzej, bo potem bedziesz zalowal :D

Opublikowano
Komfortowe da sie ustawic tak, by siedzialo sie nisko. Po prostu trzeba je pochylic delikatnie do tylu i dac maksymalnie na dol. Sam jestem wysoki a siedze bardzo nisko w moim E65, tak jak lubie.

 

 

To moze w E60 jest inaczej. ..ja zjechalem siedziskiem maksymalnie do dolu, a porownaniu do E90 (zarowno z fotelami standard jak i m-pakiet) nie wspominajac juz o Z4, siedzi sie jak na stolku w barze. :shock:

No ale E60 jest chyba dla starszych klientow :lol:

Ma sie wygodnie wsiadac/wysiadac i ma byc miejsce na "piwny brzuszek" :8).

Wedlug mnie pozycje z foteli komfortowych E60 mozna porownac do E93, gdzie tez ze wzgledu na grupe nabywcow :? BMW "sadza" klientow wysoko.

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Komfortowe da sie ustawic tak, by siedzialo sie nisko. Po prostu trzeba je pochylic delikatnie do tylu i dac maksymalnie na dol. Sam jestem wysoki a siedze bardzo nisko w moim E65, tak jak lubie.

 

 

To moze w E60 jest inaczej. ..ja zjechalem siedziskiem maksymalnie do dolu, a porownaniu do E90 (zarowno z fotelami standard jak i m-pakiet) nie wspominajac juz o Z4, siedzi sie jak na stolku w barze. :shock:

No ale E60 jest chyba dla starszych klientow :lol:

Ma sie wygodnie wsiadac/wysiadac i ma byc miejsce na "piwny brzuszek" :8).

Wedlug mnie pozycje z foteli komfortowych E60 mozna porownac do E93, gdzie tez ze wzgledu na grupe nabywcow :? BMW "sadza" klientow wysoko.

 

 

Zawsze możesz wyjąc fotel i jeździć bez, wtedy będziesz siedział naprawdę nisko.

Opublikowano

Ja również szukałem auta mega wypasionego. Takiego też znalazłem, ale nie obyło się bez 1 ustępstwa:

miał mieć dynamic drive (DD), a wybrałem ostatecznie takiego co ma sportowe zawieszenie i runflaty. Jak to jeździ? Super! Wiem, ze może być bardziej komfortowo, ale w porównaniu z np. nowym passatem na zwykłych oponach 16'' jest duuużo lepiej (na + E60 oczywiście). W zimie też jeździ się dobrze, bo systemy wiele wybaczają, a i na śniegu pod górkę potrafi ruszyć, trzeba jedynie uważać na wysokie muldy ze względu na niskie zamieszenie (na progach jest ok - nie zahacza). Jeśli chodzi o rocznik jaki cię interesuje to oprócz HUD, stop&go, L7 i navi profi to szukałbym takiego ze złączem USB.

Opublikowano

Złącza USB nie potrzebuję, posiadam muzykę wyłącznie na oryginalnych CD.

 

Mam natomiast pytanie na temat telefonu bluetooth - czy ktoś próbował to pożenić z Nokią N95? I czy istnieje adapter do tego telefonu - o ile pamiętam to jest rozwiązane za pomocą plastikowych uchwycików do telefonu...

 

Kal

Opublikowano

Jeszcze małe pytanie - jak wygląda kwestia gwarancji samochodu sprowadzonego? Jeżeli auto jest jeszcze na gwarancji wydanej na terenie UE poza Polską, to czy serwis w Polsce to honoruje?

 

pozdrawiam

 

Kal800

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.