Skocz do zawartości

sprawdzaliscie moc swojego bmw na hamowni jakie wyniki


rafmus

Rekomendowane odpowiedzi

Podniesienie mocy w Twoim aucie które w serii miało 193 bodajże do 240 nie byłoby dobrym rozwiązaniem i dobre dla silnika i turbo. Owszem co poniektórzy robia takie manewry, w duzej mierze zależy to od stanu silnika skrzynii itp itd. ALe mysle ze do 240km to przesada nie odwazyłbym się, sądze ze bezpiecznie to ok 220km w takim aucie i tak wystarczy:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed virusem miałem 191,7 KM i 371,6 Nm a teraz 222,9 Km i 463,1 Nm ;->

kiedyś Golf II, Ibiza Cupra Look, Golf IV, e36 320 coupe, A3 1.9 TDI 136KM teraz


530dA e39 222,9 HP i 463 Nm


No i z przyczyn..... 316i e36 sedan --->>> e36 318is coupe !!!


Opel Vectra - Kia Cerato 2.0 Crdi - Kia Ceed 1.6 Crdi


Teraz 320i e90 150 KM aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam zeby nakrecic 240 koni trzeba sprężarkę podmienić bo OEM nie da tyle ciśnienia na 240ps max jest 230 koni kontrolowanego ciśnienia w innym przypadku będziesz jeździł przeładowanym systemem , piękne rozwiązanie ma D10 wzór sprężarki jest na M57N2 biTurbo i takiego zestawu warto poszukać dedykowanego do M57D1-D2, przy ASB koniecznością jest przesuniecie NM w gore obrotów na ~2.500 rpm w innym przypadku kola przekładni ASB zmielą się , w stosunku do serii nie jest to zabieg który powala na kolana wynikiem 220+ ps , aczkolwiek ma to swoje zalety przedział 90-160km/h jest bardziej żywszy przy mocy 227 PS, zapotrzebowanie na ON w przedziale 120km/h jest większe jak w przedziale 140 km/h przykład 800km/5h:30m średnie spalanie 7,5-8L/100km średnia V 160 km/h miejscami szybciej lub wolniej, polecam Firmę http://www.dkr-tuning.de
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm nie zabija?? miałem okazję troszke pojeżdzic kolegi autem tym 193 ps 530d i powiem, że bardzo przyjemnie przyspiesza w serii juz a co dopiero po chipsie. :mrgreen: gdyby nie to, ze boje się warii diesli to jeździłbym dieslem wlasnie ze względu na moment i mozliwosc zmiany softu na więcej mocy, w benzyniaku koszty zwiekszenia mocy są duzooo wieksze i nie są adekwatne, chyba ze kompletna modyfikacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby nie to, ze boje się warii diesli to jeździłbym dieslem wlasnie ze względu na moment i mozliwosc zmiany softu na więcej mocy, w benzyniaku koszty zwiekszenia mocy są duzooo wieksze i nie są adekwatne, chyba ze kompletna modyfikacja
poczekajmy na turbobenzyny ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie.... z benzynką juz nie jest tak cudownie jeśli chodzi o modyfikacje... money ;/ apropo hamowni... zna ktoś jakieś dobre hamownie... namiary w województwie łódzkim np. Łódź, Łask, Zduńska Wola, Sieradz, Wieluń.... ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.