Skocz do zawartości

Dławienie przy ruszaniu pomocy


Binio

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc dławienie silnika przy niskich obrotach wymieniłem silnik krokowy i dalej to samo

To i ja dołącze sie do pytania. Ruszam jedynka auto czuje jakby zadlawione, 2 w zakresie obrotow 1-2 tys jak dodaje gazu szarpie strasznie, pozostale biegi bez problemow. Co to moze byc? Z góry dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na początek polecam reset.

A po resecie obserwować czy chociaż na chwilę jest poprawa?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam podobny problem,

muli ja ,szarpie podczas przyspieszania ,a zwlaszcza jak wcisne pedal gazu na maxa to czuje jak by ja cos odblokowalo i dostaje wtedy kopa... obroty czasem zafaluja ale minimalnie, odpala normalnie plynów nie ubywa i nie mam gazu

Co to moze byc?? cewka, swieca, sonda , silnik krokowy , przepływomierz, czujnik czy jakies inne ustrojstwo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OTO ciągle powracający temat, jest sporo o tym na forum.

Sam też walczę z tą dolegliwością, sprawa na pewno dotyczy jednej z

nastepujących części i wszystkie należy sprawdzić:

 

- uszkodzenie rury dolotu = bierze lewe powietrze,

- może uszkodzona cewka,fajka przebicie itd,

- sonda lambda niesprawna wtedy też wyższe spalanie występuje,

- czujnik położenia wałka rozrządu, wtedy też gubi zapłon, żle odpala,

- przepływomierz uszkodzony to czujnik masy powietrza,

- no i regulator biegu jałowego, inaczej silniczek krokowy

ale wtedy często motor nie wkręca się do odcięcia czyli ok.6,5 tys. obrt.

 

Bądż tu mądry wszędzie może być problem, więc każdemu pomoże

bądż wymiana,bądż czyszczenie innego podzespołu.

Dodam , że nie każda rzecz wyjdzie po

podłączeniu auta pod komputer.

Generalnie ciężka kwestia do ustalenia ,

:mad2:

 

p.s. sam też zwalczam ten problem, jak mi się uda opisze co i jak.

pozdrawiam! :)

Bring Me Woman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komputer powinien dokładnie wskazać co należy wymienić przynajmniej teoretycznie...

 

u mnie nie było wolnych obrotów a poza tm ekstra i wymiana rurek pomogła

natomiast jak silnik chodził nierówno to i sonda waliła błędem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

identyczny problem mam w e30 M40B18. opisuje w innym temacie go. do tej pory wymieniona kopulka, kable, swiece i lambda. pelny reset kompa zrobiony. bledy pokasowane. potrzebuje dojsc jeszcze do tego jakie powinny byc czasy wtrysków na wolnych i jaki sygnal podaje przeplywka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Ja rozwiazalem swoj problem. Auto szarpalo przy ruszaniu. 1,2 bieg w zakresie obrotow od 1-2tys. nie szlo jechac, non stop skakało. Pozniej oswiecila sie kontrolka od spalin. Dzisiaj po wymianie filtrow i swiec auto chodzi jak zegarek, zadnego dlawienia, kontrolka zgasla. Edytowane przez Pudel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam podobny problem,

muli ja ,szarpie podczas przyspieszania ,a zwlaszcza jak wcisne pedal gazu na maxa to czuje jak by ja cos odblokowalo i dostaje wtedy kopa... obroty czasem zafaluja ale minimalnie, odpala normalnie plynów nie ubywa i nie mam gazu

Co to moze byc?? cewka, swieca, sonda , silnik krokowy , przepływomierz, czujnik czy jakies inne ustrojstwo??

 

Znajomy w M43 miał podobne objawy.

Przyczyną była uszkodzona tzw membrana zmiennego kolektora ssącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mam podobny problem,

muli ja ,szarpie podczas przyspieszania ,a zwlaszcza jak wcisne pedal gazu na maxa to czuje jak by ja cos odblokowalo i dostaje wtedy kopa... obroty czasem zafaluja ale minimalnie, odpala normalnie plynów nie ubywa i nie mam gazu

Co to moze byc?? cewka, swieca, sonda , silnik krokowy , przepływomierz, czujnik czy jakies inne ustrojstwo??

 

Znajomy w M43 miał podobne objawy.

Przyczyną była uszkodzona tzw membrana zmiennego kolektora ssącego.

 

 

co to takiego tzw membrana zmiennego kolektora ssącego.?????

BMW E36 318i :) 91r ;) czerwien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie podlaczam do tematu u mnie to samo.ja obstawiam na lewe powietrze ,moze katalizator ,a moze weze sparcialy moze nieszczelny ktorys jest?narazie z tym nie walcze nawet niewiem od czego zaczac?

i mam pytanko ostatnio z 3 miechy temu czyscilem egr troche pomoglo ale teraz znowu jakby bardziej mulil ..mozliwe ze juz sie zabrudzil?

Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Ja rozwiazalem swoj problem. Auto szarpalo przy ruszaniu. 1,2 bieg w zakresie obrotow od 1-2tys. nie szlo jechac, non stop skakało. Pozniej oswiecila sie kontrolka od spalin. Dzisiaj po wymianie filtrow i swiec auto chodzi jak zegarek, zadnego dlawienia, kontrolka zgasla.

Po tygodniu problemy powróciły, byłem w serwisie na komputerze - bład czujnika wałka rozrządu, gubi zapłon na 3 cylindrach. Diagnoza - wymiana czujnika, czujnik wymieniony dalej to samo. Czy macie jakies pomysly, nie wiem wymienic fajki, cewki bo juz mnie to powoli denerwuje???Dodam jeszcze, ze po wymianie nie ma juz bledu czujnika, pozostaje tylko ten blad na 3 cylindrach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.