Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie, czy ktoś może wymieniał gumy zawieszenia w E36 ? Są moze gdzieś w internecie gotowe zestawy ( jak do Hond ) takich gum ? Jaki jest orientacyjny koszt ?

 

Wolałbym kupić jakiś komplet gum niż u jednego sprzedacy kupić to, u drugiego tamto i takim sposobem za wysyłki dałbym drugie tyle co za gumy.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
czy chodzi ci o tuleje gumowo-metalowe? jeśli tak - to nie wiem czy są całe gotowe zestawy- musisz także wiedzieć, które masz do wymiany- z przodu nie problemu bo są tylko po jednej na stronę - problem pojawia się z tyłu- bo są cztery na każdą stronę- zakładając, że mówimy o tulejach-co do firm to najlepiej kupić orginalne na serwisie - ale jeśli nie masz takich możliwości finansowych to polecam tuleje Lemfordera> Jeśli chodzi o ceny, to jedna tuleja to wydatek ok. 40-50 zł
masqo
Opublikowano

co do firm to najlepiej kupić orginalne na serwisie - ale jeśli nie masz takich możliwości finansowych to polecam tuleje Lemfordera>

 

A czy Lemforder to własnie nie jest oryginał który jest wkładany na pierwszy montaż? Bo mi sie zawsze wydawało ze BMW z fabryki wyjezdzały na Lemforderach albo Febi...

Opublikowano

Wydaje mi się, ze jak już wymieniać to wszystko. Co z tego, ze teraz wymieniłbym 50% i musialbym ustawiac zbieznosc ( tez kasa ), jak po pół roku znowu musiałbym odstawic auto na kanał i znowu zbieżnosć itp itd.

 

To ile jest w ogóle gum w zawieszeniu ? Chodzi of kors o tuleje.

Opublikowano

Tylko nie "Febi" jeśli już chcesz coś takiego to lepiej "Febi Bilstein"- może się to wydawać śmieszne - ale znajomy który pracuje w sklepie motoryzacyjnym tak mi powiedział - samo Febi-jakość marna - kiedy już jest Febi Bilstein- dużo lepsze - a na pytanie ile ich jest napisałem ci już wcześniej - po 4 na tył na stronę(razem 8 szt.) i po 1 szt na przód na stronę- najlepsze jest to że do wszystkich wersji silnikowych ( za wyjątkiem M3- tam otwór w tulei nie centryczny tylko lekko przesunięty) są takie same

Wejdź sobie na Intercars masz tam dokładnie opisane jakie tuleje i gdzie. A przy okazji zanim zaczniesz wymieniać tuleje - to skocz na trzepaki i zobacz czy przy okazji nie trzeba by wymienić końcówek stabilizatora i końcowek drążka kierowniczego - to też lubi padać

masqo
Opublikowano
Tylko nie "Febi" jeśli już chcesz coś takiego to lepiej "Febi Bilstein"- może się to wydawać śmieszne - ale znajomy który pracuje w sklepie motoryzacyjnym tak mi powiedział - samo Febi-jakość marna - kiedy już jest Febi Bilstein

Co za głupoty ten "sprzedawca" Tobie nagadał!? Febi - Bilstein to jedno i to samo co Febi!!! To tak jak bym Ci powiedział że Mercedes Benz jest lepszy od Mercedesa :duh:

Opublikowano
Febi czy Febi-Bilstein jakość marna.Dwa razy to założyłem i ani razu więcej!Warto sprawdzić sworznie,ale jak zdejmiesz wachacz to będziesz widział czy dobre

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.